بهترین پنت هاوس‌های فلوریدا برای اجاره

اجاره پنت هاوس در ساحل فلوریدا

پنت هاوس‌ های فلوریدا ، یکی از متفاوت‌ترین واحدهای لوکس جهان و بی‌نظیرترین ساختمان‌ های مسکونی در آمریکا هستند. اگر یکی از پنت هاوس‌ های این شهر را برای اقامت یا سکونت انتخاب کنید بی‌شک، سبک زندگی جذاب همانند افراد سرشناس آمریکایی را تجربه خواهید کرد.

ایالت فلوریدا یکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا به شمار می‌رود. شهرهای این ایالت برای زندگی مناسب و ایده‌آل هستند. هزینه‌های اجاره پنت هاوس در فلوریدا در نقاط مختلف شهر، متفاوت هستند. برای آشنایی با بهترین پیشنهادهای اجاره پنت هاوس‌های فلوریدا با ما همراه باشید.

بهترین پنت هاوس‌های فلوریدا؛ آپارتمان‌هایی با معماری خیره‌کننده

۱-پنت هاوس The Pinnacle Condo در جزیره آفتابی فلوریدا

بهترین پنت هاوس‌های فلوریدا برای اجاره

یکی از پنت هاوس‌های فلوریدا که می‌توانید آن را برای سکونت خود انتخاب کنید، پنت هاوس The Pinnacle Condo می‌باشد؛ این واحد لوکس و زیبا دارای ۳ اتاق خواب و ۴ حمام بوده و در طبقه ۴۱ یک برج بلند واقع شده است. حیوانات خانگی اجازه ورود به این برج را دارند. پنت‌هاوس The Pinnacle Condo دارای نمای ۱۸۰ درجه به منظره اقیانوس است.

منظره زیبای ساحلی را می‌توانید به راحتی از بالکن این پنت هاوس تماشا کنید. فضای بالکن، حدود ۲۵۰۰ فوت مربع است و نمای پانورامایی به شهر دارد. از امکانات دیگر این واحد لوکس می‌توان به جکوزی، استخر، کف مرمر، سالن ورزشی، زمین تنیس، رستوران و مبلمان مدرن اشاره نمود. هزینه اجاره این پنت‌هاوس، ۷۵۰۰ دلار در ماه است. اگر به فلوریدا سفر کردید، پنت هاوس های سواحل این ایالت را برای اجاره در ذهن داشته باشید.

۲-پنت هاوس La Perla Condo در جزیره آفتابی فلوریدا

پنت هاوس LA PERLA CONDO در جزیره آفتابی فلوریدا

یکی دیگر از پنت هاوس های فلوریدا برای اجاره، در یک برج بلند و شیک ساخته شده است. پنت هاوس La Perla Condo دارای ۳ اتاق خواب، ۴ حمام، بالکن، مبلمان و استخر شنا می باشد. حیوانات خانگی اجازه ورود به این برج را ندارند. اگر در بالکن این پنت هاوس بایستید می توانید منظره باشکوه اقیانوس را تماشا کنید. هزینه اجاره این پنت هاوس، حدود ۷۲۰۰ دلار است.

۳-پنت هاوس Grove Way Condo در مجاورت مناظر مرجانی فلوریدا

پنت هاوس در فلوریدا

اگر برای اقامت یا سکونت خود در ایالت فلوریدا به دنبال یک پنت هاوس با قیمت مناسب هستید، اجاره پنت هاوس Grove Way Condo در نزدیکی اقیانوس با نمای پانورامایی به صخره‌های مرجانی اقیانوس، جذاب‌ترین انتخاب به عنوان یکی از پنت هاوس‌های فلوریدا برای شما خواهد بود. این پنت هاوس دارای ۳ اتاق خواب، ۳ حمام، بالکن، آسانسور، آشپزخانه مجهز و استخر است. حیوانات خانگی اجازه ورود به این ساختمان را ندارند. اگر در بالکن این پنت هاوس بایستید می‌توانید نمای خلیج فلوریدا را تماشا کنید. هزینه اجاره پنت هاوس فوق، ۳۷۰۰ دلار است. 

۴-اجاره پنت هاوس لوکس در خلیج پارامونت (Paramount Bay) در فلوریدا

اجاره پنت هاوس لوکس در خلیج پارامونت (PARAMOUNT BAY) در فلوریدا

یکی از پنت هاوس‌های لوکس و گران قیمت فلوریدا در خلیج پارامونت واقع شده است و مجهز به ۴ اتاق خواب، ۵ حمام، همراه با ظرفیت پذیرایی از مهمانان بیشتر است. تراس این پنت هاوس حدود ۲۵۰۰ فوت مربع مساحت دارد و نمای جذاب آن به خلیج میامی مشرف می‌باشد. فضای داخلی این پنت هاوس دارای مساحت حدود ۳۰۰۰ فوت مربع است. در تراس پنت هاوس فوق، یک جکوزی بسیار شیک ساخته شده است. اجاره این واحد لوکس به عنوان بهترین پنت هاوس‌های فلوریدا برای سکونت، همراه با هیجان و لذت خاصی است. حیوانات خانگی اجازه ورود به این ساختمان را ندارند. هزینه اجاره این واحد مدرن و شیک، ۱۹۹۰۰ دلار است. 

۵-پنت هاوس Jade Ocean Condo در سواحل آفتابی فلوریدا

پنت هاوس JADE OCEAN CONDO در سواحل آفتابی فلوریدا

پنت هاوس Jade Ocean Condo یکی از گرانقیمت ترین پنت هاوس‌های فلوریدا است. قیمت اجاره این واحد لوکس، حدود ۳۰۰۰۰ دلار می باشد. تعداد ۵ اتاق خواب، ۷ حمام، بالکن، کف مرمر، استخر، دسترسی آسان به اقیانوس، ساحل اختصاصی رو به آب،  منظره زیبای اقیانوسی، انباری اختصاصی و فضای مجهز برای پذیرایی از مهمانان در این پنت هاوس مدرن طراحی شده است. تمام اتاق‌های این پنت هاوس مجهز به مبلمان مدرن و زیبا و همچنین سیستم‌های کنترل هوشمند هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به این ساختمان را ندارند. سکونت در این واحد مسکونی، سبک زندگی متفاوتی را در آمریکا به شما معرفی می‌کند.

۶-اجاره پنت هاوس در ساحل فلوریدا با نمای ۲۷۰ درجه به اقیانوس

پنت هاوس‌های فلوریدا

یکی از پنت هاوس‌های فلوریدا که می‌توانید آن را با قیمت مناسب برای اجاره انتخاب کنید، یک واحد لوکس با نمای ۲۷۰ درجه به منظره اقیانوس است. در این پنت هاوس، ۳ اتاق خواب، ۴ حمام، بالکن خصوصی، کف مرمر، سونا و استخر، زمین تنیس، کلوب خانگی، سیستم های تهویه مجهز و مبلمان مدرن، طراحی شده است. هزینه اجاره این واحد بی‌نظیر، حدود ۱۲۵۰۰ دلار است. حیوانات خانگی اجازه ورود به این ساختمان را ندارند. اگر به شهر میامی در فلوریدا سفر کردید می‌توانید بهترین پنت هاوس ها را در نزدیکی ساحل اقیانوس اجاره کنید. 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه