خرید پنت هاوس لوکس در آلمان

خرید پنت هاوس لوکس در آلمان

خرید پنت هاوس در کشورهای اروپایی ، یکی از لذت‌ بخش‌ ترین فرصت‌ های اقامت و سکونت در شهرهای بزرگ و پر زرق و برق را فراهم می‌کند. یکی از کشورهایی که دارای پنت هاوس‌های لوکس و مدرن است و در تمام اروپا شهرت دارد، آلمان است. پنت هاوس‌های کشور آلمان در شهرهای مختلف به بهترین سبک معماری ساخته شده‌اند و واحدهای بسیار زیبا و لوکس برای زندگی هستند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین پیشنهادهای خرید پنت هاوس در آلمان آشنا کنیم.

فرصت‌های خرید پنت هاوس‌های لوکس  در شهرهای کشور آلمان

۱-خرید پنت هاوس ۳ خوابه با تراس رو به منظره ساحل کانال لندوِر (The Landwehr Canal)، ناحیه تیرگارتن (Tiergarten)، برلین، آلمان

*قیمت خرید: ۱۳۳۸۰۰۰ یورو
*مساحت کل: ۱۳۸ متر مربع / ۳ اتاق خواب / ۲ حمام

خرید پنت هاوس کانال لندوِر (THE LANDWEHR CANAL)،

خرید پنت هاوس کانال لندوِر آلمان

خرید پنت هاوس برلین آلمان

این پنت هاوس زیبا و مدرن در بهترین نقطه شهر برلین در آلمان واقع شده است. پنت هاوس ناحیه تیرگارتن در یک ساختمان ۷ طبقه و در طبقه هفتم قرار دارد و دارای ۴ اتاق، بالکن، فضای پارکینگ، اتاق مخصوص صرف شام، آشپزخانه، سرویس پذیرایی از مهمانان، تراس با مساحت ۳۰ متر مربع، مجهز به سیستم‎های ایمنی و … می‌باشد. این پنت هاوس در نزدیکی مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر برلین قرار دارد. با خرید پنت هاوس فوق می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به پارک، باغ وحش، رستوران، مراکز خرید، موزه‌ها، گالری‌ها و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال یک زندگی آرام و متفاوت در آلمان هستید، این پنت هاوس در شهر برلین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

۲-خرید پنت هاوس لوکس و مدرن با تراس و پارکینگ و سرویس خدمتکار، شارلوتنبرگ (Charlottenburg)، برلین، آلمان

*قیمت خرید: ۱۱۶۴۰۰۰ یورو
*مساحت کل: ۱۰۶ متر مربع / ۲ اتاق خواب 

خرید پنت هاوس برلین آلمان

خرید پنت هاوس شارلوتنبرگ برلین آلمان

پنت هاوس برلین آلمان

پنت هاوس شارلوتنبرگ برلین آلمان

این پنت هاوس در یک ساختمان ۶ طبقه ساخته شده است و دارای ۳ اتاق، بالکن، باغ، فضای پارکینگ، سیستم ایمنی، تهویه مطبوع، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، یک فضای محدود مخصوص باربیکیو، آسانسور و … می‌باشد. خرید پنت هاوس فوق در شهر برلین می‌تواند موقعیت مناسبی را برای زندگی و سکونت در آلمان فراهم کند؛ این پنت هاوس در نزدیکی پارک و دریاچه قرار دارد و در عرض ۱۰ دقیقه می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید. دکوراسیون داخلی این پنت هاوس به شیوه‌ای بسیار حرفه‌ای و زیبا طراحی و اجرا شده است.

۳-خرید پنت هاوس دو طبقه، لوکس و مدرن در مرکز شهر برلین، آلمان

*قیمت خرید: ۱۸۰۰۰۰۰ یورو
*مساحت کل: ۹۳ متر مربع / ۱ اتاق خواب / ۱ حمام

خرید پنت هاوس لوکس در مرکز شهر برلین، آلمان

خرید پنت هاوس در مرکز شهر برلین آلمان

این پنت هاوس شیک و بی‌نظیر در مرکز شهر آلمان، بهترین پیشنهاد خرید پنت هاوس است. این واحد لوکس توسط معمار معروف، دنیل لیبسکیند (Daniel Libeskind) ساخته شده است. در این پنت هاوس که در طبقه هفتم یک ساختمان ۷ طبقه ساخته شده، باغ خصوصی، تراس، فضای پارکینگ، سالن ورزشی، فضای بازی کودکان، ۱ حمام و سرویس بهداشتی مخصوص مهمانان، تراس با مساحت ۱۵ متر مربع و مبلمان زیبا وجود دارند. بهترین متریال ساختمانی برای نمای داخلی این پنت هاوس به کار گرفته شده است. ایستگاه مترو در نزدیکی این ساختمان قرار دارد و می‌توانید در مدت ۵ دقیقه به موزه تاریخ طبیعی شهر برلین دسترسی داشته باشید. تعدادی کافه، رستوران، فضای مخصوص پیاده‌روی، داروخانه و مجتمع پزشکی در نزدیکی از پنت هاوس قرار دارند. اگر برای خرید پنت هاوس با شرایط فوق در شهر برلین آلمان اقدام کنید، به شما اطمینان می‌دهیم بهترین موقعیت را برای زندگی انتخاب نموده‌اید.

۴-خرید پنت هاوس بسیار راحت، ساده و شیک در ساختمان مدرن در شهر برلین، آلمان

*قیمت خرید: ۲۲۱۴۰۰۰ یورو
*مساحت کل: ۱۹۶ متر مربع / ۲ اتاق خواب / ۱حمام

خرید پنت هاوس در شهر برلین، آلمان

اگر به دنبال خرید پنت هاوس با بهترین شرایط رفاهی و زندگی هستید، این واحد لوکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پنت هاوس فوق در طبقه پنجم یک ساختمان ۵ طبقه در شهر برلین قرار دارد که البته این ساختمان در سال ۱۸۹۳ ساخته شده است. تعداد ۳ اتاق، بالکن، فضای پارکینگ، اتاق نشیمن، آشپزخانه مجهز و سیستم‌های امنیتی و تهویه مطبوع برای این پنت هاوس طراحی شده است. ساختمان این واحد مدرن مسکونی در نزدیکی باغ وحش برلین، هتل‌های ۵ ستاره، سالن سینما، پراک، مکان‌های دیدنی برلین، رستوران، مراکز خرید و … قرار دارد. خرید پنت هاوس با چنین شرایطی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در آلمان باشد.

۵-خرید پنت هاوس گران‌قیمت با نمایی رو به شهر در مرکز شهر برلین، آلمان

*قیمت خرید: ۳۴۵۰۰۰۰ یورو
*مساحت کل: ۲۵۱ متر مربع /  ۴ اتاق خواب / ۱ حمام

خرید پنت هاوس گران‌قیمت با نمایی رو به شهر در مرکز شهر برلین آلمان

خرید پنت هاوس گران‌قیمت در مرکز شهر برلین آلمان

یکی از پیشنهادهای خرید پنت هاوس گران‌قیمت در شهر برلین متعلق به واحد مسکونی است که دارای ۴ اتاق خواب بوده و در مساحتی به وسعت ۲۵۱ متر مربع در نزدیکی رودخانه و در یک مجتمع مسکونی ساخته شده است. این پنت هاوس را می‌توان یکی از گران‌ترین پنت هاوس‌های برلین به شمار آورد. استخر شنا، تراس رو به منظره شهر، آسانسور، سالن ورزشی، آشپزخانه، مبلمان و طراحی داخلی مدرن و …. از امکانات این پنت هاوس هستند. این واحد مسکونی به رستوران‌ها، کافه، کلیسا، سالن تئاتر و مکان‌های دیدنی شهر برلین نزدیک است. خرید پنت هاوس فوق را به افرادی که قصد دارند سبک زندگی متفاوت در برلین را تجربه کنند، پیشنهاد می‌دهیم.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه