پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول؛ سبک زندگی لاکچری در شرق آسیا

پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول

پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول ، زیباترین ساختمان های شهر هستند که به سبک معاری نوین در کشور کره جنوبی ساخته شده‌ اند. علاوه بر پنت هاوس‌ ها، سایر آپارتمان‌ های لاکچری و خانه‌های ویلایی شهر سئول هم از همین ویژگی برخوردار هستند.

شهر سئول، پایتخت کره جنوبی است و یکی از کشورهای پیشرفته شرق آسیا به شمار می‌رود. به جز ساختمان‌های شهر سئول با نمای منحصر به فرد و خیره کننده، سایر بناهای این شهر نیز از زیبایی بسیار متفاوتی برخوردار هستند. بی‌شک، اقامت و سکونت در یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول، لذت‌بخش و هیجان‌انگیز خواهد بود. برای آشنایی با این واحدهای لوکس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

با پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول آشنا شویم:

۱-خرید پنت هاوس لوکس و مدرن در محله سئودامون گو (Seodaemun-gu)، سئول، کره جنوبی

قیمت: ۲۳۰۰۰۰۰ وون (واحد پول کره جنوبی)

خرید پنت هاوس لوکس و مدرن در محله سئودامون گو (SEODAEMUN-GU)، سئول، کره جنوبی

خرید پنت هاوس لوکس و مدرن در محله سئودامون گو، سئول، کره جنوبی

یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول در محله سئودامون گو در خیابان شماره ۴۵ قرار دارد. این واحد مدرن به شیوه‌ای بسیار زیبا و با استفاده از مبلمان مدرن و لاکچری طراحی شده است و دارای ۲ اتاق خواب، ۲ حمام و اتاق نشیمن می‌باشد. این پنت هاوس زیبا در نزدیکی ایستگاه متروی خط شماره ۲ و ۵ شهر قرار دارد. خرید این پنت هاوس و اقامت در آن می‌تواند شما را به یک زندگی آرام در قلب شهر سئول دعوت کند.

۲-اجاره پنت هاوس لاکچری در محله چِئونگ دام (Cheongdam)، گانگ نام (Gangnam)، دوسان (Dosan)، شماره ۴۵۱، سئول، کره جنوبی

قیمت: ۴۳۰۰۰۰۰ وون

اجاره پنت هاوس لاکچری در محله چِئونگ دام (CHEONGDAM)، گانگ نام

اجاره پنت هاوس لاکچری در محله چِئونگ دام گانگ نام

یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول که می توانید برای اجاره در مدت معین آن را انتخاب کنید، واحد بسیار زیبایی در محله دوسان شهر سئول است. دکوراسیون داخلی این پنت هاوس به شیوه ای حرفه‌ای و با استفاده از مبلمان مدرن طراحی شده است. ساختمان پنت هاوس در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. در این پنت هاوس، ۲ اتاق خواب، ۲ حمام و سالن بزرگ مخصوص مهمانان وجود دارد. اجاره این پنت هاوس می‌تواند برای افرادی که قصد اقامت کوتاه مدت در شهر سئول را دارند، مناسب باشد.

۳-اجاره پنت هاوس های لوکس شهر سئول در محله ماپوگو (Mapo-gu)، باک بئوم (Baekbeom)، شماره ۱۷۰، سئول، کره جنوبی

قیمت: ۲۵۰۰۰۰۰ وون

اجاره پنت هاوس های لوکس شهر سئول در محله ماپوگو (MAPO-GU)، باک بئوم

اجاره پنت هاوس های لوکس شهر سئول در محله ماپوگو ، باک بئوم

یکی از زیباترین پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول در محله باک بئوم قرار دارد. این پنت هاوس دارای ۳ اتاق خواب، ۲ حمام، سالن نشیمن، آسانسور، فضای پارکینگ، مبلمان و فضای مخصوص لباس‌ها، آشپزخانه مجهز به همراه تمام لوازم، سیستم‌های تهویه مطبوع و … می‌باشد. زندگی در این پنت هاوس، بهترین فرصت برای تجربه یک زندگی متفاوت در شهر سئول است. اگر قصد دارید به مدت یک یا دو سال در این شهر ساکن شوید، اجاره این پنت هاوس زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۴-اجاره بهترین پنت هاوس‌های شهر سئول، کاملاً مبله شده، محله گانگ نام (Gangnam)، سئول، کره جنوبی

قیمت: ۳۰۰۰۰۰۰ وون

اجاره بهترین پنت هاوس‌های شهر سئول، کاملاً مبله شده، محله گانگ نام (GANGNAM)، سئول، کره جنوبی

اجاره بهترین پنت هاوس‌های شهر سئول، کاملاً مبله شده، محله گانگ نام ، سئول، کره جنوبی

یکی از بهترین پیشنهادهای اجاره پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول ، پنت هاوسی است که در محله گانگ نام، در نزدیکی ایستگاه متروی محلی قرار دارد. معماری بیرونی و نمای داخلی این واحد لوکس، مدرن و زیبا طراحی شده است و از بهترین مبلمان برای فضای داخل آن استفاده شده است. در این پنت هاوس مدرن، تعداد ۳ اتاق خواب، ۲ حمام، آسانسور، آشپزخانه مجهز و … وجود دارد. اجاره این پنت هاوس به عنوان شیک‌ترین واحدهای مسکونی شهر سئول، برای زندگی بسیار ایده آل است.

۵-خرید پنت هاوس مدرن و لاکچری در هانام دونگ (Hannam-dong)، سئول، کره جنوبی

قیمت: ۷۹۰۰۰۰۰۰۰ وون

خرید پنت هاوس مدرن و لاکچری در هانام دونگ (HANNAM-DONG)، سئول، کره جنوبی

خرید پنت هاوس در هانام دونگ سئول کره جنوبی

یکی از بهترین، زیباترین و ایده‌آل‌ترین پیشنهادهای خرید پنت هاوس‌ های لوکس شهر سئول، متعلق به واحد مجهزی در محله هانم دونگ است. در این پنت هاوس می‌توانید معماری سبک خانه‌های ویلایی را مشاهده کنید. این ساختمان در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است و دارای ۳ اتاق خواب، ۲ حمام، مبلمان مدرن، سیستم‌های تهویه مطبوع، آشپزخانه مجهز، آسانسور، فضای پارکینگ و … می‌باشد. این پنت هاوس برای خرید در شهر سئول، بهترین انتخاب خواهد بود. اگر شما هم قصد دارید یک زندگی لاکچری را تجربه کنید، پیشنهاد می‌دهیم این پنت هاوس را در فهرست برنامه‌های خود قرار دهید.

۶-اجاره پنت هاوس لاکچری در محله گانگ دوک (Gongdeok-dong)، ماپوگو (Mapo-gu)، سئول، کره جنوبی

قیمت: ۳۵۰۰۰۰۰ وون

اجاره پنت هاوس لاکچری در محله گانگ دوک (GONGDEOK-DONG)، ماپوگو (MAPO-GU)، سئول، کره جنوبی

اجاره پنت هاوس لاکچری در محله گانگ دوک ، ماپوگو ، سئول، کره جنوبی

یکی از بهترین پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول با ۳ اتاق خواب، ۲ حمام و نمایی بی‌نظیر به شهر، در محله گانگ دوک قرار دارد. این پنت هاوس، یک پیشنهاد عالی برای اجاره و اقامت کوتاه مدت در شهر سئول است. این واحد را می‌توان جزو ساختمان‌های لوکس سئول به شمار آورد که در نزدیکی ایستگاه متروی محلی قرار گرفته است. فضای مفید این پنت هاوس حدود ۱۱۸ متر مربع است. فضای اختصاصی پارکینگ، آسانسور، مبلمان، آشپزخانه و لوازم، سیستم‌های تهویه مطبوع و … مهم‌ترین امکانات این واحد هستند. اگر قصد اجاره پنت هاوس در سئول را دارید، به این مورد نیز فکر کنید.

۷-اجاره پنت هاوس لوکس، ۳ خوابه با ۲ حمام، محله میونگ دونگ (Myungdong)،

سئول، کره جنوبی

قیمت: ۴۵۰۰۰۰۰ وون

اجاره پنت هاوس لوکس محله میونگ دونگ سئول کروه جنوبی

اجاره پنت هاوس لوکس، 3 خوابه با 2 حمام، محله میونگ دونگ (MYUNGDONG)،

یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول که می توان آن را از بهترین آپارتمان‌های مسکونی شهر دانست، پنت هاوسی است که در محله میونگ دونگ در نزدیکی ایستگاه متروی هوئه یون (Hoehyeon) قرار دارد. این واحد لوکس به مکان‌های دیدنی شهر نزدیک است و در مساحتی به وسعت ۱۳۳ متر مربع ساخته شده است. تمام امکانات رفاهی مانند نمای داخلی زیبا، آسانسور، تهویه مطبوع، آشپزخانه مدرن و شیک و … برای این پنت هاوس طراحی شده است. این ساختمان را می‌توان یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر سئول به شمار آورد.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا