چرا زندگی در پنت هاوس‌ها گران است؟

زندگی در پنت هاوس‌های گران
زندگی در پنت هاوس‌ های لوکس با امکانات مجهز و کامل، نوع متفاوتی از سبک زندگی است که علاوه بر اینکه هزینه‌ های زیادی در پی دارد، یکی از سبک‌های مدرن در جوامع امروزی نیز محسوب می شود. افراد زیادی در سراسر جهان به زندگی در پنت هاوس‌های لوکس و مجلل علاقه‌مند هستند و تمایل دارند این سبک زندگی را تجربه کنند.
 شاید شما هم با زندگی در پنت هاوس‌ های لوکس ، نمایی از دکوراسیون داخلی این واحدهای لوکس و قیمت آن‌ها در مجله‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی مختلف آشنا شده اید؛ البته زندگی واقعی در پنت هاوس با آنچه در تصاویر مشاهده می‌کنید، تفاوت زیادی دارد.
پنت هاوس‌های لوکس، فضاهای مدرنی هستند که در برج های مسکونی بلند یا هتل‌ها در کشورهای مختلف ساخته می‌شوند. این واحدها از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که دارای تمام امکانات رفاهی با بیشتری جزئیات می‌باشند.
بدیهی است که زندگی در پنت هاوس‌ های لوکس با این امکانات، هزینه‌های زیادی در بر دارد. با توجه به اهمیت تغییرات سبک زندگی در واحدهای لوکس در جوامع امروزی، قصد داریم به بررسی هزینه‌های زندگی در پنت هاوس بپردازیم. به راستی چرا زندگی در این ساختمان‌ها تا این اندازه گران‌قیمت است؟!

مهم‌ترین هزینه‌های زندگی در پنت هاوس شامل چه مواردی هستند؟

زندگی در پنت هاوس‌های لوکس

اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که برای زندگی در پنت هاوس‌های لوکس مطرح می‌شود، هزینه‌های نگهداری و شارژ برج مسکونی است. هزینه‌های نگهبانی، تمیز کردن، شارژ ماهانه ساختمان، رسیدگی به فضای سبز پنت هاوس، تمیز کردن فضای بیرونی ساختمان و …، مهم‌ترین کارهای خدماتی هستند که هزینه‌های زیادی را در طول سال برای ساکنین پنت هاوس‌ها در بر دارند. این خدمات، مشابه با خدماتی هستند که در واحدهای آپارتمانی کوچک‌تر ارائه می‌شوند با این تفاوت که مقدار بودجه پنت هاوس‌ها بسیار بیشتر است.
عامل دیگری که باعث می‌شود زندگی در پنت هاوس‌ها تا این اندازه گران باشد، موقعیت ساخت این واحدها است. بسیاری از پنت هاوس‌ها در مراکز شهرهای شلوغ، نزدیک به مراکز خرید، بندرها یا سواحل زیبا با نمای رو به دریا یا اقیانوس و همچنین در ارتفاع زیاد ساخته می‌شوند؛ به همین علت، خرید یا اجاره چنین پنت هاوس‌هایی از نظر قیمت، بسیار گران است.

زندگی در پنت هاوس‌های زیبا

ابعاد و مساحت پنت هاوس، مبلمان و اسباب و وسایل و همچنین نوع دکوراسیون اجرا شده در این واحدها به قدری پیشرفته هستند و از بهترین مواد و مصالح ساخته می‌شوند که بیشتری هزینه‌های ساخت را مصرف می‌کنند. زندگی در پنت هاوس‌های بزرگ‌تر و شیک‌تر، گران‌تر است. اگر هنوز هم قصد دارید یکی از پنت هاوس‌های زیبا را برای زندگی انتخاب کنید، معاملات املاک می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

مزایا و معایب زندگی در پنت هاوس‌های لوکس چیست؟

لوکس پنت هاوس‌های

اگر هنوز هم در خرید پنت هاوس تردید دارید می‌توانید این قسمت را مطالعه کنید. قطعاً اطلاع یافتن از معایب و مزایای زندگی در پنت‌ هاوس‌ها می‌تواند شما را راهنمایی کند. توجه شما را به موارد زیر جلب می‌نماییم.

مزایای زندگی درزندگی در پنت هاوس‌ های لوکس:

• مکانی مناسب برای زندگی در بهترین نقطه شهر را در اختیار دارید.
• امنیت و کیفیت پنت هاوس در بالاترین سطح خود قرار دارد.
• پنت هاوس‌ها مکان‌های مناسبی برای اجاره یا فروش مجدد هستند چرا که این واحدها با تمام امکانات و وسایل به فروش می‌رسند؛ به عبارت دیگر، با خرید یک پنت هاوس لازم نیست لوازم منزل را با خود به همراه داشته باشید.
• می‌توانید از نور طبیعی در پنت هاوس استفاده کنید.
• پنت هاوس‌ها فضای بیرونی کافی برای پذیرایی از مهمان‌ها را فراهم می‌کنند.
• پنت هاوس‌ها دارای پارکینگ اختصاصی هستند.

معایب زندگی در پنت هاوس‌ های لوکس:

معیب و مزایای زندگی در پنت هاوس

• زندگی در پنت هاوس‌ های بزرگ ، در یک ارتفاع بلند، تابستان‌های بسیار گرمی را برای ساکنین در پی دارد.
• حمل و نقل برخی از وسایل به پنت هاوس‌ها با مشکلاتی رو به رو است؛ به ویژه اگر لوازم بزرگی را خریداری کنید که باید فقط توسط آسانسورهای مخصوص بار برای حمل آن‌ها استفاده نمایید.
• ساکنین یک پنت هاوس، اولین کسانی در شهر هستند که اثرات یک طوفان بزرگ را احساس می‌کنند.
• اگرچه زندگی در پنت هاوس‌های لوکس، بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است اما با توجه به موارد فوق، پیشنهاد می‌کنیم قبل از پرداخت هزینه‌های زیاد، این واحدهای لوکس را بهتر بشناسید.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه