معرفی بهترین پنت هاوس‌های زیبای جهان با منظره رو به دریا

معرفی بهترین پنت هاوس‌های زیبای جهان با منظره رو به دریا

پنت هاوس های زیبای جهان با منظره‌ های بی‌ نظیر رو به دریا، پرطرفدارترین و محبوب‌ترین آپارتمان‌‌های مسکونی به شمار می روند. نه تنها افراد سرشناس، بلکه سایر افراد عادی با تمکن مالی قوی نیز تمایل دارند پنت هاوسی را خریداری کنند که بالکن و تراس آن به دریا یا اقیانوس مشرف باشند. کشورهایی که در مجاورت آب‌های آزاد اقیانوسی یا آب‌های دریایی قرار دارند، بهترین موقعیت برای خرید پنت هاوس‌های لوکس را دارند. 

به طور مثال، شهرهای ساحلی که در قاره‌های مختلف وجود دارند مانند کپنهاگ در دانمارک، آمستردام در هلند، ونیز در ایتالیا، برگن در نروژ، بوداپست در مجارستان، لیون در فرانسه، بارسلونا در اسپانیا، ونکوور در کانادا و … نمونه‌هایی از شهرهایی هستند که خرید پنت هاوس‌های زیبا در آن‌ها، جذابیت و هیجان خاصی دارد. این شهرها و سایر شهرهای ساحلی جهان، بهترین و منحصر به فردترین مناظر آبی را برای ساکنین به نمایش می‌گذارند. برای آشنایی با برخی از این پنت هاوس‌های زیبا با ما همراه باشید.

۱-پنت هاوس لوکس و مدرن در ناحیه سیتیو کالاهوندا (Sitio de Calahonda)، آندالوسیا

(Andalucia) اسپانیا

پنت هاوس لوکس و مدرن در ناحیه سیتیو کالاهوندا

پنت هاوس‌های زیبای جهان

پنت هاوس‌های زیبای اسپانیا

یکی از زیباترین پنت هاوس‌های جهان به منظره‎ای جذاب رو به دریا در ناحیه آندالوسیا در اسپانیا واقع شده است. این پنت هاوس لوکس مجهز به استخر شنا، تراس وسیع، باغ، سیستم‌های تهویه هوا، ۳ اتاق خواب، ۲ حمام و اتاق نشیمن می‌باشد. مالاگا از این پنت هاوس حدود ۴۵ کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه این منطقه در فاصله ۳۸ کیلومتری آن واقع شده است. ویژگی‌ها و امکانات عالی، این واحد لوکس و مدرن را به یک مکان مسکونی منحصر به فرد در اسپانیا مبدل ساخته است.

۲-پنت هاوس‌های زیبای جهان در منطقه آلیموس (Alimos)، آتن، یونان

پنت هاوس‌های زیبای جهان در منطقه آلیموس (ALIMOS)، آتن، یونان

پنت هاوس‌های زیبای جهان در منطقه آلیموس آتن، یونان

پنت هاوس‌های زیبا در منطقه آلیموس آتن یونان

پنت هاوس‌های زیبای یونان

پنت هاوس‌های زیبا در یونان

یکی از پنت هاوس‌های زیبای جهان در شهر آتن، یونان قرار دارد. اگر این پنت هاوس را از نزدیک ببینید حتماً بی‌درنگ، مجذوب آن خواهید شد. نمای این پنت هاوس رو به دریا است و در فاصله  ۴۰۰ متری از منطقه آلیموس مارینا قرار دارد. تراس وسیع این پنت هاوس، بهترین موقعیت برای برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌ها است. زندگی در این ساختمان می‌تواند سبک زندگی متفاوتی را در بهترین نقطه یونان برای شما فراهم سازد.

۳-پنت هاوس‌های زیبای جهان در روسیه با منظره خیره‌کننده به دریا

پنت هاوس‌های زیبای جهان در روسیه

پنت هاوس‌های زیبا در روسیه

کشور روسیه یکی از کشورهایی است که برخی از شهرهای آن در مجاورت منابع آبی قرار دارند و پنت هاوس های زیبای جهان را در قلب خود جای داده است. شهرهای شمالی روسیه به ویژه در نزدیکی آب‌های اقیانوس منجمد شمالی قرار دارند و اگرچه سرمای این سرزمین‌ها این مناطق را خالی از سکنه کرده است اما هنوز هم برخی از شهرها در مجاورت دریا یا دریاچه، مکان مناسبی برای ساخت پنت هاوس‌های زیبای جهان با منظره تراس رو به دریا می‌باشند. 

یکی از این پنت هاوس‌ها، آپارتمان لوکس و بسیار زیبایی در منطقه اسوتلوگورس (Svetlogorsk) در روسیه است. این پنت هاوس دارای ۲ اتاق خواب، یک اتاق نشیمن مبله، تراس وسیع با ظرفیت پذیرایی از مهمانان می‌باشد. این ساختمان در فاصله ۴۰ کیلومتری از فرودگاه شهر قرار دارد. تمام امکانات رفاهی برای ساکنین و مهمانان این پنت هاوس لوکس، فراهم شده است.

۴-خرید پنت هاوس‌های زیبای جهان در شهر نیس (Nice)، فاربون (Farbon)، فرانسه

خرید پنت هاوس‌های زیبای جهان در شهر نیس (NICE)، فاربون (FARBON)، فرانسه

خرید پنت هاوس‌های زیبای جهان در شهر نیس ، فاربون ، فرانسه

خرید پنت هاوس‌های زیبای جهان در شهر نیس فرانسه

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین پنت هاوس‌های شهر فرانسه در شهر ساحلی نیس، فاربون قرار دارد. این پنت هاوس که قیمتی معادل ۶۷۰۰۰۰ یورو دارد دارای ۴ اتاق خواب، نمای ۱۸۰ درجه به خلیج آنجل و تپه‌های زیبا و سرسبز شهر نیس می‌باشد. بالکن این پنت هاوس به منظره‌های آلپ و دریای مدیترانه مشرف است. این ساختمان لوکس در بهترین منطقه شهر ساخته شده است و مکان مناسبی برای پذیرایی از مهمان‌ها می‌باشد. سایر امکانات این پنت هاوس شامل سالن ورزش، استخر، اتاق نشیمن، باغ، فضای پارکینگ، مبلمان شیک و مدرن و دکوراسیون بسیار عالی است. 

۵-پنت هاوس‌های زیبای جهان با منظره‌ای رو به دریا در جزایر قناری، پورتو روساریو (Puerto del

Rosario)، اسپانیا

پنت هاوس‌های زیبای جهان با منظره‌ای رو به دریا در جزایر قناری، پورتو روساریو (PUERTO DEL

پنت هاوس‌های زیبای جهان در جزایر قناری، پورتو روساریو

یکی از پنت هاوس های زیبای جهان و زیباترین مکان‌هایی که در اروپا به عنوان مقصد گردشگری خارجی محسوب می‌شود، جزایر قناری در محدوده‌های آبی کشور اسپانیا است. این منظره‌ها آنقدر زیبا و بدیع هستند که افرادی که برای تماشای جاذبه‌های گردشگری اسپانیا به این منطقه سفر می‌کنند، اصرار دارند حتماً از جزایر قناری نیز دیدن کنند. 

شهر فورتِوِنچرا (Fuerteventura) یکی از شهرهای شرقی لاس پارماس در جزایر قناری است. پنت هاوس‌های زیبای جهان که در این شهر قرار دارند، بهترین و زیباترین مکان برای سکونت دائم یا اقامت موقت می‌باشند. یکی از پنت هاوس‌های این شهر دارای ۱ اتاق خواب، ۱ حمام، سیستم‌های گرمایشی و تهویه، مبلمان مدرن و سایر لوازم و همچنین تراس رو به ساحل زیبای دریا می‌باشد. این پنت هاوس، بیشتر جنبه گردشگری دارد و برای اقامت‌های کوتاه مدت در عرض چند ماه مناسب می‌باشد.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه