فروش پنت هاوس در سوئیس؛ تجربه یک زندگی سلطنتی در شمال اروپا

فروش پنت هاوس در سوئیس

فروش پنت هاوس در سوئیس، یک فرصت ایده‌آل برای افرادی است که قصد دارند یک زندگی متفاوت و به سبک اشراف‌زادگان قدیم اروپایی را تجربه کنند. کشور سوئیس در نیمه شمالی اروپا و در سمت غرب واقع شده است. این کشور با آلمان، ایتالیا و اتریش مرز مشترک دارد و یکی از مقاصد گردشگری و مهاجرتی جهان محسوب م‌ شود.

افرادی که برای مهاجرت به این کشور اقدام می‌کنند و از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند می‌توانند به کمک مراکز فروش پنت هاوس در سوئیس، یکی از این واحدهای لوکس و زیبا را برای اقامت و سکونت خود در بهترین نقطه اروپا انتخاب و خریداری نمایند. در همین راستا تصمیم گرفتیم که بهترین پنت هاوس‌های سوئیس را به شما معرفی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

فروش پنت هاوس در کشور سوئیس

۱-پنت هاوس لوکس و مدرن در منطقه لوگانو، تیکینو، سوئیس (Lugano, Ticino, Switzerland)

پنت هاوس لوکس و مدرن در منطقه لوگانو، تیکینو، سوئیس

یکی از پیشنهادهای عالی برای اقامت در سوئیس، فروش پنت هاوس در منطقه لوگانو است. این واحد مدرن و بسیار مجهز دارای مساحتی حدود ۲۵۰ متر مربع است و از ۴ اتاق خواب و ۴۱ حمام تشکیل شده است. زندگی در این پنت هاوس، جذاب و هیجان‌انگیز است. ساختمان این پنت هاوس در ۴ طبقه ساخته شده و در مجموع، ۵ اتاق دارد. اتاق‌های این واحد مدرن و زیبا دارای بالکن و تراس هستند. مبلمان زیبا با طراحی شیک و منحصر به فرد در تمام فضای داخلی این پنت هاوس قرار دارند. استخر شنا، باغ، پارکینگ اختصاصی، منظره‌ای رو به دریاچه و کوهستان، مهم‌ترین ویژگی‌های این ساختمان است. دریاچه‌ای بسیار زیبا در فاصله ۴۰۰ متری از این پنت هاوس قرار دارد.

۲- پنت هاوس لوکس و مدرن در منطقه لوگانو، تیکینو، سوئیس (Lugano, Ticino, Switzerland) با قیمت میلیون یورویی

فروش پنت هاوس در سوئیس

یکی از فرصت‌های فروش پنت هاوس در سوئیس به ساختمانی لوکس و مجلل اختصاص دارد که در منطقه لوگانو ساخته شده و دارای مساحتی حدود ۲۸۳ متر مربع است. این پنت هاوس را می‌توان یکی از مجهزترین واحدهای مسکونی در این منطقه به شمار آورد. ۴ اتاق خواب و ۳ حمام در این واحد ساخته شده است. قیمت فروش پنت هاوس در ین منطقه به ازای هر متر مربع، حدود ۱۳۹۵۷ یورو است؛ بنابراین قیمت کل این واحد، چیزی در حدود ۳۹۵۰۰۰۰ یورو اعلام شده است. تعداد کل اتاق‌های این ساختمان زیبا، ۷ عدد و مجهز به بالکن و تراس می‌باشند. استخر شنا، مبلمان مدرن و دکوراسیون هماهنگ با نمای داخلی، درب و پنجره‌های شیشه‌ای و پله‌های مدرن، تنها برخی از امکانات این پنت هاوس در سوئیس هستند.

۳- پنت هاوس لوکس و مدرن در منطقه آگنو، تیکینو، سوئیس (Agno, Ticino,  Switzerland)

پنت هاوس لوکس و مدرن در منطقه آگنو، تیکینو، سوئیس

فروش پنت هاوس مدرن، لوکس و مجلل با نمایی به منظره جنگل، کوهستان و دریاچه، پیشنهادی است که کمتر کسی می‌تواند در برابر آن مقاومت کند. یکی از پنت هاوس‌هایی که در منطقه آگنو در سوئیس ساخته شده است دارای چنین خصوصیاتی بوده و قیمت آن حدود ۱۹۸۰۰۰۰ یورو است. این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۹۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۴ اتاق خواب، ۴ اتاق مجزا، ۸ حمام و بالکن و تراس بزرگ است. اگر قصد اقامت در سوئیس را دارید، این پنت هاوس می‌تواند سبک متفاوتی از زندگی اروپایی را به شما هدیه دهد.

۴-فروش پنت هاوس خاص و متفاوت با سه بالکن و فضای اختصاصی پارکینگ؛منطقه چمپری، سوئیس (Champery, Switzerland)

فروش پنت هاوس های سوئیس

یکی از بهترین و مجلل‌ترین پنت هاوس‌ها برای فروش در کشور سوئیس در منطقه چمپری قرار دارد. این واحد دارای ۵ اتاق خواب است و هر اتاق مجهز به بالکن و تراس بوده و بهترین مبلمان برای آن‌ها انتخاب شده است. برخی از امکانات این واحد لوکس شامل محوطه مخصوص بازی کودکان، کلوب مخصوص بازی و مهمانی، خدمات خشکشویی و لباسشویی، اینترنت و مجهز به سیستم ایمنی قوی می‌باشند. فروش پنت هاوس دوبلکس فوق به قیمتی در حدود ۲۲۴۱۰۰۰ یورو ثبت شده است.

۵-فروش پنت هاوس لوکس در مرکز شهر جنوا، سوئیس (Penthouse in Geneva, Switzerland)

فروش پنت هاوس لوکس در مرکز شهر جنوا، سوئیس

پیشنهاد فروش پنت هاوس با قیمت بسیار بالا در مرکز شهر جنوا در کشور سوئیس، مربوط به یک پنت هاوس زیبا و مجلل است که در مساحتی حدود ۴۶۰ متر مربع ساخته شده است. تعداد اتاق‌های خواب این واحد، ۴ و تعداد حمام نیز ۴ عدد است. این پنت هاوس در طبقه ۱۴ و ۱۵ یک برج قرار دارد و مجهز به بالکن، تراس و پارکینگ اختصاصی بود و در مرکز شهر قرار دارد. هزینه‌های متفرقه ماهانه این ساختمان، حدود ۶۵۵ یورو می باشد. نمای اتاق‌های این واحد لوکس به منظره کوهستان آلپ و تمام شهر جنوا مشرف است. اتاق نشیمن، اتاق صرف شام، سرویس بهداشتی و حمام و فضای بالکن اختصاصی به طرز ماهرانه‌ای برای این پنت هاوس طراحی شده است. فروش پنت هاوس در شهر جنوا، موقعیت و سبک زندگی شما را متحول خواهد کرد.

۶-فروش پنت هاوس مجلل و بسیار گران‌قیمت در منطقه کولونی، شهر جنوا، سوئیس (Manison –

Cologny, Geneva, Switzerland)

فروش پنت هاوس مجلل و بسیار گران‌قیمت سوییس

قیمت فروش پنت هاوس لوکس و بسیار مجلل در فضایی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع با مساحت ساخت، برابر با ۸۰۰ متر مربع در شهر جنوا، چیزی حدود ۱۵۹۵۵۰۰۰ یورو می باشد. پنت هاوس مانیسون در شهر جنوا در فاصله نزدیکی از پارک آبی و استخر شنای شهر قرار دارد. اتاق‌ها و دکوراسیون داخلی این پنت هاوس به شیوه‌ای مدرن و مجلل طراحی شده‌اند. زندگی در این پنت‌هاوس، بهترین موقعیت را برای ساکنان فراهم می‌آورد. برای برخورداری از یک تیم مجرب فروش پنت هاوس با مشاوران سایت پنت هاز تماس حاصل کنید. 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه