خرید پنت هاوس‌های لوکس در شهر بارسلونا

خرید پنت هاوس‌های لوکس در شهر بارسلونا

پنت هاوس‌ های لوکس شهر بارسلونا، انتخابی عالی برای سکونت در اسپانیا هستند. هدف اصلی مشتریان از خرید پنت هاوس‌ های لوکس، تجربه یک زندگی مدرن و جدید در نواحی مرکزی شهرهای بزرگ و پر رفت آمد است. شهر بارسلونا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پنت هاوس‌های لوکس این شهر، طرفداران خاص خود را دارد. اقامت و زندگی در یکی از نواحی سواحل دریای مدیترانه مانند پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا، برای بسیاری از مردم جهان خوشایند است.

خرید پنت هاوس‌ های لوکس شهر بارسلونا، تنها راهکار اساسی برای آن دسته از مشتریان است که تمایل دارند در بهترین نقطه شهر در اسپانیا ساکن شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم فهرستی از بهترین پنت هاوس‌های شهر بارسلونا را به همراه تصاویر آن‌ها برای شما گردآوری کنیم. البته این فهرست شامل همه موارد خرید پنت هاوس بارسلونا نیست اما بهترین آن‌ها برشمرده می‌شود. لطفاً با ما همراه باشید.

* برترین پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا

پنت هاوس لوکس و منحصر به فرد در مرکز شهر بارسلونا با تراس بزرگ و منظره‌ای رو به دریا

  • متراژ پنت هاوس: ۳۱۵ متر مربع
  • تعداد اتاق: ۵
  • تعداد حمام: ۶
  • قیمت خرید: ۳۹۰۰۰۰۰ یورو
  • مکان: ایگزمپل، شهر بارسلونا

پنت هاوس لوکس و منحصر به فرد در مرکز شهر بارسلونا

با یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا آشنا شویم. درست در قلب شهر بارسلونا، چند متر دورتر از منطقه کاتالونیا پلازا (Plaza Catalunya) در ناحیه ایگزمپل درِت (Eixample Dret)، یکی از زیباترین پنت هاوس‌های شهر قرار دارد؛ این واحد مسکونی دقیقاً یکی از بهترین سوژه‌های خرید پنت‌هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا به شمار می‌رود و زیباترین منظره را به خود اختصاص داده است.

پنت هاوس لوکس بارسلونا

پنت هاوس مذکور دارای ۳۱۵ متر مربع فضای اصلی و حدود ۱۷۴ متر مربع، فضای تراس است. درست در بیرون از اتاق نشیمن، فضای آزادی وجود دارد که می‌توانید به راحتی در آن قدم بزنید. جکوزی، آلاچیق و فضای سبز گیاهان آپارتمانی، زیبایی نمای بیرونی این پنت هاوس را چند برابر نموده‌اند.

پنت هاوس لوکس شهر بارسلونا

طراحی فضای سبز در تراس بیرونی پنت هاوس، امکان تجربه داشتن یک باغ را در ارتفاع زیاد، میسر ساخته است. منظره این پنت هاوس به ساختمان “جین نوول” (Jean Nouvel)، ساختمان “ساگرادا فامیلیا” (La Sagrada Familia) و همچنین دریا مشرف است. به جرأت می‌توان گفت این پنت هاوس، یکی از پنت‌هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا است.

پنت هاوس لوکس

دکوراسیون داخلی این پنت هاوس به سبک معماری ظریف ایتالیایی انتخاب شده است و از چوب‌های طبیعی و مبلمان به سبک مدرن در نمای داخلی آن استفاده شده است. مبلمان پنت هاوس در صورت تمایل همراه با آن به فروش می‌رسد اما اگر خریدار تمایلی به این مبلمان نداشته باشد، می‌توان آن‌ها را به خارج از ساختمان منتقل نمود.

پنت هاوس لوکس

درب‌ها، پارتیشن‌ها، دکوراسیون حمام و اسباب و وسایل این پنت هاوس، همه از مرغوب‌ترین مواد ساخته شده‌اند. سیستم روشنایی و هشدار این ساختمان توسط لیدز و اشنایدر به دقت کنترل شده‌اند. ارتباط میان طبقات داخلی این پنت هاوس توسط پله‌های مدرن چوب و شیشه ساخته شده است و پرده‌ای در حدود ۶ متر در ارتفاع نصب شده و زیبایی نما را به عنوان یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا دو چندان کرده است.

پنت هاوس های لوکس اسپانیا

پنجره‌های این پنت هاوس، دوجداره و عایق گرما و صوت هستند. چهار چوب درب و پنجره‌ها از بهترین آلومینیوم گالوانیزه ساخته شده و یک تلویزیون و شبکه اینترنت برای تمام اتاق‌ها قرار داده شده است. این ساختمان مجهز به فضای پارکینگ نیز می‌باشد.

خرید پنت هاوس مدرن با طراحی شیک و زیبا، مجهز به تراس بزرگ و منظره‌ای رو به “رایت اِنسناچه”

  • متراژ پنت هاوس: ۳۱۵ متر مربع
  • تعداد اتاق: ۳
  • تعداد حمام: ۳
  • قیمت خرید: ۱۹۵۰۰۰۰ یورو
  • مکان: ایگزمپل، شهر بارسلونا

پنت هاوس های اسپانیا

جایی در بالاتر از ناحیه رایت اِنسناچه (The Right Ensanche)، یکی از بهترین پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا برای خرید وجود دارد. این پنت هاوس در نزدیکی بنای بازسازی شده سَن ژوان و ایستگاه متروی ورداگوئر قرار گرفته است. منظره این پنت هاوس مدرن به منطقه ساگرادا فامیلا مشرف است و به سبک بسیار ماهرانه‌ای ساخته شده است.

بنای این پنت هاوس اخیراً مورد بازسازی قرار گرفته است. تلفیق معماری قدیمی و بازسازی با متریال مدرن، سبک کاملاً حرفه‌ای را در این پنت هاوس به وجود آورده است. در این پنت هاوس لوکس، اتاق‌های دوگانه با یک بالکون در سمت راست و همچنین اتاق‌های دوبلکس مجهز به حمام در سمت چپ ساخته شده‌اند.

پنت هاوس های لوکس بارسلونا اسپانیا

در راهروی بزرگ این پنت هاوس، یک حمام بزرگ و توالت قرار دارد که برای مهمانان طراحی شده است. آشپزخانه این ساختمان به طرز بسیار حرفه ای و خیره کننده طراحی و از بهترین متریال ساخته شده است.

پنت هاوس لوکس مرکز شهر بارسلونا

اتاق نشیمن مجهز به یک حمام بزرگ و تراس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از اتاق‌های اصلی پنت هاوس به راحتی قابل دسترسی باشند. با خرید این پنت هاوس در مرکز شهر بارسلونا به شما اطمینان می‌دهیم سبک زندگی متفاوتی را به همراه اعضای خانواده تجربه خواهید کرد.

خرید پنت هاوس شیک و مدرن با منظره ای منحصر به فرد رو به شهر بارسلونا

  • متراژ پنت هاوس: ۳۳۳ متر مربع
  • تعداد اتاق: ۴
  • تعداد حمام: ۴
  • قیمت خرید: ۳۷۰۰۰۰۰ یورو
  • مکان: زونا آلتا، شهر بارسلونا

پنت هاوس های لوکس شهر بارسلونا

یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا با فضایی فانتزی و رمانتیک در ناحیه خاص شهر، زونا آلتا، پِدرالبِس (Pedralbes) قرار دارد؛ متراژ این بنا در حدود ۳۳۰ متر مربع و دارای یک استخر خصوصی است. شاید برخی از قسمت‌های این پنت هاوس بازسازی شده باشد اما یک ساختمان مدرن با نمای پانورامیک از شهر بارسلونا را به خود اختصاص داده است.

ساختمان این پنت هاوس در سه طبقه ساخته شده است. پس از ورود به پنت هاوس، پله‌هایی را مشاهده می‌کنید که راهی به اتاق‌های دوبلکس هستند و از آنجا به تراس‌ها راه دارند؛ در این فضا، یک اتاق موسیقی نیز ساخته شده است.

اجاره پنت هاوس‌های لوکس در شهر بارسلونا

طبقه اصلی پنت هاوس شامل اتاق نشیمن می‌باشد که در اکثر پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا وجود دارند. اتاق شستشو و آشپزخانه نیز کاملاً مجهز هستند. در این طبقه اتاق خواب اصلی، اتاق لباس‌ها، اتاق مهمان، اتاق سرویس و همچنین حمام شخصی نیز طراحی شده است.

پنت هاوس های بزگ اسپانیا

طبقه فوقانی این پنت هاوس شامل یک اتاق نشیمن است که به تراس بزرگی به وسعت حدود ۱۰۰ مترمربع راه دارد؛ در این طبقه اتاق شام، صرف نوشیدنی و استخر خصوصی نیز ساخته شده است.

در پنت هاوس مذکور، یک فضای پارکینگ و انبار نیز وجود دارد. این پنت هاوس مجهز به سیستم نگهبانی است. زندگی در این ساختمان به عنوان یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا می‌تواند جذاب و هیجان انگیز باشد.

خرید بهترین پنت هاوس در محله اگزیمپل در شهر بارسلونا

  • متراژ پنت هاوس: ۱۹۱ متر مربع
  • تعداد اتاق: ۴
  • تعداد حمام: ۲
  • قیمت خرید: ۱۲۸۰۰۰۰ یورو
  • مکان: اگزیمپل، شهر بارسلونا

خرید بهترین پنت هاوس در محله اگزیمپل در شهر بارسلونا

در محله اگزیمپل شهر بارسلونا می‌توانید یک پنت هاوس شیک با نمایی منحصر به فرد و متراژ کوچک‌تر برای خرید پیدا کنید. کل فضای این پنت هاوس حدود ۱۹۰ متر مربع و مساحت تراس آن، حدود ۲۵ متر مربع است. این بنا در سه فضای اصلی ساخته شده است، به طوریکه در هر قسمت می‌توانید حس زیبایی شناختی و هنرمندانه معماران و طراحان را تماشا کنید.

فضای آزاد این پنت هاوس، بسیار راحت و مجهز به یک راهروی معمولی است؛ اتاق شام حدود ۵۰ مترمربع است و سیستم اطفای حریق برای آن طراحی شده است. نورپردازی ویژه که در نمای داخلی این پنت هاوس اجرا شده است، جلوه دکوراسیون داخلی را چند برابر نموده است. فضای آشپزخانه نیز از بهترین متریال ساخته شده، برخی از قسمت‌های این پنت هاوس مانند یک فضای اداری به نظر می‌آیند.

بهترین پنت هاوس در محله اگزیمپل در شهر بارسلونا

قسمت دیگری از فضای داخلی این ساختمان برای پذیرایی از مهمان‌ها طراحی شده است و شامل دو اتاق دوبلکس، اتاق کار و حمام است. این قسمت با نیازهای ساکنین در آینده سازگار است. این ساختمان، یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا به شمار می‌رود.

اتاق‌های خواب این پنت هاوس زیبا دارای حمام مجهز به دوش و وان، اتاق لباس، و حدود ۱۰ مترمربع کابینت است. تراس این اتاق به منظره کوهستان‌های اطراف شهر بارسلونا منتهی می‌شود که می‌توانید در آن بایستید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

تمام اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، پوشش‌های کف مرغوب ایتالیایی و رادیاتورهای گازی هستند. طراحی زیبا و چشم‌نواز رنگ‌ها و طرح‌ها در دکوراسیون داخلی این پنت هاوس، این مکان را به یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا تبدیل کرده است.

خرید یک واحد پنت هاوس منحصر به فرد و دوبلکس با نمای فانتزی و زیبا در محله دیاگونال مار در شهر بارسلونا

 

  • متراژ پنت هاوس: ۱۶۵ مترمربع
  • تعداد اتاق: ۳
  • تعداد حمام: ۳
  • قیمت خرید: ۳۸۰۰۰۰۰ یورو
  • مکان: دیاگونال مار، شهر بارسلونا

پنت هاوس محله دیاگونال مار در شهر بارسلونا

در میان شلوغی‌های منطقه دیاگونال مار شهر بارسلونا، پنت هاوس دوبلکس با مساحتی در حدود ۱۶۵ متر مربع با تراس حدود ۸۹ متر مربع وجود دارد. این پنت هاوس در یکی از لوکس‌ترین ساختمان‌های شهر ساخته شده است و منظره بی‌نظیری دارد. مهم‌ترین امکانات این پنت هاوس، استخر، باغ، زمین تنیس، سالن بدنسازی، سونا، اتاق و زمین بازی کودکان و همچنین خدمات نگهبانی ۲۴ ساعته است. این ساختمان در نوع خود، یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا محسوب می‌شود.

در اولین طبقه این پنت هاوس که فضایی در حدود ۱۱۸ مترمربع را به خود اختصاص داده است، اتاق شام با تراس حدود ۱۰۰ متر مربع قرار دارد. می‌توانید از این تراس به نمای کل شهر بارسلونا دسترسی داشته باشید. در این قسمت یک آشپزخانه، انبار، اتاق خواب دوبلکس و حمام هم طراحی شده است.

پنت هاوس محله دیاگونال مار شهر بارسلونا

در طبقه بالاتر که حدود ۹۹ مترمربع فضا دارد، دو اتاق خواب مانند یک سوئیت، اتاق لباس که یکی از آن‌ها مجهز به جکوزی است قرار گرفته است. فضای این طبقه به گونه‌ای است که می‌توانید از آن به عنوان فضای کاری استفاده کنید.

این پنت هاوس یکی از منحصر به فردترین پنت هاوس‌های لوکس شهر بارسلونا به شمار می‌رود. در تراس‌های این پنت هاوس می‌توانید بایستید و نمای زیبای دریای مدیترانه را تماشا کنید. زندگی در این پنت هاوس لوکس، دنیای متفاوتی را در بارسلونا به شما نشان خواهد داد.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه