پنت هاوس‌های رنگارنگ در شهر پاریس

پنت هاوس‌های رنگارنگ در شهر پاریس

پنت هاوس‌ های شهر پاریس، نمونه‌ ای از سبک زندگی رویایی در یک کشور پیشرفته هستند. کمتر کسی است که تمایل نداشته باشد در یکی از پنت هاوس‌های پاریس در کشور فرانسه ساکن شود. شهر پاریس یکی از مقاصد گردشگری و پرطرفدار جهان محسوب می‌شود.

هر ساله تعداد زیادی از مسافران خارجی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری پاریس، گردش در شهر و یا فرصت‌های کار و تجارت به فرانسه سفر می‌کنند. کشور فرانسه یکی از کشورهای اقتصادی اروپا است که سبک زندگی مردم آن متفاوت می‌باشد. اگرچه در سال‌های اخیر، اقتصاد فرانسه دچار تحولات قابل توجهی شده است اما شهر پاریس هنوز هم شهر عاشقان اروپا شناخته می‌شود. برای آشنایی با بهترین پنت‌هاوس‌های شهر پاریس با ما همراه باشید.

سکونت در بهترین پنت هاوس‌های شهر پاریس در نزدیکی برج ایفل

پنت هاوس‌های پاریس برج ایقل

یکی از پنت هاوس‌های شهر پاریس با طراحی زیبا و منحصر به فرد در بالاترین نقطه یک آپارتمان در نزدیکی برج ایفل قرار دارد. این پنت هاوس لوکس، منظره‌ای رو به برج ایفل و کلیسای سنت استاچ داشته و می‌توانید در تراس آن بایستید و تمام پاریس را تماشا کنید. اگر این واحد لوکس را برای سکونت انتخاب کنید می‌توانید در میان شلوغی‌های شهر پاریس، یک زندگی آرام و راحت را تجربه کنید. در نزدیکی این مجتمع مسکونی، تعداد زیادی کافه، رستوران، مرکز خرید و آپارتمان مسکونی وجود دارد. این پنت هاوس در بهترین نقطه پاریس قرار دارد.

پنت هاوس فوق دارای ظرفیت پذیرایی از ۴ نفر است و دارای ۱ اتاق خواب و ۱ حمام می‌باشد. این واحد مدرن در طبقه هفتم برج قرار دارد و مجهز به یک تراس بزرگ، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مطبوع، اینترنت، تلویزیون، دستگاه پخش موزیک، سیستم کد ورود به پنت هاوس، آشپزخانه مدرن با تمام وسایل و تجهیزات، باغ زیبا و اتاق کودک می‌باشد. اقامت در این پنت هاوس لوکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پنت هاوس منطقه مونتورگوئیل (Montorgueil)، یکی از بهترین پنت هاوس‌های شهر پاریس برای خانواده‌ها

پنت هاوس‌های رنگارنگ شهر پاریس

یکی از زیباترین و لوکس‌ترین پنت هاوس‌های شهر پاریس در منطقه مونتورگوئیل قرار دارد که در سال ۲۰۱۷ مورد بازسازی قرار گرفته به طوریکه از بهترین و ماهرترین معمارها برای ساخت آن استفاده شده است. فضای داخلی این پنت هاوس به سبک مدرن طراحی شده است. این واحد لوکس، مکان مناسبی برای خانواده‌ها یا ملاقات‌های دوستانه و جلسات کاری است. در این پنت‌هاوس، ۲ اتاق خواب و ۱ حمام وجود دارد و ظرفیت پذیرایی برای ۹ نفر در این مکان تأمین شده است.

یکی دیگر از طراحی‌های مدرن که برای این پنت هاوس لوکس اجرا شده است، اتاق نشیمن و اتاق مطالعه به طور مجزا می‌باشد. اتاق‌های این واحد مسکونی مجهز به سرویس بهداشتی و حمام هستند. آشپزخانه مجهز به تمام وسایل و امکانات برای این پنت هاوس لوکس ساخته شده است. زندگی در این واحد لوکس، جذابیت و هیجان خاصی را برای شما ایجاد می‌کند. تجربه متفاوت زندگی در پاریس را در این مجموعه  از پنت‌هاوس‌های شهر پاریس احساس می‌کنید.

یک پنت هاوس لوکس در شهر پاریس با مساحت ۵۲۰ متر مربع و استخر خصوصی

پنت هاوس‌های شهر پاریس

یکی از لوکس‌ترین پنت هاوس‌های شهر پاریس به مجموعه‌ای بزرگ تعلق دارد که با داشتن ۳ اتاق خواب، ۳ حمام و ظرفیت ۶ نفر، بهترین مکان برای اقامت در شهر پاریس را به شما معرفی می‌کند. این پنت هاوس در فضای به مساحت ۵۲۰ متر مربع و ۷ متر پایین تر از یک سقف وسیع شیشه‌ای ساخته شده است. فضای حدود ۸۰ متر مربع در این پنت هاوس به باغ زیبا اختصاص داده شده است. یک استخر خصوصی درون ساختمان قرار دارد که نمای داخلی آن را متفاوت نموده است. اتاق‌های پنت هاوس و فضای داخلی آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه، نورپردازی شده است

.
این پنت هاوس دارای اتاق کودک، سالن ورزش، بالکن، تجهیزات و مبلمان کامل و زیبا می‌باشد. زندگی متفاوت در شب‌های پاریس را در این پنت هاوس تجربه می‌کنید. این واحد مدرن و زیبا در نزدیکی چندین رستوران قرار دارد و در حدود ۵۰ متری از ایستگاه مترو واقع شده است.از بهترین نمونه های پنت‌هاوس‌های شهر پاریس محسوب می شود که گروه مشاور املاک آنلاین پنتاز آن را به شما پیشنهاد می دهد.

پنت هاوس Champs Elysees، یکی از بهترین و لوکس‌ترین پنت هاوس‌های شهر پاریس

پنت هاوس‌های رنگارنگ پاریس

فضای حدود ۳۰۲ متر مربعی از واحد لوکس و بسیار زیبای Champs Elysees اخیراً توسط معماران مورد بازسازی قرار گرفته است. این پنت هاوس علاوه بر فضای داخلی، دارای یک تراس بزرگ به مساحت حدود ۲۶۰ متر مربع است و در طبقه نهم یک برج قرار دارد. یک آشپزخانه تابستانی با باغ‌های زیبا، فضای اختصاصی برای استراحت در طبقه هشتم ساخته شده است.

اتاق‌های این پنت هاوس دارای بالکن هستند. همچنین اتاق نشیمن، حمام خصوصی، اتاق ورزش و سرویس‌های بهداشتی مجهز به مبلمان و وسایل لازم به سبک مدرن برای این پنت هاوس لوکس طراحی شده است. اگر این مکان را برای زندگی انتخاب کنید شاید در روزهای اول، کمی سردرگم باشید اما به تدریج به این سبک زندگی عادت می‌کنید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه