طراحی پنت هاوس: معرفی پنت هاوسی با طراحی مدرن و خاص

طراحی مدرن پنت هاوس

پنت هاوس ها، خانه هایی لوکس و مدرن هستند که در بالاترین بخش یک برج قرار گرفته اند. ساکنان آن ها را افراد سرشناس جامعه، صاحبان سرمایه و افرادی با رده های شغلی بالا تشکیل می دهند. اما این خانه های لوکس و مدرن چه ویژگی هایی دارند؟ در طراحی مدرن پنت هاوس ها به چه نکاتی توجه می شود و وجه تمایز آن ها نسبت به سایر خانه های معمولی در چیست؟

در این مقاله به بررسی یک پنت هاوس با طراحی مدرن و خاص خواهیم پرداخت. این پنت هاوس در یک ساختمان جدید و لوکس در نیویورک و در نزدیکی پل ویلیامزبرگ ساخته شده است. پیت بوون معمار بسیار معروف هلندی، طراحی داخلی این پنت هاوس را بر عهده داشته است. این پنت هاوس دوبلکس، بر اساس درخواست ساکنان خود با سبکی مدرن طراحی شده است و استفاده از رنگ ها در طراحی آن، این مجموعه را به ملکی منحصر به فرد تبدیل کرده است.

طراحی پنت هاوس: زندگی لوکس

در طراحی داخلی این پنت هاوس از مبلمانی با سبک مدرن استفاده شده است و انتخاب آن ها با تمرکز بر روی شکل کلی هر قطعه و کاربرد آن ها انجام شده است. طراحان تلاش کرده اند تا این قطعات در کنار هم خطوط و مرز بندی مشخصی را در فضا ایجاد کنند که در نهایت با فضای مدرن کلی پنت هاوس هم خوانی داشته باشد. در قسمت نشیمن این پنت هاوس از رنگ خاکستری استفاده شده است. همچنین در این بخش دو صندلی با طرح های مدرن با دستگیره هایی جالب قرار گرفته است که محصولی از کشور هند است. بخش نشیمن این پنت هاوس بزرگ  و دلباز است و فضای مناسبی را برای سرگرمی ساکنان پنت هاوس فراهم می آورد.

پنت هاوس با طراحی مدرن

طراحی آشپزخانه پنت هاوس

آشپزخانه این پنت هاوس بسیار جادار و بزرگ است و در طبقه ی فوقانی آن قرار گرفته است. در طراحی پنت هاوس به ویژه در بخش آشپزخانه ترکیبی از سنگ مرمر سیاه و جزئیاتی با روکش آهن استفاده شده است که ظاهری بسیار مدرن را به این بخش از پنت هاوس بخشیده است.

آشپزخانه پنت هاوس

آشپزخانه ی پنت هاوس را هیچ دیواری محدود نکرده است و همین امر سبب ایجاد ارتباط مستقیم میان آشپزخانه و فضای ناهارخوری، شده است. فضای ناهار خوری این پنت هاوس نیز بسیار بزرگ است و طراحی آن می تواند در وهله ی اول بر روی بیننده بسیار تاثیرگذار باشد. برای تزئین فضای ناهارخوری این پنت هاوس لوکس ، از یک میز با طرح چوب استفاده شده است.

بهترین زمان برای خرید پنت هاوس

این میز برای پذیرایی از ده  مهمان به طور همزمان طراحی شده است. استفاده از یک تابلوی بزرگ با طرحی از ساختمان های قدیمی و باستانی، تکمیل کننده ی طراحی این سالن ناهار خوری مدرن و در عین حال لوکس است. دید سالن ناهار خوری به تراس و فضاهای خارجی  است که در طراحی پنت هاوس در نظر گرفته شده است. رعایت این نکته ارتباط را میان فضای داخلی و خارجی حفظ کرده است و سبب شده است تا حتی به هنگام سرو غذا در داخل، افراد احساس نزدیکی بیشتری با محیط بیرون داشته باشند.

تراس و بالکن در پنت هاوس

فضای تراسی که در طراحی پنت هاوس در نظر گرفته شده است نیز منحصر به فرد است. این پنت هاوس در واقع دارای دو بالکن بزرگ است. یکی از این بالکن ها نمای بیرونی دارد و بالکن دیگر فضای خصوصی داشته و رو به حیاط خلوت ساختمان باز می شود. جکوزی نیز در این تراس قرار گرفته است. تراسی که رو به بیرون قرار دارد با کمک مبلمانی از جنس چوب تزئین شده است. ترکیب چوب و فلز سبب ایجاد نمایی زیبا و فضایی دلچسب شده است. در تراس دوم همچنین جکوزی با کمک پله های چوبی از سطح تراس جدا شده است. این کار استفاده از جکوزی را حتی در حضور مهمانان در تراس ممکن کرده است.

طراحی پنت هاوس زندگی ای لوکس در کنار دریا

طراحی اتاق خواب در پنت هاوس

دید اتاق خواب اصلی این پنت هاوس به سمت پل ویلیامزبرگ است. استفاده از تزئیناتی با روکش آهن و به رنگ روشن توانسته است توازن را با طراحی خارجی پل برقرار کند و بدین ترتیب هماهنگی خاصی را به وجود آورد. ایجاد فضایی آرام و راحت در اتاق خواب اصلی پنت هاوس، از الویت های اصلی طراحان این پنت هاوس بوده است.

پنت هاوس

رنگ در طراحی  اتاق خواب

استفاده از سایه های روشن رنگ آبی بر روی دیوارهای اتاق خواب و سقف آن نیز با همین هدف انجام شده است. کف این اتاق خواب به کمک چوب بلوط پوشانده شده است و استفاده از یک فرش با رنگ آبی روشن تکمیل کننده ی طراحی داخلی این اتاق خواب است. به منظور جلوگیری از یکنواختی رنگ ها از یک تخت خواب چوبی استفاده شده است. هر اتاق خواب در این پنت هاوس مدرن دارای سرویس بهداشتی مخصوص به خود است.

دکوراسیون اتاق خواب پنت هاوس

طراحی سرویس های بهداشتی پنت هاوس

طراحان تلاش کرده اند تا حتی در طراحی سرویس های بهداشتی این پنت هاوس نیز تا جای ممکن از المان های طراحی مدرن بهره بگیرند. نحوه ی آویزان شدن آینه ها در دستشویی های این پنت هاوس بسیار جالب بوده و می تواند به راحتی جلب توجه کند. این آینه ها با قاب تیره رنگ طراحی شده اند و این درحالی است که سایر بخش های سرویس بهداشتی تماما به رنگ روشن هستند و کف آن ها با چوب بلوط پوشانده شده است.

پنت هاوس با طراحی مدرن

حمام پنت هاوس ساختمان اکو بریکل

استفاده از المان های طراحی مدرن در کنار انتخاب هنرمندانه ی رنگ ها و همچنین بهره گیری از وسایلی که با دقت و ظرافت تمام طراحی شده اند، توانسته است این پنت هاوس را به یک فضای منحصر به فرد و زیبا تبدیل کند. بدون شک طراحی این ملک می تواند توجه افرادی که به دنبال خانه ای آرام، لوکس و با منظره ای عالی در شهر نیویورک هستند را به خود جلب کند.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه