خرید پنت هاوس های لوکس در شهر شیکاگو

خرید پنت هاوس های لوکس در شهر شیکاگو

خرید پنت هاوس های لوکس در شهر شیکاگو به قدری جذاب و هیجان انگیز است که بسیاری از مهاجران خارجی و افرادی که به سکونت در شهر شیکاگو فکر می کنند تمایل دارند یکی از این واحدهای بسیار زیبا و مدرن را برای زندگی انتخاب کنند. شهر شیگاکو بزرگ ترین شهر ایالت ایلینوی در آمریکا است. این شهر از نظر شرایط زندگی و جمعیت در آمریکا رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. تقریباً تمام مناطق شهر شیکاگو، مدرن و پیشرفته ساخته شده است. پنت هاوس های لوکس این شهر آنچنان جذاب طراحی شده اند که چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره می سازند. برای آشنایی با بهترین موقعیت های خرید پنت هاوس در این شهر با ما همراه باشید.

زندگی به سبک ثروتمندان در شهر شیکاگو با خرید پنت هاوس های لوکس

خرید پنت هاوس های لوکس در شیکاگو

۱-خرید پنت هاوس در خیابان والتون غربی، شماره ۱۱

  • قیمت خرید: ۹۹۷۵۰۰۰ دلار
  • مساحت پنت هاوس: ۵۶۰۰ فوت مربع

این پنت هاوس یکی از بهترین و گران ترین پنت هاوس های شهر شیکاگو در خیابان والتون غربی است. ساختمان این واحد مجلل در طبقه ۵۸ برج قرار دارد. اگر در بالکن این ساختمان بایستید می توانید نمای ۳۶۰ درجه به منظره شهر را تماشا کنید. یک تراس بزرگ با وسعت ۵۰۰ فوت مربع در این پنت هاوس طراحی شده است. این ساختمان به طور اختصاصی دو فضای پارکینگ برای این پنت هاوس در نظر گرفته است. از دیگر امکانات این واحد می توان به موارد زیر اشاره کرد: ۴ اتاق خواب، ۵ حمام، ۲ حمام مجزا، ۲ انباری، دارای استخر. خرید این پنت هاوس برای افرادی که از تمکن مالی عالی برخوردار هستند، یک انتخاب ایده آل است.

۲-خرید پنت هاوس در منطقه دِلوِر غربی، شماره ۱۳۲

  • قیمت خرید: ۶۳۰۰۰۰۰ دلار
  • مساحت پنت هاوس: ۷۰۰۰ فوت مربع

خرید پنت هاوس در این منطقه از شهر شیکاگو در مساحتی به وسعت ۷۰۰۰ فوت مربع، با نمای زیبا رو به دریاچه، پیشنهادی است که توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. تمام قسمت های داخلی این پنت هاوس شیک از بهترین متریال ساخته شده است و بهترین و زیباترین مبلمان برای طراحی داخلی به کار رفته است. این واحد لوکس دارای ۳ اتاق خواب، ۵ حمام، ۲ فضای اختصاصی برای پارکینگ، انباری، آسانسور، استخر، سونا، اتاق بخار، سالن پذیرایی مهمانان، سیستم دفع زباله، آشپزخانه مجهز به وسایل لازم، سیستم تهویه هوا و سالن ورزشی است. اگر قصد اقامت در شیکاگو را دارید خرید پنت هاوس شماره ۱۳۲ را به شما پیشنهاد می کنیم.

۳- خرید پنت هاوس در خیابان North Clark، شماره ۱۵۵۰

  • قیمت خرید: ۵۶۵۰۰۰۰ دلار
  • مساحت پنت هاوس: ۴۵۱۸ فوت مربع

خرید پنت هاوس در خیابان North Clark، یک انتخاب بی نظیر در شهر شیکاگو است. این پنت هاوس دارای ۴ اتاق خواب، ۵ حمام و تراس بزرگ است. اگر در بالکن این واحد لوکس بایستید می توانید منظره دریاچه را تماشا کنید. قیمت خرید این پنت هاوس بسیار عادلانه تعیین شده است و یک فرصت استثنایی برای مشتریان محسوب می شود. از دیگر امکانات پنت هاوس خیابان North Clark می توان به انباری، آسانسور، سالن مهمانی و پذیرایی، اتاق نشیمن، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، اتاق لباس، آشپزخانه مجهز به تمام وسایل لازم، نگهبانی ۲۴ ساعته و نمای آجری زیبا اشاره نمود. اگر قصد مهاجرت فوری به شیکاگو را دارید خرید پنت هاوس خیابان North Clark شماره ۱۵۵۰ برای شما مناسب است.

خرید پنت هاوس های لوکس شیکاگو

۴- خرید پنت هاوس در خیابان Goethe شرقی، شماره ۶۵

  • قیمت خرید: ۵۲۷۹۰۰۰ دلار
  • مساحت پنت هاوس: ۶۲۰۰ فوت مربع

پنت هاوس خیابان Goethe شرقی شماره ۶۵ دارای ۳ اتاق خواب، ۵ حمام و نمایی رو به شهر است. بهترین طراحی دکوراسیون داخلی برای تزئین و چیدمان این واحد لوکس در نظر گرفته شده است. تمام متریال این پنت هاوس از بهترین و مرغوب ترین جنس تهیه شده و سیستم های روشنایی با نورپردازی چشم نواز در پنت هاوس به کار رفته است. این پنت هاوس دارای اتاق مخصوص شام، اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، ۲ فضای اختصاصی پارکینگ، آسانسور، انباری، سیستم های اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، نگهبانی و نمای بیرونی بسیار زیبا می باشد. این پنت هاوس، یکی از مناسب ترین پیشنهادهای خرید پنت هاوس در شهر شیکاگو است.

۵- خرید پنت هاوس در خیابان Superior غربی، شماره ۵۰۰

  • قیمت خرید: ۴۹۹۵۰۰۰ دلار
  • مساحت پنت هاوس: ۴۸۰۰ فوت مربع

پنت هاوس شماره ۵۰۰ در خیابان Superior غربی، دارای ۴ اتاق خواب، ۴ حمام، بالکن و تراس است. تراس این پنت هاوس، نمایی پانورامیک رو به منظره شهر دارد. در این پنت هاوس تمام امکانات رفاهی برای زندگی لوکس فراهم شده است. اگر قصد خرید پنت هاوس را دارید می توانید به این آپارتمان فکر کنید. از امکانات این واحد لوکس می توان به مواردی نظیر آشپزخانه مجهز به تمام وسایل، انباری، آسانسور، اتاق مخصوص مهمانی، ۲ فضای اختصاصی پارکینگ، سیستم های تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق و مبلمان مدرن اشاره نمود. نمای بیرونی این پنت هاوس با شیشه و بتن به طرز کاملاً حرفه ای ساخته شده است.

۶- خرید پنت هاوس در خیابان Monroe شرقی، شماره ۶۰

  • قیمت خرید: ۴۱۰۰۰۰۰ دلار

این پنت هاوس بسیار شیک، یک واحد مسکونی مدرن در خیابان Monroe شرقی است که در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است اما به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و به یک فضای عالی برای سکونت تبدیل شده به گونه ای که بهترین پیشنهاد خرید پنت هاوس در این منطقه محسوب می شود. این پنت هاوس دارای ۳ اتاق خواب، ۳ حمام، انباری، ۳ فضای اختصاصی برای پارکینگ، آسانسور، استخر، اتاق بخار، سالن مهمانی ها، سیستم های گرمایشی و سرمایشی مجهز و آشپزخانه مدرن می باشد. این پنت هاوس در یک برج ۷۲ طبقه واقع شده است. خرید پنت هاوس در خیابان Monroe شرقی، زندگی در یکی از بهترین ساختمان های شهر به شمار می شود.

برای خرید پنت هاوس در شهر شیکاگو، پیشنهادهای متفاوتی وجود دارند. این پنت هاوس ها به ارزش میلیون دلاری به فروش می رسند؛ از ۳۰۰ میلیون دلار تا چندین میلیارد دلار می توانید پنت هاوس های مدرن را در سراسر این شهر پیدا کنید. قدرت خرید مشتریان، تعیین کننده انتخاب آن ها خواهد بود. هرچه بودجه بیشتری برای خرید اختصاص دهید، پنت هاوس لوکس تری می توانید تهیه کنید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا