اجاره پنت هاوس‌های لوکس و مدرن در اسپانیا

اجاره پنت هاوس‌های لوکس و مدرن در اسپانیا

اجاره پنت هاوس‌های لوکس ، زیبا و مدرن در کشور اسپانیا، دنیایی متفاوت، سبک زندگی جذاب و بسیار هیجان‌انگیزی را به ساکنان آن القا می‌کند. کشور اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که در جنوب غربی این قاره و در مجاورت دریای مدیترانه، اقیانوس اطلس شمالی و خلیج بیسکای قرار گرفته است. این کشور با فرانسه و پرتغال نیز مرز مشترک دارد. زیباترین و بی‌همتاترین منظره‌های جزیره‌ای را می‌توان در آب‌های اطراف اسپانیا تماشا کرد. به این ترتیب، اسپانیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود.

بسیاری از افرادی که برای کار، تجارت یا گردشگری و … به کشور اسپانیا مهاجرت می‌کنند و قصد اقامت در یکی از شهرهای این کشور را دارند، بهترین سبک زندگی را با اجاره پنت هاوسهای لوکس در اسپانیا آغاز می‌نمایند. بر همین اساس تصمیم گرفته‌ایم زیباترین پنت هاوس‌های اسپانیا را برای اجاره به شما معرفی کنیم.

پیشنهادات اجاره پنت هاوس‌های لوکس در شهرهای اسپانیا

۱-اجاره پنت هاوس Mono de Hierro در شهر گارانادا

اجاره پنت هاوس MONO DE HIERRO در شهر گارانادا

اجاره پنت هاوس در شهر گارانادا

اجاره پنت هاوس در شهر گارانادا اسپانیا

یکی از پنت هاوس‌های لوکس و مدرن شهر گارانادا در اسپانیا، پنت هاوس Mono de Hierro است. این واحد مدرن و بسیار زیبا مجهز به ۴ اتاق خواب، ۳ حمام، ظرفیت پذیرایی از ۱۰ مهمان، تراس خصوصی، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی بوده و در مساحتی به وسعت ۱۳۰ متر مربع و در ۴ طبقه ساخته شده است. اتاق‌های این پنت هاوس دارای تمام وسایل و لوازم و همچنین مبلمان شیک و مدرن هستند. تراس خصوصی این واحد مسکونی دارای ۳۰ متر مربع فضا بوده و نمای آن رو به شهر است. با اقامت در این پنت هاوس، مکانی دنج و آرام را برای زندگی در اختیار خواهید داشت. 

۲-اجاره پنت هاوس Banos Terrace در شهر سِویل

اجاره پنت هاوس در شهر سِویل

اجاره پنت هاوس در شهر سِویل اسپانیا

اجاره پنت هاوس در اسپانیا

پنت هاوس در شهر سِویل اسپانیا

پنت هاوس Banos Terrace در شهر سِویل، یکی دیگر از پیشنهادهای عالی برای اجاره پنت‌هاوس است. این پنت هاوس زیبا با فضایی بسیار رویایی در مساحت ۸۰ متر مربع و در ۳ طبقه ساخته شده است. این واحد لوکس دارای تراس خصوصی، ۲ اتاق خواب، ۲ حمام، آسانسور، سیستم‌های تهویه هوا و گرمایشی است.

فضای این ساختمان مسکونی برای پذیرایی از ۴ مهمان طراحی شده است. دکوراسیون داخلی پنت هاوس Banos Terrace به زیباترین مدل‌ها و طرح‌ها چیده شده است. مساحت تراس بیرونی این واحد حدود ۴۰ متر مربع است. این ساختمان در نزدیکی ایستگاه‌های حمل و نقل شهری، رستوران‌ها و کافه‌ها، پاساژ و همچنین مراکز خرید شهر سویل قرار دارد. 

۳-اجاره پنت هاوس Vidrio در شهر سویل اسپانیا

اجاره پنت هاوس VIDRIO در شهر سویل اسپانیا

اجاره پنت هاوس VIDRIO در اسپانیا

پنت هاوس Vidrio ، یکی از پنت هاوس‌های شهر سِویل در اسپانیا است. این پنت هاوس لوکس دارای ۴ اتاق خواب، ۲ حمام، تراس خصوصی، آسانسور، سیستم‌های تهویه هوا و سیستم‌های گرمایشی بوده و در مساحتی به وسعت ۱۳۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده است. این پنت‌هاوس دارای ظرفیت پذیرایی از ۸ مهمان می‌باشد. این پنت هاوس در یکی از برج‌های مسکونی در قلب شهر واقع شده است. در بام این واحد مسکونی، استخری ساخته شده که به ویژه برای استفاده در فصل تابستان مناسب می‌باشد. نمای این پنت هاوس لوکس به منظره شهر مشرف است. مبلمان داخلی این واحد به صورت مدرن و حرفه‌ای چیده شده اند. اجاره پنت هاوس فوق، جذابیت و هیجان زیادی دارد.

۴-اجاره پنت هاوس Alminar در شهر گرانادا، اسپانیا

اجاره پنت هاوس ALMINAR در شهر گرانادا، اسپانیا

اجاره پنت هاوس در شهر گرانادا، اسپانیا

پنت هاوس ALMINAR در شهر گرانادا، اسپانیا

یکی از بهترین، لوکس‌ترین و زیباترین پنت هاوس‌های اسپانیا، پنت هاوس Alminar در گرانادا است. این پنت هاوس بی‌نظیر دارای ۳ اتاق خواب، ۳ حمام، تراس خصوصی، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، سیستم تهویه هوا و گرمایشی، اینترنت و استخر شنا می‌باشد. این واحد مجهز در مساحتی به وسعت ۲۵۰ متر مربع و در دو طبقه ساخته شده است. اجاره پنت هاوس زیبا با این چنین امکاناتی در اسپانیا، بهترین گزینه برای تجربه یک زندگی متفاوت است. دکوراسیون و مبلمان اتاق‌ها و فضای داخلی این واحد به طرز ماهرانه و مدرن چیده شده و امکانات پذیرایی برای ۱۰ مهمان فراهم است. آشپزخانه و اتاق نشیمن این پنت هاوس مجهز به تمام اسباب و وسایل مورد نیاز یک پنت هاوس می‌باشد.

۵-اجاره پنت هاوس Francos Terrace V در سویل اسپانیا

اجاره پنت هاوس FRANCOS TERRACE V در سویل اسپانیا

پنت هاوس FRANCOS TERRACE V در سویل اسپانیا

اجاره پنت هاوس در سویل اسپانیا

پنت هاوس در اسپانیا
پنت هاوس در اسپانیا

یکی دیگر از پیشنهادهای اجاره پنت هاوس در شهر سویل اسپانیا، پنت هاوس Francos Terrace V است. این واحد لوکس در دو طبقه و در مساحتی به وسعت ۱۲۰ متر مربع ساخته شده است. از امکانات این پنت هاوس لوکس می‌توان به تراس خصوصی، آسانسور، سیستم تهویه هوا و سیستم گرمایشی، اینترنت، ۳ اتاق خواب و ۲ حمام اشاره نمود. فضای این آپارتمان بزرگ برای پذیرایی از ۸ مهمان طراحی شده است. این ساختمان در نزدیکی پارکینگ عمومی قرار دارد و یکی از بهترین پنت هاوس‌های شهر است. مبلمان اتاق‌ها و فضای بیرونی، اتاق نشیمن و آشپزخانه از بهترین طرح‌ها انتخاب شده اند. حمام‌ها نیز مجهز به تمام لوازم و سرویس بهداشتی می‌باشند. اقامت در این پنت هاوس لوکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه