پنت هاوس دوبلکس

پنت هاوس دوبلکس
احتمالاً درباره‌ی خانه‌ی دوبلکس چیزهایی شنیده‌اید. اگر متمایل به زندگی در خانه‌ای لوکس با تجهیزات مدرن، منظره‌ای منحصر بفرد و بالاتر از سطح زمین و دارای فضای خصوصی جداگانه هستید، بهترین گزینه برای شما پنت هاوس دوبلکس است. ساختار دوبلکس سبب می‌شود که در مساحت نرمال یک خانه، فضاهای بیشتری گنجانده شود.
بیشتر افراد اینطور فکر می‌کنند که خانه‌ی دوبلکس با پنت‌هاوس تفاوتی ندارد. اما همانطور که می‌دانید پنت‌هاوس خانه‌ای است که در بالاترین سطح یک مجموعه آپارتمانی قرار می‌گیرد.  پنت‌هاوس الزاماً یک خانه‌ی دوبلکس نیست، اما بعضی از پنت‌هاوس‌ها ممکن است دوبلکس هم باشند. در ادامه درباره‌ی پنت‌هاوس دوبلکس بیشتر صحبت خواهیم کرد.

زندگی لوکس در پنت هاوس دوبلکس

پنت هاوس های لوکس دوبلکس

اگر خانه‌های پنت هاوس رویایی برای محل سکونت هستند، پنت هاوس‌هایی که به صورت دوبل هستند را می‌توان کاخ‌های مدرن نامید. پنت هاوس‌های دوبلکس فضای بیشتری برای همه‌ی امکانات رفاهی، سقف‌‌ها و نیم طبقه‌‌ها دارند. بنابراین این پنت هاوس‌ها بسیار لوکس‌تر و تجملی‌تر از پنت هاوس عادی به‌نظر می‌رسند. به‌دلیل در اختیار داشتن فضای بیشتر امکان اجرای طرح‌های غیر معمول و انواع نقشه‌ها در این خانه‌ها امکان‌پذیر است. اگر تابه‌حال شانس زندگی در یکی از آن‌ها را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید.

پنت هاوس دوبلکس برای تمام سلیقه‌ها

پنت هاوس دوبلکس-1

بیشترین تعداد پنت هاوس‌های دوبلکس را در شهرهایی چون نیویورک، لندن، استکهلم و تل آویو می‌بینید. این‌ها آپارتمان‌های لوکسی هستند که اغلب متعلق به افراد مشهور و سلبریتی‌ها بوده‌اند. هنوز هم بسیاری از افراد معروف در چنین پنت هاوس‌هایی ساکن اند. بنابراین می‌توان گفت بسیاری از پنت‌ هاوس‌های دوبلکس‌ دارای بهترین طراحی‌های منحصر بفرد و خاص و با انواع سلایق سازگار هستند.

تصویر بالا عکسی از نمای داخلی یک پنت هاوس دوبلکس است. استفاده از بلوک‌های شیشه‌ای در طراحی سقف خانه طرح زیبایی را در کنار دیوارهای آجری پررنگ به‌وجود آورده است. این در حالی ا ست که به‌کارگیری چوب‌های تیره رنگ در کف خانه، حس لوکس و تجملاتی را به شخص منتقل می‌کند.
سالن پذیرایی رو به یک تراس با منظره‌ی شهر باز می‌شود. اما اتاق خواب روی آشپزخانه قرار دارد. تلفیقی از معماری مدرن و طراحی نزدیک به طبیعت، یک آپارتمان با استایل خاص و جدید را می‌آفریند که حس دعوت کننده‌ و لوکسی دارد.

موقعیت پنت هاوس های دوبلکس

سوهو، منطقه‌ای در نزدیکی منهتن نیویورک، به پنت هاوس‌های دوبلکس فانتزی‌اش مشهور است. در برخی از این پنت‌هاوس ها که با قیمتی در حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون دلار فروخته می‌شوند، آشپزخانه در طبقه‌ی دوم و روی سالن پذیرایی واقع شده است. فضاهایی مثل راهروها و دالان‌ها با مساحت کمتر اما همچنان لوکس طراحی شده‌اند.  فضای نشیمن و سالن استراحت با دقت به تمامی جزئیات به‌گونه‌ای لوکس و بی‌بدیل طراحی شده که توجه شما را به خود جلب می‌کند.
برخی دیگر از پنت‌هاوس‌های دوبلکس در منطقه‌ی تل‌آویو به Y Duplex penthouse معروف اند. این پنت‌ هاوس‌ها به‌صورت باز و گسترده طراحی می‌شوند. اما با کمک مبلمان و چیدمان خانه بخش‌های مختلف خانه از هم جدا می‌شود. حتی آشپزخانه به‌عنوان بخشی از سالن و بدون جداسازی ساخته شده است. با چیدن میز و صندلی در فضای بین سالن و آشپزخانه این تفکیک برای فضایی برای خوردن و آشپزی کردن مشخص می‌شود.
به بیان دیگر یک طراحی باز و وسیع با پنجره‌هایی که تا سقف ارتفاع دارند، منظره‌ی زیبایی رو به دریا را به افراد حاضر در سالن می‌بخشد. همه این‌ها باعث می‌شود خانه‌ی دوبلکس خیلی لوکس و در یک نگاه بسیار زنده به‌نظر برسد.
در موقعیت دیگر پنت هاوس دوبلکس از چهار طرف دارای پنجره‌های وسیع به مناظر بیرون و اطراف است. این پنت هاوس حدود ۵۰ پنجره دارد. آپارتمان پیشرفته علاوه بر یک کتابخانه خیمه ای خنک در بالای اتاق نشیمن، دارای یک اتاق غذاخوری رسمی، تراس پوشیده با گیاهان و استخر خصوصی برای تکمیل طراحی لوکس است.

انتخاب مناسب پنت هاوس دوبلکس

در سالهای اخیر به‌دلیل گسترش سلیقه‌ها و افزایش ارتباطات با دنیا، پنت‌ هاوس های دوبلکس در ایران نیز ساخته شده که توجه مرفهین و افراد مشهور را به خود جلب می‌کند. این پنت هاوس ها روی سقف برج های مسکونی مجلل و اغلب در مناطق مرفه نشین تهران ساخته شده‌اند و با امکانات ویژه‌ای نظیر تنظیم نور، صدا و دما در فضای داخلی ساختمان محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده اند.
در صورتی‌که دنبال یکی از این پنت هاوس‌های شیک دوبلکس هستید، مشاور املاک پنت هاز بهترین مشاوره‌ها را متناسب با نیاز و بودجه‌ی شما در اختیارتان قرار خواهد داد. در انتخاب خوب همراهتان هستیم.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه