خرید پنت هاوس‎های زیبا در مصر

خرید پنت هاوس‎های زیبا در مصر

خرید پنت هاوس در کشور مصر، یکی از جالب ترین پیشنهاد های خرید و فروش املاک لوکس و مدرن در قاره آفریقا است. همانطور که می‌دانید کشور مصر در سمت شمال شرقی آفریقا واقع شده و با دریای مدیترانه و دریای سرخ مرز مشترک دارد. مهم‌ترین شهر مصر، قاهره یکی از مقاصد گردشگری جهان است و از نظر گردشگران، به ویژه افراد ثروتمند، یک کشور ایده‌آل برای اقامت موقت است.

کسانی که در طول اقامت خود در شهر قاهره در کشور مصر قصد دارند یک پنت هاوس بسیار مدرن و مجهز خریداری کنند، اغلب برای کار، تحصیل و یا تفریح به این کشور سفر کرده‌اند و به دنبال خرید پنت هاوس در نواحی ساحلی قاهره می‌باشند. در این مطلب قصد داریم بهترین و زیباترین پنت هاوس‌های قاهره در کشور مصر را به شما معرفی کنیم.

خرید پنت هاوس‌های لوکس و مدرن در شهر قاهره، مصر

۱-خرید پنت هاوس بسیار عالی با استخر خصوصی در گالریا مون (Galleria Moon Valley)، شهر قاهره، مصر

خرید پنت هاوس در گالریا مون (GALLERIA MOON VALLEY)، شهر قاهره، مصر

یکی از زیباترین پنت هاوس‌های شهر قاهره در گالریا مون و در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی ساخته شده است. این پنت هاوس مدرن، مجهز به تمام امکانات رفاهی، مبلمان، تجهیزات ایمنی و … می‌باشد. این واحد مدرن در وسعتی به مساحت ۲۳۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۲ اتاق خواب، ۳ حمام، ۱ اتاق برای خدمتکاران، استخر، سونا و جکوزی خصوصی، باغ اختصاصی، سالن ورزشی، بالکن و تراس با منظره‌ای رو به دریا می‌باشد. قیمت خرید پنت هاوس با امکانات فوق، حدود ۳۳۸۱۰۰۰ پوند مصر است. با اقامت در این واحد لوکس می‌توانید زندگی متفاوتی را در قاره آفریقا تجربه کنید. 

۲-خرید پنت هاوس لوکس در Easttown، قاهره

خرید پنت هاوس لوکس در EASTTOWN، قاهره

یکی از پنت هاوس‌های لوکس شهر قاهره در یک ساختمان پنج طبقه در منطقه Easttown قرار دارد. این پنت هاوس در وسعت ۳۱۴ متر مربع ساخته شده و دارای ۲ اتاق خواب، ۱ اتاق خدمتکار، ۴ حمام، سیستم‌های امنیتی، بالکن و تراس رو به منظره آب، محوطه بازی کودکان، سالن ورزش و مبلمان مدرن می‌باشد. خرید پنت هاوس با این چنین امکانات و در بهترین نقطه شهر قاهره، قیمتی معادل ۴۶۰۰۰۰۰ پوند مصر خواهد داشت. اگر قصد دارید رفاه و آسایش کامل را در قاهره برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید، خرید این پنت هاوس در گالریا مون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۳-خرید پنت هاوس مجلل در منطقه راک وِرا (Rock Vera)، قاهره، مصر

خرید پنت هاوس مجلل در منطقه راک وِرا (ROCK VERA)، قاهره، مصر

یکی از گران‌ترین پنت هاوس‌های قاهره در منطقه راک وِرا در یک ساختمان ۵ طبقه قرار گرفته است. این واحد لوکس دارای ۳ اتاق خواب، ۳ حمام، بالکن و تراس، استخر خصوصی، پارکینگ، سالن ورزشی و سیستم‌های امنیتی می‌باشد. فضای پنت هاوس مذکور، ۲۸۵ متر مربع بوده و در حال حاضر برای خرید، آماده است. این پنت هاوس به سبک مدرن و بسیار زیبا ساخته شده است. قیمت این پنت هاوس، ۴۶۵۲۴۲۹ پوند مصر است. اگر قصد خرید پنت هاوس در قاهره را دارید پیشنهاد می‌کنیم این واحد را نیز در فهرست گزینه‌های خرید خود قرار دهید.

۴- خرید پنت هاوس ۲۷۲m2 با منظره‌ای رو به دریاچه در شهر قاهره، مصر

خرید پنت هاوس 272M2 با منظره‌ای رو به دریاچه در شهر قاهره، مصر

پنت هاوس ۲۷۲m2 با منظره‌ای رو به دریاچه در شهر قاهره، یکی از زیباترین پنت هاوس‌های این شهر است. قیمت خرید پنت هاوس فوق، ۵۳۰۰۰۰۰ پوند مصر است و در مساحتی برابر با ۲۷۲ متر مربع ساخته شده است. معماری ساخت این پنت هاوس بسیار شیک و جذاب طراحی و اجرا شده و تراس فوق‌العاده‌ای دارد. پنت هاوس ۲۷۲، دارای ۳ اتاق خواب و ۱ اتاق مخصوص خدمتکاران، ۴ حمام، سیستم‌های امنیتی، استخر خصوصی و استخر اشتراکی، فضای آزاد برای تهیه باربیکیو، فضای بازی کودکان، پارکینگ، سالن ورزش و بالکن است. اگر بودجه خرید پنت هاوس برای شما اهمیت چندانی ندارد می‌توانید این واحد لوکس را برای سکونت در قاهره انتخاب کنید.

۵-خرید پنت هاوس در Hyde Park با منظره‌ای زیبا رو به کوهستان در شهر قاهره، مصر

خرید پنت هاوس در HYDE PARK در شهر قاهره، مصر

علیرغم اینکه پنت هاوس‌های شهر قاهره از معماری مدرن اما ساده‌ای برخوردار هستند اما اکثر آن‌ها بهترین گزینه خرید پنت هاوس در مصر می‌باشند. یکی از این پنت هاوس‌های زیبا در منطقه Hyde Park قرار دارد و در مساحت ۱۶۶ متر مربع ساخته شده است. وسعت این پنت هاوس در مقایسه با سایر ساختمان‌های مشابه، کمتر است اما از امکانات رفاهی کاملی برخوردار می‌باشد.

پنت هاوس فوق دارای ۳ اتاق خواب، ۲ حمام، اتاق مخصوص خدمتکار، بالکن، سیستم‌های امنیتی و پشت بام با مساحت ۷۰ متر مربع می‌باشد. نمای این واحد مسکونی رو به کوهستان است. این پنت هاوس با بهترین قیمت و در یک منطقه کاملاً نوساز در قاهره به فروش می‌رسد. قیمت خرید پنت‌هاوس در Hyde Park، ۱۶۵۰۰۰۰ پوند مصر است. 

۶-خرید پنت هاوس در بهترین نقطه قاهره، منطقه MNHP

خرید پنت هاوس در بهترین نقطه قاهره، منطقه MNHP

یکی دیگر از پنت هاوس‌های لوکس قاهره در منطقه Hyde Park، واحدی است که در یک ساختمان ۵ طبقه و در مساحت ۱۶۶ متر مربع ساخته شده است. این پنت هاوس دارای ۲ اتاق خواب، ۲ حمام، بالکن و تراس رو به کوهستان، سالن ورزش، استخر و باغ خصوصی، فضای مطالعه، پارکینگ و محوطه پیاده‌روی می‌باشد. فضای بام این پنت هاوس دارای مساحت ۸۰ متر مربع است. اتاق نشیمن این پنت هاوس، بهترین مکان برای دور هم بودن خانواده و مهمانان است. قیمت خرید پنت هاوس فوق، ۲۶۵۰۰۰۰ پوند مصر می‌باشد. نمای بیرونی این پنت هاوس، مدرن و زیبا ساخته شده است. 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه