مزایده‌ی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲ با ویژگی‌های خاص

آگهی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲ یک آگهی ساده‌ی فروش ملک نبود. بلکه یک خبر جنجالی در کشور هند برای ثروتمندان این کشور پر جمعیت و شلوغ محسوب می‌شد. معماران این پنت هاوس گروه معروف Apical Reform هستند که به طراحی و ساخت شیوه‌های نوین معروف می‌باشند. این گروه با طراحی چنین واحدی موفق شد جنجال زیادی در دنیا به پا کند.

این پنت هاوس در Residences Phttp://penthuzz.com/archive/article/articleBuyaarijat، جادهBunglow ، Sumeru، Bodakdev، Ahmedabad،Gujarat 380054،  قرار گرفته است و دید و منظره‌ی بی‌نظیری به سمت شهر و بافت خیابان‌های گوناگون آن دارد.

مساحت آن نیز پنج هزار فوت مربع است که بسیار بزرگ و گسترده محسوب می‌شود. این واحد در سال ۲۰۱۴ طراحی و ساخته شده است. کلیه عکس‌های پروژه توسط معماران عکاسی شده است و این موضوع نشان دهنده‌ی دید چند بعدی و خلاقانه‌ی آن‌ها می‌باشد.

مزایده‌ی فروش پنت هاوس 1102

سازندگان این پروژه BoConcept، DuPont، Hansgrohe، Honeywell، Siemens، smeg usa، Toto، Viega، Marina Home، Corvi، Enox، Hygolet de México، Durlax، Acor، Yale، Norisys، Hybec، Imola Ceramica هستند. مدیر اصلی یا سرپرست تیم طراحی امریش پاتل است و معمار جایگزین دارشان سونی می‌باشد.

 هنرمند CG مانوج گندانیایاو و معمار همکار مهشکی بختاکاریا و آدیتیا باات می‌باشند. همچنین طراح مبلمان و وسایل زندگی لوئیسا جانوزز یکی از معروف‌ترین طراحان صنعتی در جهان است.

استفاده از خطوط متصل کننده‌ی کف به سقف و نورانی ساختن آن یکی از ایده‌هایی است که این گروه معمار به وفور از آن در پروژه‌هایشان استفاده می‌کنند.

فروش پنت هاوس 1102

شرح متن ارائه شده توسط معماران برای مزایده‌ی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲

پنت هاوس مذکور در محله قصر، جاده قهوه‌خانه قاضی در احمدآباد هند واقع شده است. در محله‌ای که اکثر آپارتمان‌ها یازده تا سیزده طبقه هستند و پنت هاوس ۱۱۰۲ در طبقهی یازدهم و دوازدهم یک برج در همین محله قرار گرفته است. پنت هاوس ۱۱۰۲ یک پنت هاوس دوبلکس مجلل می‌باشد.

محله‌ی ذکر شده یکی از محله‌های اعیان نشین هند است و فروش پنت هاوس در آن بسیار رایج است. اما هنگامیکه آگهی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲ منتشر شد، افراد زیادی برای بازدید به این ساختمان آمدند.

طرح فروش پنت هاوس 1102

توضیحات تکمیلی ارائه شده توسط معماران برای مزایده‌ی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲

در این پروژه ما به عنوان گروه معماران قصد داشتیم طراحی کوچکترین جزئیات و تفاوت‌های ظاهری را نیز به دقت و البته با مشورت کارفرمایمان انجام دهیم. در نتیجه جنبه‌های مختلف طراحی داخلی بررسی شد و یک تیم از معماران و دستیاران خبره و حرف‌های در شرکت ما، بر روی انواع سبک طراحی مناسب در این پنت هاوس تحقیق و تفحص کردند.

بعضی سبک‌ها، سنتی و هندی بودند و بعضی دیگر کلاسیک و غربی. در نهایت خوشبختانه کارفرما و تیم طراحی به این نتیجه رسیدند که از یک سبک مدرن بین‌المللی در طراحی داخلی پنت هاوس ۱۱۰۲ بهره ببرند.

در نتیجه چند سبک انتخاب شد و با مشورت در جلسات گوناگون به همراه کارفرما و خانواده‌ی وی بهترین سبک انتخاب شد. این تمرکز بر طراحی داخلی هرگز باعث نشد ما احساس کنیم پنت هاوس ۱۱۰۲ قرار است یک پروژه‌ی فضایی و عجیب و غریب باشد که عملا کاربرد خاصی برای ساکنین خود ندارد.

چون ممکن بود یک روز، بحث فروش پنت هاوس ۱۱۰۲ هم مطرح شود، در نتیجه تصمیم گرفتیم در کنار ایده‌های خلاقانه طراحی داخلی یک آپارتمان استاندارد را برای خدمت به یک سبک زندگی شاد و با شکوه خانوادگی طراحی کنیم و به نظر می‌رسد در این راه موفق بوده‌ایم.

مزایده‌ی پنت هاوس 1102

تاثیر طراحی و متریال در مزایده‌ی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲

معماران معتقدند که هر شخص یا گروهی برای بازدید و شرکت در مزایده‌ی فروش پنت هاوس ۱۰۰۲ مراجعه نموده است از دیدن سطوح خاکستری و سفید با اشکال گسسته و جدید، شگفت‌زده شده است. این اشکال باعث شده تا خانه متحد به نظر برسد و همانند یک بوم، یک پیش زمینه‌ی مناسب برای اتفاقات روزمره‌ی زندگی ساکنینش باشد.

از این رو با هدف شکل‌گیری یک پروژه ی کامل و همه جانبه، تمامی بخش‌های دکوراسیون با دقت انتخاب شد تا با طراحی روشنایی جذاب و آثار هنری سفارشی، شخصیت خاصی را به فضاها اضافه کند. بنابراین هنگام فروش پنت هاوس، اکثر بازدیدکنندگان مبهوت فضای داخلی و جزئیات آن شدند و ایرادات احتمالی را ندیدند.

شاید این یکی از معجزه‌هایی باشد که فقط معماران از پس آن بر می‌آیند!

طراحی پنت هاوس 1102

نکات مهم و شاخص در مزایده‌ی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲

آیا از بالا رفتن از پله‌های دراماتیک لذت میبرید؟ و آیا از صبحانه خوردن روی یک میز خلاقانه‌ی ناهارخوری شگفت زده می‌شوید؟ باید به شما بگوییم تیم طراحی و ساخت پنت هاوس ۱۱۰۲ موفق شده‌اند تمامی این موارد را در مبلمان به کار رفته در این پنت هاوس لحاظ کنند.

 تلاش برای ترکیب هنری و صنعتی در هر فضا، باعث شده است تا با ورود به همان فضا احساسی از یک رویداد مهم در شما ایجاد شود. گویی وارد ماشین زمان شده‌اید و قرار است به صدها سال جلوتر یا سیارهای دیگر سفر کنید.

نکات برجسته دیگری نیز در پروژه پنت هاوس ۱۱۰۲ وجود دارد که آن را در لیست برترین‌های فروش پنت هاوس در هند و حتی در جهان قرار می‌دهد. نکاتی همچون صفحه نمایش‌های بزرگ و بسیار مجهز، کارهای هنری متمایز و بسیار گران‌قیمت، طراحی نورپردازی حرفه‌ای توسط مهندسین این امر و راه پله‌ی فُرمال از ویژگی‌های این پنت هاوس است.

مالک پروژه معتقد است فروش پنت هاوس ۱۱۰۲ کار سختی نیست چون بهترین‌ها در این بنا دور یکدیگر جمع شده‌اند.

خرید و فروش پنت هاوس 1102

بررسی بخش‌های مختلف در مزایده‌ی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲

با ورود به فضای آشپزخانه با کابینت‌هایی به رنگ طوسی آشنا می‌شویم که مات و کمی طرح‌دار هستند. کاشیای بین کابینتی از یکی از معروفترین برندهای اسپانیایی کاشی در جهان تهیه شده‌اند. درزهای بین درب کابینت‌ها با یکدیگر بسیار ظریف و نامحسوس است تا پروژه کامل و یک دست به نظر برسد.

طیف رنگی آشپزخانه خنثی و یکرنگ در نظر گرفته شده است تا نگاه پیوسته و روان صورت گیرد. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت این واحد در لیست برترین‌های فروش پنت هاوس در هند می‌باشد.

الگوهای روشنایی در سقف آشپزخانه خطی و ساده به صورت موازی با جهت کانتر است. پرهیز از هرگونه تجمل و زیاده‌روی یکی از ویژگی‌های مثبت این بنا است.

معماری پنت هاوس 1102

الگوهای سقف در این پنت هاوس بسیار جذاب و تحسین برانگیز هستند. به طور مثال در عکس بالا مشاهده‌ی سقف ما را یاد بدنه‌ی یک تمساح یا اژدها می‌اندازد که به صورت کاملا نورانی و جذاب از سقف بیرون زده است.

این حرکت چشم را به سمت پله هدایت می‌کند و در امتداد طبقات آن را ادامه می‌دهد. پله‌هایی که به صورت یکپارچه به نرده‌های کناری متصل شده‌اند و در امتداد پله‌های بازوی دوم قرار گرفته‌ا‌ند یک مجموعه‌ی کامل و فوق حرفه‌ای به نظر می‌رسند.

طرح روی درب‌ها نیز یکسری طرح پارامتریک است. این طرح‌ها بوسیله دستگاه‌های غول پیکر سی ان سی بر روی فلز ایجاد می‌شود.

اگر از مزایای این پنت هاوس گفتیم، بهتر است کمی در مورد معایبش نیز بگوییم. روح فضا به علت استفاده‌ی زیاد از رنگ طوسی و عناصر صنعتی، حس خانه را از دست داده و فضایی خودمانی و دلنشین را ایجاد نمی‌کند.

بسیاری از افراد که برای شرکت در مزایده‌ی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲ میآمدند، با دیدن سقف فضای پذیرایی شگفت زده می‌شدند. این سقف به صورت لایه‌های توپوگرافی به سمت داخل کوچک شده و به نور می‌رسد. لایه‌هایی که احساس معلق بودن سقف را در ما ایجاد می‌کند.

مزایده‌ی فروش پنت هاوس 1102 1

نورهای خطی، دوایر متحدالمرکز و فرم‌های خمیده و پیچیده در ترکیب با یکدیگر از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این واحد هنگام فروش پنت هاوس است. به هر منطقه‌ای از این خانه که سر بزنید این فرم‌ها را می‌بینید. این خطوط بخشی از طندگی روزمره‌ی همه‌ی ما هستند که با آن‌ها در ارتباطیم.

اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود. هنگام عبور از راهروها برای رسیدن به فضاهای دیگر با پانل‌های الگوریتمیک و هندسی روبرو می‌شویم که همچون روزنه‌های کوچک نورانی ما را محاصره می‌کنند. در حقیقت علت استفاده از این ایده تغییر میزان نور و روشنایی فضاها می‌باشد. موردی که هنگامفروش پنت هاوس مدنظر تعداد زیادی از خریداران بود.

مزایده‌ی فروش پنت هاوس 1102
مزایده‌ی فروش پنت هاوس ۱۱۰۲

یکی از موارد مهم در فروش طراحی پنت هاوس خرید پنت هاوس-فروش پنت هاوس اجاره پنت هاوس جنس کف است. کف این پروژه از تایل‌های سرامیکی طرح بتن است که احساس سیمانی بودن لذت بخشی را در ما ایجاد می‌کند. قدم زدن روی آن حس سبکی دارد که توصیف‌ناپذیر است. همچنین این تایل‌ها آکوستیک بوده و صدا را با درصد پایینی منتقل می‌کند. 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه