۲۳ ایده دکوراسیون داخلی برای پنت هاوس‌های لوکس؛ در اوج شکوه و زیبایی زندگی کنید

دکوراسیون داخلی پنت هاوس های لوکس

پنت هاوس‌ های لوکس، واحدهای آپارتمانی هستند که در بالاترین طبقات یک برج یا مجتمع مسکونی ساخته می‌شوند. پنت هاوس‌ها بهترین واحدها برای یک زندگی لوکس و مدرن به شمار می‌روند. این واحدها دارای تمام امکانات رفاهی با بالاترین کیفیت و طراحی هستند. هر آنچه که از یک آپارتمان مجهز در نظر شما نقش می‌بندد برای پنت هاوس‌ها طراحی می‌شود. از استخرهای خصوصی گرفته تا تراس‌های وسیع و باغ‌های سرسبز بر فراز بام، مبلمان شیک و معماری منحصر به فرد، همه در پنت هاوس‌های لوکس وجود دارند.

زندگی در پنت هاوس‌های لوکس به زندگی در یک قصر در جامعه مدرن امروزی شباهت دارد. این واحدها در تمام شهرهای مطرح جهان در کشورهای مختلف وجود دارند. شیوه ساخت پنت هاوس در نقاط مختلف جهان، متفاوت است. معماران زیادی در سراسر جهان در زمینه طراحی و ساخت انواع پنت هاوس فعالیت دارند. در همین راستا، تیم متخصص طراحی و دکوراسیون داخلی پنت هاز برای چیدمان داخلی پنت‌هاوس‌های لوکس طرح‌های مدرن و بی همتایی برنامه‌ریزی می‌نمایند.

برترین طرح‌های داخلی برای دکوراسیون پنت هاوس‌های لوکس

۱-این دکوراسیون توسط یک شرکت طراحی داخلی برای یک خانواده در شهر شیکاگو اجرا شد. این پنت هاوس در منهتن قرار دارد و در طراحی آن از یک جفت صندلی مانند صندلی‌های کلوب، چراغ‌های روشنایی ایستاده، فرش و کاناپه زیبا استفاده شده است. نمای داخلی این واحد را در شکل زیر مشاهده می‌کنید.

طراحی پنت هاوس‌های لوکس

۲-یک طراحی داخلی ماهر و حرفه‌ای به نام جین لوئیس، نمای داخلی پنت هاوس را به سبک پاریس طراحی کرده است. در این پنت هاوس، تابلوهایی به سبک دهه ۱۹۵۰، میز و مبلمان مدرن و آثار هنری و یک شومینه استفاده شده است. فرش، کف و دیوارهای این پنت هاوس به صورت سفارشی و با ترکیب رنگ آرام طراحی شده‌اند.

طراحی داخلی پنت هاوس‌های لوکس

۳-بسیاری از واحدهای پنت هاوس‌های لوکس به گونه‌ای طراحی می‌شوند که منظره‌ای رو به دریا یا اقیانوس دارند. این واحد لوکس، منظره‌ای زیبا رو به مالیبو در شهر لس‌آنجلس دارد. از این پنت‌هاوس می‌توانید به راحتی، آب‌های اقیانوسی را تماشا کنید. رنگ‌هایی که در نمای داخلی این واحد مدرن اجرا شده‌اند، ساده، آرامش‌بخش و رویایی هستند.

طراحی نمای بیرونی پنت هاوس های لوکس

۴-طراحی نمای بیرونی پنت هاوس های لوکس می‌تواند با صندلی‌های راحتی و مبلمان حصیری اجرا شود. بی‌شک شما هم تمایل دارید در حال نوشیدن یک فنجان قهوه، نمای شهر را تماشا کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس

۵-طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس صرفاً به مبلمان لاکچری ختم نمی‌شود. در برخی از فضای این واحدها مانند اتاق استراحت یا اتاق یوگا می‌توانید از تشک، بالش یا کاناپه راحتی استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس-1

۶-پلکان و نمای شیشه، دو عامل زیبایی بخش به دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس به شمار می‌روند. نمونه‌ای از این طراحی را در شکل زیر مشاهده می‌کنید.

طراحی داخلی پنت هاوس‌های مجلل

۷-علاوه بر انتخاب صحیح مبلمان برای پنت هاوس‌های مجلل، استفاده صحیح از وسایل تزئینی، یکی از عوامل ایجاد زیبایی در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. استفاده از وسایل شیشه‌ای، چوبی یا سفالی باید با نوع رنگ و حجم فضای داخلی هماهنگ باشد.

فضای داخلی پنت هاوس

۸-بخشی از فضای داخلی یک پنت هاوس را می‌توانید به اتاق کار و مطالعه اختصاص دهید. میز و صندلی این قسمت مانند میز کتابخانه یا میز کنفرانس انتخاب می‌شود.

نمای داخلی پنت‌هاوس‌های لوکس

۹-پله‌های شیشه‌ای به سبک مدرن، یکی از انواع طراحی‌های خاص برای نمای داخلی پنت‌هاوس‌های لوکس به شمار می‌روند.

نمای داخلی پنت‌هاوس‌های لوکس

۱۰-همیشه در پنت هاوس‌های کوچک تر، یک اتاق کوچک مانند آنچه در سوئیت‌های زیر شیروانی وجود دارند ساخته می‌شود. مبلمان راحتی برای دکوراسیون این قسمت مناسب‌تر هستند.

پنت هاوس‌های لوکس چند طبقه

۱۱-پنت هاوس‌های لوکس چند طبقه معمولاً دیوارهای مرتفع‌تری دارند و از رنگ‌های روشن برای طراحی آن استفاده می‌شود. نورپردازی این واحدها به شیوه‌ای مدرن اجرا می‌شود.

دکوراسیون داخلی پنت هاوس های مجلل

۱۲-بهترین متریال برای مجزا کردن قسمت‌های فوقانی و طبقه همکف در پنت هاوس‌ها، چوب و شیشه هستند. استفاده از تابلوهای بزرگ می‌تواند دکوراسیون داخلی را زیباتر کند.

پنت هاوس‌های لوکس

۱۳-بسیاری از پنت هاوس‌های لوکس در طبقه اول دارای چند قسمت مجزا هستند که برای هر کدام، یک مبلمان خاص با ترکیب رنگ متفاوت انتخاب می‌شود.

پنت هاوس‌های مجلل

۱۴-برای محوطه‌های وسیع در پنت هاوس، نیازمند انتخاب تزئینات متناسب هستند. قفسه کتاب، تابلو، چراغ آباژور پایه بلند، صندلی تک و … برای این کار مناسب هستند.

دکوراسیون داخلی زیبای پنت هاوس

۱۵- استفاده از گیاهان تزئینی در فضای داخلی واحدهای پنت هاوس، زیبای دکوراسیون داخلی را دو چندان می‌کنند.

دکوراسیون داخلی پنت هاوس لوکس

۱۶-انواع قاب عکس و لوسترهای متنوع، دو نوع ابزار طراحی دکوراسیون هستند که در پنت‌هاوس‌های لوکس می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها

۱۷-سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها تأثیر دارند. همانند آنچه در شکل زیر مشاهده می‌کنید، اسباب و وسایل در فضای داخلی به شکل مربعی انتخاب شده‌اند.

دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس-2

۱۸-آشپزخانه، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌های لوکس هستند. تمایز رنگ در نمای آشپزخانه و مبلمان سالن بیرونی، زیبایی فضا را در پی خواهد داشت.

تزئینات فضای داخلی پنت هاوس‌ها

۱۹-انتخاب طیف رنگی تیره برای تزئینات فضای داخلی پنت هاوس‌ها، جلوه خاصی در این واحدها ایجاد می‌کند.

طراحان داخلی پنت هاوس

۲۰-طراحان داخلی، یک قسمت مجزا را در پنت هاوس به اتاق کار و کنفرانس اختصاص می‌دهند. نمونه‌ای از میز کار را در شکل زیر مشاهده می‌کنید.

طراحان داخلی پنت هاوس ها

۲۱-علاوه بر میز و صندلی‌های لوکس و پایه بلند، میزهای کوتاه تر به سبک آسیای شرقی نیز می‌توانند در پنت هاوس‌ها به کار روند.

طراحان داخلی پنت هاوس های لوکس

۲۲-هنگامیکه فضای داخلی یک پنت هاوس، مساحت کمتری داشته باشد، می‌توان به شیوه بسیار حرفه‌ای، فضای داخلی را مدیریت نمود.

دکوراسیون پنت هاوس‌های لوکس

۲۳-برخی از پنت هاوس‌ها صرفاً برای جلسات کاری مناسب هستند. نمونه‌ای از این دکوراسیون را در شکل زیر مشاهده می‌کنید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه