پنت هاوس های برتر در لس آنجلس

پنت هاوس های لس آنجلس

مطمئناً کاهی تصوراتمان از مرزها فراتر میرود و به پنت هاوس هایی در سایر نقاط دنیا فکر می کنیم؛ جاهایی مثل لس آنجلس آمریکا! بدون شک قصرهای رویایی برای زندگی در آن جا وجود دارد. در ادامه با ما همراه شوید تا درباره ی چند نمونه از این پنت هاوس های برتر در لس آنجلس صحبت کنیم.

پنت هاوس مجلل لس آنجلس

 

پنت هاوس مجلل لس آنجلس
این پنت هاوس یکی از بهترین نمونه های پنت هاوس مجلل لس آنجلس است. این پنت هاوس شامل دو سوییت بزرگ، ده سوییت VIP برای مهمانان، ۲۱ حمام و سه آشپزخانه است. تجهیزات و دکوراسیون آن با طراحی هنرمندان حرفه ای و استفاده از مدرن ترین متدهاست. این خانه توسط بروس ماکووسکی یکی از سازندگان به نام ساخته شده است و تعدادی از این پنت هاوس های برتر لس آنجلس کار اوست. این پنت هاوس ۳۵۳۰ متر زیربنا دارد و علاوه بر آن اجزا و عرشه های بیرونی آن چیزی حدود ۱۶۰۰ متر را در بر می گیرد.

پنت هاوس برتر لس آنجلس

 

پنت هاوس های لس آنجلس-1

 

دکوراسیون پنت هاوس
دکوراسیون این پنت هاوس با نمونه های مشابه متفاوت است و می توان گفت منحصر به فرد است و از نکاتی است که باعث برتری این پنت هاوس شده است. این تنها یک خانه برای زندگی نیست، شاید می توان به عنوان موزه نیز آن را در نظر گرفت چرا که آثار هنری بسیاری در آن به چشم می خورد.

دکوراسیون پنت هاوس

این غول آسمانی پرواز نمی کند و تنها بخشی از دکور پنت هاوس به حساب می آید. شما می توانید در این نقطه برای صرف عصرانه به تماشای غروب آفتاب لس آنجلس بنشینید. عمارت روی تپه ای بنا شده و شما با قرار گرفتن در محوطه ی عرشه با نمایی ۲۷۰ درجه از شهر لس آنجلس رو به رو خواهید شد.

بگذارید نگاهی به امکانات تفریحی این پنت هاوس برتر بیندازیم.

امکانات تفریحی پنت هاوس
اینجا اتاق شیرینی است که برای هر سلیقه و ذائقه ای چیزی در چنته دارد! علاوه بر شیرینی، فوتبال دستی ها نیز در این سالن قرار دارد و برای صرف یک بعد از ظهر پر هیجان محل مناسبی است.

پنت هاوس های لس آنجلس

امکانات پنت هاوس-1

تصاویر بالا قسمت ورزشی و ریلکسیشن پنت هاوس هستند. باشگاه ورزشی با تمام امکانات، سالن بولینگ و اتاق ماساژ. این پنت هاوس برای فیلم دیدن نیز امکانات ویژه ای دارد، سالنی با ۴۰ صندلی و سالنی دیگر با میزهای چیده شده برای صرف عصرانه. این یکی از قصرهای باشکوه لس آنجلس است.

پنت هاوس هایی به سبک جانی دپ

جانی دپ بازیگر محبوب خیلی از ماست. سبک چیدمان و دکوراسیون پنت هاوس های برتر وی درست مانند خودش بسیار هنرمندانه و جذاب است! این پنت هاوس ها با طراحی های خاص و مجلل نیز در مرکز شهر لس آنجلس و بالای ساختمان کلمبیا قرار دارد و در دسته ی بهترین های لس آنجلس قرار می گیرند. بالای این ساختمان با فضایی به اندازه ی ۱۱۵۰۰ فوت دارای پنج پنت هاوس است. هر کدام از آن ها شامل نه اتاق خواب و ۱۴ حمام می شوند.

پنت هاوس های لس آنجلس

چیزی که توجه افراد را به پنت هاوس های جانی دپ جلب کرده استفاده از رنگ های شاد و طرح های گرافیکی خاص است که باعث منحصر به فرد شدن این پنت هاوس ها شده است. علاوه بر آن کلکسیون هایی از وسایل و تجهیزات هنری و سینمایی در این پنت هاوس ها به چشم می خورد.

پنت هاوس های لس آنجلس

مثلا در سالن غذاخوری نقاشی دیواری خودنمایی می کند که توسط هنرمندان برزیلی کشیده شده است. این نقاشی با حال مثبت و بازیگوشانه ای که دارد فضای غذاخوری را گرم و صمیمی کرده و خوردن را از چیزی که هست لذت بخش تر می کند. وسیله ی جالب توجه دیگر میز چوبی گرد بزرگی است که در وسط غذاخوری قرار دارد و دور تا دور آن را صندلی هایی رنگارنگ فرا گرفته است.

پنت هاوس جانی دپ-1

پنت هاوس های لس آنجلس

دیوار های آشپزخانه ها و اتاق ها با صدها اثر و تابلوی هنری پر شده است؛ این امر دیوارها را در عین سادگی به شدت جذاب کرده است و شاید شما بی اختیار مدت ها محود تماشای این تابلوهای چشم نواز شوید.
این پنت هاوس مهر تأییدی بر هنرمندی و حرفه ای بودن جانی دپ است!
نکته ای که در این پنت هاوس ها جالب است این است که طراحی دکوراسیون خلاقانه ای دارد و از قاعده ی خاصی پیروی نکرده. این افراد رویاهایشان را نقاشی کرده و به واقعیت تبدیل کرده اند!

اگر شما هم در رویای اقامت در پنت هاوس های شکفت انگیز هستید؛ مشاوره ی املاک ما با استفاده از توانایی های برترین متخصصین املاک، پنت هاوس های افسانه ای را در نظر گرفته است.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه