استفاده از رنگ های گرم در طراحی پنت هاوس

رنگ های گرم در طراحی پنت هاوس

یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی داخلی یک محیط، انتخاب رنگ است. رنگ های شاد و گرم می توانند احساس شادی و سرزندگی را به یک محیط هدیه کنند و از این روی برای فضاهایی مانند آشپزخانه و یا سالن نشیمن، فضایی که اعضای خانه بیشترین زمان خود را در آنجا می گذرانند، می توانند انتخاب های بسیار مناسبی باشند.

این در حالی است که رنگ های ملایم، به دلیل ایجاد حس آرامش معمولا برای اتاق خواب و یا اتاق مطالعه انتخاب می شوند. رعایت این قوانین برای طراحی هر محیطی از جمله در طراحی پنت هاوس اهمیت بسیار زیادی دارد. ترکیب رنگ ها در یک پنت هاوس می تواند به این گروه از خانه های لوکس هویت ببخشد و آن ها را به ملکی منحصر به فرد تبدیل کند.

این امر در نهایت بر روی ارزش ملک تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که طراحی پنت هاوس برای بسیاری از خریداران اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا  که خرید پنت هاوسی با طراحی خاص و لوکس در کنار به دست آوردن فضایی ارامش بخش برای زندگی، سرمایه گذاری موفقیت آمیزی نیز به شمار می رود.

رنگ های گرم در طراحی پنت هاوس

نقش رنگ های گرم در طراحی پنت هاوس

در اینجا به بررسی نمونه ای موفق از استفاده ی صحیح از رنگ های گرم و مبلمانی مدرن در طراحی آشپزخانه و نشیمن یک پنت هاوس در اوکراین خواهیم پرداخت. کف این بخش از پنت هاوس با کمک چوب تیره تزئین شده است. دیوارهایی به رنگ سفید و سایه هایی از خاکستری برای وسایل آشپزخانه، ترکیب کلی فضا را تشکیل می دهند. بخشی از دیوار آشپزخانه به کمک سنگی زیبا تزئین شده است و نقش کلیدی را در بافت کلی فضا بازی می کند. سپس رنگ بندی فضا با استفاده از یک مبل نارنجی رنگ با طراحی مدرن تکمیل شده است. نور پردازی این بخش از پنت هاوس به کمک لامپ های کوچک و لامپ های دیواری طراحی و پیاده سازی شده است. در طول روز، بهره مندی از نور طبیعی خورشید نقش کلیدی را در آرامش کلی فضا بازی می کند.

فضای کلی این بخش از پنت هاوس به گونه ای طراحی شده است که تاکید بیشتر را بر روی رنگ نارنجی قرار دهد و گرمی و سرزندگی این بخش از طراحی پنت هاوس نیز به همین سبب است. پس زمینه ی خاکستری و قهوه ای اتاق، استفاده از فرشی خاکستری رنگ و کوسن هایی با رنگ مشابه، در کنار میزی به رنگ تیره، تمامی فضا را به محیط مناسبی برای تاکید بر روی رنگ های گرم مانند نارنجی، تبدیل کرده است. از سویی دیگر، استفاده از میز های کوچک و نحوه ی چیدمان آن ها مطابق با شکل L در راستای طراحی کلی مبلی است که در مرکز اتاق قرار گرفته است و این امر هماهنگی خاصی را در محیط ایجاد کرده است.

نقش رنگ های گرم در طراحی پنت هاوس

آشپزخانه ی این پنت هاوس یک آشپزخانه ی دیواری است که به کمک یک جزیره ی بزرگ تکمیل شده است. جزیره ی آشپزخانه در کنار تمام کابینت های آن با کمک چوب هایی به رنگ تیره تزئین شده اند تا فضایی همگن را با کل محیط ایجاد کنند. در طراحی این آشپزخانه از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و این امر در طراحی گاز و فر آشپزخانه در داخل جزیره ی آن، به خوبی مشهود است.

بخشی از دیوارهای این بخش از پنت هاوس، از جمله دیوار پس زمینه ی سیستم صوتی و تصویری به کمک چوب هایی به رنگ تیره تزئین شده است.  این انتخاب از به وجود آمد تضاد رنگ ها در دیوار پس زمینه ی تلویزیون و قفسه های مرتبط با آن جلوگیری کرده است و در عین حال تاکید را از روی دربی که در این دیوار تعبیه شده است نیز برداشته است. ترکیب رنگ های این فضا در کنار نورپردازی هنرمندانه توانسته است هارمونی آرامش بخشی را به وجود آورد و در نهایت استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طراحی پنت هاوس به ایجاد فضایی مدرن بسیار کمک کرده است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه