ده نمونه از قابل توجه ترین پنت هاوس های جهان

معروف ترین پنت هاوس های جهان

اقامت در یک پنت هاوس بویزه در یکی از  معروف ترین پنت هاوس های جهان می تواند یک سفر معمولی را از سرگرم کننده به فراموش نشدنی تبدیل کند. در این متن سعی می کنیم درباره ی رزرو بهترین پنت هاوس های جهان برای اقامت موقت صحبت کنیم. اگرچه دسته بندی قابل توجه ترین پنت هاوس های جهان می تواند بسیار گسترده تر باشد اما هدف ما بیشتر این است در ادامه واحدهای لوکسی را معرفی کنیم که برای اقامت موقت هستند.

از معروف ترین پنت هاوس های جهان ،پنت هاوس آکروپلیس در یونان، آتن

یکی از  معروف ترین پنت هاوس های جهان ، پنت هاوس آکروپلیس در یونان آتن است.  چیدمان فضاها در این پنت هاوس بسیار جالب است و تمامی چهار اتاق موجود دارای تراس آفتاب می باشند. یک استخر سرپوشیده ی گرم و راحت نیز در این تراس قرار دارد و علاوه بر اینکه می توانید در آن با آرامش شنا کنید، فضای بسیار زیبایی را برای دید و منظره ی هر اتاق پدید آورده است.

معروف ترین پنت هاوس ها در جهان

پنت هاوس Eric Vökel ، مادرید، اسپانیا

از معروف ترین پنت هاوس های جهان پنت هاوس های اریکوکل در قلب محله معروف و قدیمی Malasaña رئال مادرید است و از طریق دو بالکن که در هریک از این واحد ها وجود دارد، مهمانان با منظره ای چشمگیر از پایتخت روبرو می شوند.

قابل توجه ترین پنت هاوس های جهان

پنت هاوس ۶۶، بالی، اندونزی

از قابل توجه ترین پنت هاوس های جهان پنت هاوس ۶۶ در بالی در موقعیت بی نظیری قرار گرفته است که با کمتر از یک دقیقه پیاده روی به ساحل می رسید و می توانید از چند کیلومتر منظره های نایاب و بی نظیر بازدید کنید. همچنین ساحل اختصاصی در نوار پشتی این واحد لوکس واقع شده است و لذت از آبگرم و آرامش بخش آن، اقامتی رویایی را برایتان فراهم می کند.
طراحی مدرن واحد ۶۶ در بالی اقامت در یک مجموعه ی لوکس با امکانات ویژه را برایتان فراهم می کند.

معروف ترین پنت هاوس

پنت هاوس Signatura ، کیپ تاون، آفریقای جنوبی

این پنت هاوس زیبا در طبقه بیست و دوم از یک آسمان خراش بسیار زیبا و مدرن در شهر کیپ تاون واقع شده است و با داشتن سه خواب بسیار لوکس و زیبا منظره ای از شهر، بندر و کوه را در اختیارتان قرار می دهد.

پنت هاوس SIGNATURA ، کیپ تاون، آفریقای جنوبی

از معروف ترین پنت هاوس های جهان ،پنت هاوس  Kimi، وین، اتریش

واحد لوکس Kimi دارای دو واحد جداگانه در یک ساختمان است که هر دو دیدی به سمت کلیسای Votive در پایتخت اتریش، وین دارد. پرسنل ساختمانی که این واحد بی نظیر در آن واقع شده است شما را در مورد گشت و گذار در این منطقه راهنمایی می کنند.

قابل توجه ترین پنت هاوس های جهان

پنت هاوس  Fusion Danang Beach، دا ننگ، ویتنام

این ساختمان عجیب و شگفت انگیز کمتر از یک دقیقه به صورت پیاده از خلیج دا ننگ فاصله دارد و از نظر دید و منظره به سمت رودخانه ی هان، شهر دا ننگ و البته خلیج زیبای آن قرار گرفته است. فضای لوکس داخل این واحد رویایی طراحی مدرنی دارد که همراه یک جکوزی اختصاصی و یک مرکز سلامتی و کتابخانه اقامتی رویایی را برایتان فراهم می کند.

پنت هاوس FUSION DANANG BEACH، دا ننگ، ویتنام

پنت هاوسPark Plaza Hall County ، لندن، انگلستان

هتل پارک پلازا کانتی درون ساختمان خود دو پنت هاوس دارد که به طور خاص برای خانواده ها طراحی شده است. این دو واحد زیبا به صورتی طراحی شده است که چشم انداز وسیعی به لندن و رودخانه معروف تیمز را برای ساکنینش فراهم می کند. بنابراین یکی از مهم ترین گزینه ها در طراحی پنت هاوس (دید و منظره) در این مجموعه به خوبی رعایت شده است.

معروف ترین پنت هاوسPARK PLAZA HALL COUNTY ، لندن، انگلستان

پنت هاوس Aparthotel Oporto Alves da Veiga، پورتو، پرتغال

واحد فوق یک تراس آفتاب فوق العاده دارد که فضای مناسبی برای لذت بردن شما از نور گرمابخش خورشید می باشد. همچنین محل قرار گیری این واحد رویایی و بی نظیر به گونه ای است که به کلیسای آپورتو، دید دارد و شرایط مناسبی برای تماشای آرام از ارتفاع بالا به این کلیسای زیبا فراهم می کند.
این واحد لوکس با رنگ های گرم و متریال های طبیعی تزئین شده است تا فضای آرام و پر انرژی را ایجاد کند.

معروف ترین پنت هاوس APARTHOTEL OPORTO ALVES DA VEIGA، پورتو، پرتغال

پنت هاوس Bannisters Pavilion، نیو ساوت ولز، استرالیا

پنت هاوس Pavilion Bannisters در ارتباط بسیار نزدیک و مسالمت آمیزی با ساحل، جنگل و باغ های زیبا قرار گرفته است و از طریق پنجره های قدی که از کف تا سقف را در بر گرفته اند اقامتی لوکس برای مسافران فراهم می کند. مهمانانی که به این واحد بی نظیر می آیند، به دنبال ماجراجویی های لوکس و مدرن هستند. با اقامت در این ساختمان شگفت انگیز می توانید از دوچرخه های حرفه ای برای کشف ساحل اطراف آن استفاده کنید.

قابل توجه ترین پنت هاوس

پنت هاوس Calithea Complex، Dobrich، بلغارستان

مجتمع Calithea یک مجتمع ساحلی و شهرکی ایده آل است. پنت هاوس آن به گونه ای طراحی شده است که تنها با شش دقیقه پیاده روی از ساحل قرار گیرد. شما می توانید روز خود را با دیدی فوق العاده به منظره ی دریا شروع کنید و از یک صبحانه ی بی نظیر در تراس این واحد چشمگیر لذت ببرید. سپس با اجاره یکی از دوچرخه های این مجموعه به گشت و گذار و کشف ساحل بلغاری این شهر بپردازید.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه