پنت هاوس بزرگ و مجلل در هتل‌های جهان؛ مانند یک سوپر استار سفر کنید

پنت هاوس بزرگ و مجلل در هتل‌های جهان

از زمانی که پنت هاوس‌ های بزرگ و مجلل در سال ۱۹۲۰ به عنوان یک واحد مسکونی لوکس به مردم جهان معرفی شدند، بسیاری از هتل های مدرن و بزرگ نیز تصمیم گرفتند تعدادی از سوئیت‌های خود را مشابه با پنت هاوس ها طراحی کنند.  امروزه کمتر کسی یافت می‌شود که تمایل نداشته باشد در مدت زمان سفر خود به یکی از کشورهای خارجی در یکی از هتل پنت هاوس‌های شیک  اقامت داشته باشد.
در این میان، پنت هاوس‌های لوکس صرفاً مختص هتل‌های اقامتی در جزیره‌ها نیستند بلکه شامل مکان‌هایی مانند هتل پرس در پورتلند نیز می‌باشند که واحدهای اقامتی مدرن شبیه به پنت هاوس‌ها را برای اقامت مهمانان خارجی آماده نموده‌اند. هتلداران عقیده دارند مهمانانی که در پنت هاوس‌های آنان اقامت دارند، احساس کاملاً خوشایندی دارند؛ مانند زندگی در یک آپارتمان لوکس.

معرفی ۱۲ آپارتمان لوکس در هتل‌ها؛ از شهر پاریس گرفته تا نیویورک

۱-سوئیت سایگون، سایگون رِوِری (The Saigon Suite, Reverie Saigon)

سوئیت سایگون

سایگون رِوِری از ماه سپتامبر تأسیس شده است و یکی از لوکس‌ترین ساختمان‌ها در شهر هوچی‌مین (Ho Chi Minh) شناخته می‌شود؛ سوئیت سایگون در طبقه ۳۸ و ۳۹ هتل قرار دارد و مانند نگینی در شهر می‌درخشد. این واحد مسکونی توسط دو طراح ایتالیایی به نام‌های کاسینا و پولترونا فرا (Cassina and Poltrona Frau) طراحی شده است که نمایشی از طراحی مسکونی شهری قرن ۲۰ به شمار می‌رود.
اتاق‌های مجلل با منظره‌ای زیبا رو به رودخانه سایگون و صندلی‌های مدرن چوبی به سبک فرانک لوید با یک تنه چوبی بزرگ در اتاق نشیمن، مهم‌ترین سبک چیدمان پنت هاوس این هتل می‌باشند. مساحتی در حدود ۳۰۰۰ فوت مربع به فضای این پنت هاوس اختصاص داده شده است؛ همان چیزی که مهمانان سطح بالا در طول اقامت خود، انتظار دارند از آن‌ها استفاده کنند. دیواره‌های شیشه‌ای با بهترین متریال دارای ۹ فوت ارتفاع هستند. قدمت این متریال کمتر از ۱۰سال است. هزینه اقامت در این پنت هاوس برای هر شب، معادل ۱۲۰۰۰ دلار می‌باشد.

۲-سوئیت کاتارا، گالیا هتل اکسلسیور (Katara Suite, Excelsior Hotel Gallia)؛

یک هتل لوکس و مجلل در میلان

سوئیت کاتارا

سوئیت پنت هاوس مجلل در گالیا هتل اکسلسیور در یک فضای وسیع با مساحت حدود ۱۰۰۰۰ فوت مربع ساخته شده است. این واحد، بزرگ‌ترین پنت هاوس لوکس شهر میلان در ایتالیا به شمار می‌رود و در دکوراسیون داخلی آن، مجسمه سازان با الهام گرفتن از طبیعت، با استفاده از سنگ مرمر و کریستال‌ها، این مکان را تزئین نمودند.
اتاق‌های سفید و طلایی این واحد لوکس با انعکاس خیره‌کننده نمای دیوار و همچنین مبلمان ایتالیایی شبیه به قارچ، لامپ و مبلمان سفید درخشان در داخل این پنت هاوس به چشم می‌خورند.
اتاقی مانند اتاق شاهزاده‌ها با دیواره‌ای از کریستال و شیشه که از سقف آویزان است نیز در این سوئیت وجود دارد. این واحد لوکس در طبقه ۷ هتل قرار دارد و دارای دو تراس با نمای زیبا به ایستگاه مرکزی شهر میلان می‌باشد. این واحد به حمام ترکی، آبگرم اختصاصی، جکوزی، کروموتراپی و حباب‌های شیشه‌ای نور مجهز است. قیمت اقامت در این واحد لوکس به ازای هر شب، معادل ۲۱۴۹۵ دلار می‌باشد.

۳-سوئیت اسکای، هتل والنسیا در جولا، کالیفرنیا

(Sky Suite, La Valencia Hotel in Jolla, California)

سوئیت اسکای

برای چند دهه، جولا معروف به مکان صورتی، یک رستوران کوچک در طبقه دهم دارد که به مدت ۵ ساعت، وعده شام را برای مهمانان سِرو می‌کند. سوئیت اسکای دارای منظره ۱۸۰ درجه به نمای اقیانوس اطلس و منطقه جولا است و پنجره‌ها و دیواره‌های آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی می‌توان نمای دریا و آسمان را در کنار هم تماشا نمود.
پنت هاوس اسکای دارای دو اتاق خواب است و به عنوان یک واحد لوکس محسوب می‌شود. از کاشی‌های اسپانیایی، چوب بادوام برای کف، پرده‌هایی با طرح‌های هندسی و صندلی‌های مدرن برای تزئین دکوراسیون داخلی این واحد در هتل استفاده شده است. اتاق خواب این پنت هاوس دارای یک بالکن از سنگ مرمر و یک حمام با دوش بارانی است. قیمت اقامت در این سوئیت به ازای هر شب، معادل ۱۲۰۰ دلار می‌باشد.

۴-سوئیت گاردن هاوس، روزوود، لندن (Garden House Suite, Rosewood London)

سوئیت گاردن هاوس

سوئیت گاردن هاوس روزوود لندن، یک واحد پنت هاوس لوکس و مجلل را در مرکز شهر لندن برای اقامت به شما پیشنهاد می‌کند. تراس این سوئیت دارای فضای سبز است و نمای زیبایی به شهر لندن و جاذبه‌های آن دارد. داخل این پنت هاوس، شبیه به یک آپارتمان شیک است؛ اتاق نشیمن با نورپردازی، آشپزخانه، آثار هنری و کتابخانه توسط مدیر هتل، مایکل بونسور (Michael Bonsor) برای این مکان انتخاب شده‌اند. قیمت اقامت در این واحد به ازای هر شب، معادل ۱۳۸۵۰ دلار می‌باشد.

۵-پنت‌هاوس هتل لودلاو، نیویورک سیتی

(The Penthouse, Ludlow Hotel in New York City)

پنت‌هاوس هتل لودلاو

پنت هاوس لوکس در هتل لودلاو شهر نیویورک، در ماه جولای راه اندازی شد. این سوئیت در طبقه ۱۷ هتل قرار دارد و چیدمان داخلی آن مانند دوره ۱۹۸۰ اجرا شده است. وسایل و دکوراسیون پنت‌هاوس این هتل شامل فرش ابریشمی دستبافت، لامپ‌های مراکشی، تخت خواب‌هایی به سبک پرتغالی که از چوب ساخته شده‌اند می‌باشند. نمای این پنت هاوس به منظره منهتن و پل بروکلین مشرف است. برای تنفس هوای تازه و دلنشین شهر می‌توانید در فضای حدود ۱۰۰۰ فوت مربع در تراس بایستید. از این مکان می‌توانید برای پذیرایی از مهمانان استفاده کنید. قیمت اقامت در این پنت هاوس به ازای هر شب، معادل ۱۹۵۰ دلار است.

۶-سوئیت رویال، ماندارین در پاریس (Royale Oriental Suite, Mandarin Oriental Paris)

سوئیت رویال

سوئیت رویال با فضایی به مساحت ۸۰۰ فوت مربع، یکی از لوکس‌ترین پنت هاوس‌های شهر پاریس در هتل است. نمای این سوئیت لوکس به پشت بام‌های ساختمان‌های شهر پاریس مشرف است و تراس آن دارای آلاچیق می‌باشد که می‌توانید در آنجا به استراحت بپردازید. سقف تراس پنت هاوس به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید در تمام فصل‌های سال، بیرون از ساختمان بنشینید و غذا میل کنید؛ در صورت تمایل می‌توانید سقف را جمع کنید. مبلمان داخلی پنت هاوس، رنگارنگ و پرده‌ها از بهترین مدل انتخاب شده‌اند. اتاق خواب و حمام نیز به سبک حرفه‌ای چیده شده‌اند. قیمت اقامت در این سوئیت به ازای هر شب، معادل ۱۶۰۹۴ دلار است.

۷-سوئیت پنت هاوس، قصر گستاد، سوئیس

(Penthouse Suite, Gstaad Palace in Gstaad, Switzerland)

سوئیت پنت هاوس

قصر گستاد، ساختمانی در ۷ طبقه ساخته شده است؛ نمای پنت هاوس‌های این کاخ زیبا به منظره کوهستانی آلپ مشرف است. هدف طراح داخلی این پنت هاوس به نام مارینا نیکل (Marina Nickel)، ساخت ۳ اتاق خواب برای این واحد لوکس بود تا این مکان را به یک اقامتگاه کوهستانی مبدل کند. لوسترهای زیبا، تخت خواب با بالش‌های خز، شومینه و … از امکانات این پنت هاوس لوکس هستند.
قصر ۱۰۰ ساله گستاد مانند یک قلعه تاریخی دیده می‌شود؛ واحد پنت هاوس این هتل بر روی سقف قصر ساخته شده است و منظره دیدنی پارنورامیک به ناحیه ساننلند در زمستان و تابستان دارد. قیمت اقامت در این سوئیت به ازای هر شب، ۱۰۰۹۹ دلار در فصل زمستان و ۸۸۳۰ دلار در فصل تابستان است.

۸-سوئیت کاتارا، پنینسولا، پاریس (Katara Suite, PeninSula Paris)

سوئیت کاتارا، پنینسولا، پاریس

ساختمان ۶ طبقه سوئیت کاتارا در محله پنینسولا در پاریس به چهار سازنده تقسیم شد؛ ساختمان در اوایل ۱۹۰۰ ساخته شد، زمانی که بهترین سوئیت‌ها در دو طبقه این محله ساخته شده بودند. این پنت هاوس یک خوابه مجهز به کف چوبی، قالیچه های مدرن، دکوراسیون هنری به سبک معاصر، میز ناهارخوری و تراس می‌باشد. مساحتی در حدود ۲۰۰۰ فوت مربع با یک باغ روی سقف و تراس با منظره ۳۶۰ درجه به نمای شهر پاریس، برج ایفل و  Arc de Triomphe، زیبایی این پنت هاوس را دو چندان نموده‌اند. این سوئیت به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری پاریس نزدیک است. اجاره پنت هاوس و هزینه اقامت در این واحد لوکس و مجلل به ازای هر شب، معادل ۱۹۰۰۰ دلار می‌باشد.

۹-سیکستی لافت، سیکستی سوهو، نیویورک سیتی (Sixty Loft, Sixty Soho in New York City)

سیکستی لافت، سیکستی سوهو، نیویورک سیتی

Sixty Soho اخیراً در طبقه بالای سیکستی لافت، بازسازی شده است. این پنت هاوس مانند تارا در شهر لندن از چیدمان معاصر برخوردار است. فضای داخلی این سوئیت با کوسن‌های باارزش، صندلی‌های کلاسیک و کریستال‌های قدیمی چیده شده است. مساحتی در حدود ۱۸۰۰ فوت مربع در طبقه دوم این پنت هاوس با اتاق خواب رو به ساختمان‌های شهر قرار دارد. در حالیکه از نوشیدنی‌های لذت‌بخش در این پنت هاوس لذت می‌برید می‌توانید به طبقات بالایی هتل نیز دسترسی داشته باشید. هزینه اقامت در این سوئیت برای هر شب، ۴۵۰۰ دلار است.

۱۰-سوئیت روزوود، سان میگوئل آلنده

(The Rosewood Suite, Rosewood San Miguel de Allende)

سوئیت روزوود، سان میگوئل آلنده

سوئیت روزوود، یک پنت هاوس ۲۹۰۰ فوت مربعی است که دارای فضای روباز و سالن می‌باشد. برای این سوئیت، سقف کاذب چوبی، لوازم و مبلمان عتیقه و نمایی رنگی از شهر سان میگوئل طراحی شده است. امکانات این پنت هاوس برای بزرگسالان و کودکان، بسیار مجهز بوده و دارای یک استخر خصوصی نیز می‌باشد. مهمان در تمام ایام سال از اقامت در این پنت هاوس استقبال می‌کنند. قیمت اقامت در این واحد لوکس برای هر شب، معادل ۱۷۵۰ دلار است.

۱۱-سوئیت پنت هاوس، هتل پرس در پورتلند، مِین

(The Penthouse Suite, The Press Hotel in Portland, Maine)

سوئیت پنت هاوس، هتل پرس در پورتلند، مِین

سوئیت پنت هاوس در هتل پرس یکی از ارزان قیمت‌ترین پنت هاوس‌های شهر مِین است اما ارزش اقامت را برای چند شب دارد. هتل مِین در ماه مه ۲۰۱۵ افتتاح شد. این مجموعه لوکس در ۷ طبقه و با منظره‌ای زیبا رو به اقیانوس اطلس ساخته شده است. اتاق خواب مجهز به حمام، اتاق نشیمن، تراس رو به شهر و دکوراسیون بسیار جذاب و چشم‌نواز، از امتیازات این پنت هاوس هستند. حتی از این پنت هاوس می‌توانید برای جلسات کاری در هتل استفاده کنید. قیمت اقامت در این واحد لوکس برای هر شب، ۱۱۶۹ دلار است.

۱۲-سوئیت ترازا رِدنتور، قصر گریتی، مجموعه لوکس در هتل ونیز

(Terrazza Redentore Suite, The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel in Venice)

سوئیت ترازا رِدنتور، قصر گریتی، مجموعه لوکس در هتل ونیز

این پنت هاوس با مجلل‌ترین آپارتمان‌ها و فضایی حدود ۲۷۰۰ فوت مربع، یکی از برجسته‌ترین سوئیت‌های لوکس ونیز است. این پنت هاوس دارای نمای ۳۶۰ به ونیز و کانال شهر است. اتاق خواب مجهز، تراس بزرگ، دکوراسیون کلاسیک با نمای آینه‌ای و … از امکانات این سوئیت پنت هاوس هستند. اقامت در این پنت هاوس در طول زمان سفر به ونیز و یا برگزاری مهمانی‌های شام یا جلسات کاری می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزند. قیمت اقامت در این سوئیت، معادل ۹۷۵۶ دلار است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا