اجاره بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل؛ لذت اقامت خاطره انگیز در آمریکا جنوبی

بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل برای اجاره

بهترین پنت هاوس‌ ها در برزیل، موقعیتی استثنایی برای اقامت و تجربه یک زندگی متفاوت در آمریکای جنوبی هستند. کشور برزیل، بزرگ‌ترین کشور در آمریکای لاتین و یکی از مهم‌ترین کشورهای اقتصادی جهان محسوب می‌شود. برزیل از زمان‌های قدیم به سرزمین فوتبال شهرت داشته است. هر ساله تعداد بیشماری توریست و گردشگر خارجی به برزیل سفر می‌کنند تا بتوانند از جاذبه‌های گردشگری، به ویژه آفتاب سواحل آن لذت ببرند.

پنت هاوس‌های برزیل با نمایی رو به دریا و جنگل، همواره مورد توجه افراد سرشناس و معروف قرار داشته است. اگر قصد دارید به این منطقه سفر کنید و پنت هاوس‌های این کشور را برای اقامت انتخاب نموده‌اید باید عرض کنیم که زندگی در این پنت هاوس‌ها در برزیل، سبک زندگی متفاوتی را در این منطقه به شما معرفی می‌کند. زندگی در واحدهای لوکس و مدرن که نه تنها هزینه‌های زیادی را در بر دارند بلکه شرایطی را فراهم می‌سازند تا مراکز معاملات املاک، بخصوص در فصل‌های پر رونق سال بتوانند در اجاره یا فروش پنت هاوس‌ها در برزیل، موفق عمل کنند.

بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل را می‌توانید در تمام شهرهای این کشور جستجو کنید. انتخاب شما برای اجاره یکی از این واحدهای لوکس، کاملاً به سلیقه شخصی و بودجه مالی شما بستگی دارد.

در این قسمت سعی داریم بهترین و لوکس‌ترین پنت هاوس‌ها در برزیل را به شما معرفی کنیم:

۱-پنت هاوس Zen Sanctuary؛ سائوپائولو؛ برزیل

یکی از بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل، واحد لوکس و بسیار مدرن Zen Sanctuary واقع در منطقهILhabela  در شهر سائوپائولو است. نمای داخلی و کف این پنت هاوس از چوب ساخته شده است و دارای ۵ سوئیت در طبقه دوم می‌باشد. نمای این واحد اقامتی زیبا منظره‌ای رو به طبیعت دارد. اگر در تراس این پنت هاوس بایستید می‌توانید منظره غروب خورشید را در دوردست‌ها تماشا کنید. اتاق نشیمن به شیوه‌ای حرفه‌ای طراحی شده است. مبلمان این پنت هاوس نیز به سبک مدرن و از بهترین برندها انتخاب شده اند. مساحت Zen Sanctuary در حدود ۱۲۰۰ متر مربع است که حدود ۵۹۰ متر مربع از آن به ساخت واحد اختصاص داده شده است. پنت هاوس Zen Sanctuary مجهز به استخر خصوصی، نمای رو به اقیانوس، اتاق نشیمن، تراس، بالکن، اینترنت، ۴ حمام، ۵ اتاق و … می‌باشد. هزینه اجاره این پنت‌هاوس به ازای هر شب، بسته به فصل‌های سال از میزان ۲۵۰۰ تا ۲۹۰۰ دلار متغیر است.

پنت هاوس ZEN SANCTUARY؛ سائوپائولو؛ برزیل

پنت هاوس ؛ سائوپائولو؛ برزیل

پنت هاوس سائوپائولو

پنت هاوس‌ها در برزیل

بهترین پنت هاوس‌ها ی برزیل

پنت هاوس‌ها ی برزیل

پنت هاوس‌ها در آمریکای جنوبی

۲- بهترین پنت هاوس برزیل در یک مزرعه در Salto de Pirapora

یکی از بهترین مکان‌های اقامتی در برزیل با منظره‌ای زیبا و حیرت‌انگیز، مزرعه‌ای وسیع با مساحت حدود ۱۷۵۰۰۰ متر مربع است که در فاصله حدود ۱۴۵ کیلومتری از شهر سائوپائولو واقع شده است. این واحد، بی‌شباهت به پنت هاوس‌های لوکس نیست اما جزو این واحدها محسوب می‌شود و دارای ۱۰ اتاق و ۱۱ حمام است و برای اقامت ۲۰ نفر، دارای امکانات کامل می‌باشد. این واحد لوکس دارای استخر شنا، سونا، زمین تنیس، فضای باربیکیو، زمین سوارکاری، فضای سبز مخصوص پیاده‌روی و تمام امکانات رفاهی می‌باشد. هزینه اقامت در این پنت هاوس به ازای یک شب از ۷۵۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار متغیر است. این قیمت‌ها با توجه به ایام مختلف سال ممکن است تغییر داشته باشد.

۳-پنت هاوس لوکس در منطقه Itaim Bibi، شهر سائوپائولو، برزیل

یکی از واحدهای لوکس و زیبای شهر سائوپائولو، پنت هاوس گران  است که مساحتی حدود ۷۱۲ متر مربع داشته به سبک دوبلکس ساخته شده است. اتاق‌های بزرگ این پنت هاوس به سبک مدرن و با زیباترین دکوراسیون طراحی شده‌اند. تعداد ۵ حمام و ۴ سوئیت بزرگ در این پنت هاوس وجود دارد. آشپزخانه این واحد از سنگ مرمر ساخته شده و اتاق‌های آن مجهز به سیستم اطفای حریق هستند. این آپارتمان بزرگ به عنوان بهترین پنت هاوس‌ در برزیل می‌باشد که می‌توانید آن را برای اقامت خود در شهر سائوپائولو اجاره کنید. فضای مخصوص باربیکیو، تراس بزرگ، استخر، سالن بدنسازی، جکوزی، پارکینگ و باغ، مهم‌ترین امکانات این پنت هاوس هستند. هزینه اقامت در این واحد به ازای هر شب، حدود ۱۵۰۰ دلار است که البته این قیمت در ایام سال، تغییر خواهد کرد.

پنت هاوس لوکس برزیل

پنت هاوس های لوکس برزیل

پنت هاوس های لوکس امریکای جنوبی

پنت هاوس های امریکای جنوبی

پنت هاوس های لوکس در امریکای جنوبی

پنت هاوس در امریکای جنوبی

پنت هاوس در برزیل امریکای جنوبی

پنت هاوس در برزیل امریکای جنوبی

۴-بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل برای اجاره، منطقه Copacabana، شهر ریودوژانیرو

اجاره بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل، فرصت مناسبی برای استفاده از نسیم اقیانوس است. یکی از واحدهای لوکس و زیبای شهر ریودوژانیرو، پنت‌هاوسی با مساحت حدود ۱۰۰۰ متر مربع در منطقه  Copacabana می‌باشد. منظره اتاق‌های این پنت هاوس به اقیانوس مشرف است؛ اگر در این واحد مسکونی اقامت داشته باشید می‌توانید هر روز، نمای رویایی طلوع و غروب خورشید در دل اقیانوس را تماشا کنید. این پنت هاوس دارای ۵ اتاق خواب مجهز به حمام و سرویس کامل مبلمان، اتاق نشیمن مجهز و مدرن و آشپزخانه به سبک آمریکایی، ۶ حمام مجزا و … می‌باشد. هزینه اقامت در این پنت هاوس لوکس به ازای هر شب، ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار می‌باشد.

بهترین پنت هاوس‌ها ی برزیل برای اجاره

پنت هاوس‌ها در برزیل برای اجاره

بهترین پنت هاوس‌ها ی برزیل برای اجاره

بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل برای اجاره-2

بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل برای اجاره -3

بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل برای اجاره -4

بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل برای اجاره -5

۵- اجاره بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل، منطقه Leblon، شهر ریودوژانیرو

یکی از پنت هاوس‌ها در برزیل برای اجاره که به جرأت می‌توان گفت مانند آن در تمام شهر ریودوژانیرو و در منطقه Leblon ساخته نشده است، پنت هاوسی است که در طبقه ۲۹ و ۳۰ ساختمان نوبل در مرکز این منطقه قرار گرفته است. در این واحد، تعداد ۳ سوئیت با امکانات مجهز و طراحی مدرن و بسیار شیک وجود دارد. درب و پنجره‌ها، آشپزخانه، مبلمان، تلویزیون، لوازم و اثاثیه اتاق نشیمن، حمام و سرویس های بهداشتی و … همه از بهترین متریال و به صورت کاملاً حرفه‌ای انتخاب شده‌اند. این پنت هاوس به مراکز خرید شهر نزدیک است و علاوه بر این امکانات، دارای سالن بدنسازی، استخر خصوصی، تراس با منظره روبه دریا و پارکینگ می‌باشد. هزینه اقامت در این پنت هاوس به ازای هر شب، ۷۸۰ تا ۲۳۰۰ دلار می‌باشد.

اجاره بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل-1

اجاره بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل-2

اجاره بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل

اجاره بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل

اجاره بهترین پنت هاوس‌ها در برزیل

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه