نکات مهم در زمینه خرید پنت هاوس

قیمت گذاری پنت هاوس

 تعیین قیمت یا به عبارتی قیمت گذاری پنت هاوس یک تصمیم بزرگ و ویژه است. چرا که علاوه بر پرداخت مبلغی بالا و هنگفت، باید با بررسی های فنی و کارشناسی به صورت کاملا علمی بویژه در زمینه ی امکانات پنت هاوس، صورت گیرد تا برای شما خانه ای سرشار از آرامش و زیبایی و امکانات مجلل باشد. لازم به ذکر است در زمینه خرید پنت هاوس باید از مشاوران کارآزموده و مجرب بهره گیرید تا بتوانید خریدی مناسب و روبه رشد داشته باشید.

بنابراین در ادامه پیرامون نکات مهم در خرید پنت هاوس و تعیین قیمت آن  صحبت خواهیم کرد تا بیشتر با فرآیند آن آشنا شوید. این فرآیند بسیار حساس است و کارشناسان ما سال ها در این زمینه تجربه دارند.

اولین مرحله: بررسی منطقه و محله قرارگیری خرید پنت هاوس

این که پنت هاوس مورد نظر شما در کدام محله قرار گرفته است و دسترسی آن به بزرگراه های اصلی و راههای ارتباطی چگونه می باشد، تاثیر بسزایی بروی قیمت گذاری پنت هاوس دارد. همچنین فاصله ی محل قرارگیری پنت هاوس و محل کار شما برای خرید پنت هاوس بسیار قابل توجه و تامل است.

بعضی از محلات که پنت هاوس های زیادی برای فروش در آن ها وجود دارد، شلوغ تر از سایر محلات می باشد و بعضا کاربری های اداری و تجاری بسیاری در آن وجود دارد که این موضوع برای مشتریان خوشایند نیست. 
برای خرید پنت هاوس به دسترسی های سایت پروژه دقت کنید. کوچه ها و خیابان های فرعی در اطراف ملک را در ساعات مختلف روز بررسی نمایید و با میزان ترافیک و شلوغی آن ها آشنا شوید.
در بسیاری از کوچه ها که توسط ساختمان های بلند مرتبه محاصره شده اند، ترافیک ناشی از تردد ماشین ها در ساعات اولیه روز و بعد از ظهر ها بسیار زیاد است. از این رو عموما دیده می شود بعضی از ساکنین از این موضوع بسیار ناراحت هستند.
از سوی دیگر بعضی محلات دارای آلودگی صوتی و سرو صدای ناشی از تردد خودرو هستند و این موضوع در برج هایی که در همجواری بزرگراه های پر تردد قرار گرفته اند بسیار دیده می شود. بنابراین برای خرید  و تعیین قیمت پنت هاوس به این موضوعات دقت کنید و ضمن بررسی موشکافانه محلات بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید.

خرید پنت هاوس

دومین مرحله: بررسی متراژ و تعداد طبقات

متراژ مناسب خود را برای خرید پنت هاوس انتخاب کنید. به طور کلی انتخاب زیربنا باید با توجه به نیاز شما صورت گیرد. از سوی دیگر پنت هاوس ها به صورت تک طبقه، دوبلکس و تریپلکس موجود می باشند.  انتخاب هر یک از این مدل ها به نوع انتظارات شما از فضا، امکانات، تجهیزات و خدمات بستگی دارد.

اگر مایل به داشتن هوم آفیس (home office) یا دفتر کار شخصی در منزل خود هستید، به این موضوع دقت نمایید. بعضی از پنت هاوس ها سوییت مجزایی در کنار خود دارند که دارای یک درب به فضای مشاعات و درب دیگر به داخل پنت هاوس است. این نوع خرید پنت هاوس برای افرادی که مایل هستند بخشی از کار خود را به منزل بیاورند بسیار مناسب است.
دومین مرحله در تععین قیمت پنت هاوس یعنی بررسی متراژ و تعداد طبقات را دست کم نگیرید تا به مرحله ی سوم و مهم ترین مرحله برای اخذ تصمیم نهایی برویم. همه ی موارد ذکر شده در قیمت گذاری پنت هاوس و تعیین قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.

سومین مرحله: بررسی امکانات 

امکانات موجود در پنت هاوس ها بسیار متنوع و گاهی اوقات گیج کننده هستند. به همین علت لازم است ابتدا به درک مشخصی از انتظارات خود دست یابید و به وسیله ی مشورت با مشاوران مجرب ما، نسبت به خرید پنت هاوس اقدام نمایید. 
از امکانات فوق العاده و خاص بعضی از پنت هاوس های مجلل و اشرافی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. لازم به ذکر است  کیفیت امکانات پنت هاوس بر قیمت گذاری پنت هاوس و  خرید پنت هاوس بسیار موثر هستند.

از امکانات پنت هاوس می توان به این موارد اشاره کرد. سالن سینمای سه بعدی با تجهیزات صوتی دالبی، سالن بیلیارد، استخر شخصی، سالن ورزشی و فیتنس، امکانات هوشمند تنظیم دما، نور، صدا و موسیقی، میز اسنوکر، برند تجهیزات آشپزخانه همچون اجاق گاز، فر، ماکروفر، قهوه ساز و ظرفشویی.
برای این منظور باید لیستی از باید ها و نباید ها تهیه کنید و خواسته هایتان را به طور دقیق مشخص نمایید. سپس این انتظارات را با مشاوران penthuzz.com در میان بگذارید و از بهترین خدمات در زمینه خرید پنت هاوس استفاده نمایید.

فروش پنت هاوس

چهارمین مرحله: بررسی دید و منظره

دید و منظره نیز یکی از مهم ترین مراحل بررسی ویژگی ها برای تعیین قیمت پنت هاوس است. در این مرحله به دقت بررسی نمایید که برجی بلندتر از محل زندگی شما در فاصله نزدیکتان موجود است یا خیر. زیرا دید و منظره پنت هاوس شما با ساخته شدن چنین برخی مخدوش می شود و از این رو ممکن است، در آینده برای فروش پنت هاوس خود دچار مشکل شوید.

پنجمین مرحله: بررسی سازه و مقاومت در برابر زلزله

سازه و طراحی مبتنی بر زلزله یکی از مهم ترین بخش های هر ساختمان و به ویژه ساختمان های بلند مرتبه (برج ها) می باشد. با توجه به اینکه ضوابط سختگیرانه ای پیرامون طراحی لرزه ای برج ها وجود دارد، اما می توانید با دسترسی به مدارک لازم و مشورت با کارشناسان عمرانی و سازه ای شرایط خرید پنت هاوس مورد نظرتان را بررسی کنید.
ششمین مرحله: بررسی مشاعات 
مشاعات و فضاهای لابی را به دقت بررسی کنید. به این علت که مراجعه کنندگان شما اولین جایی که مشاهده می کنند فضای ورودی، فضای سبز و حیاط برج، لابی، محوطه نگهبانی و راهروها و آسانسور است در نتیجه هنگام خرید پنت هاوس به این موارد دقت کنید. 
از سوی دیگر حتما قبل از  قیمت گذاری  و  خرید پنت هاوس هیئت مدیره یا مدیر برج را ببینید و با وی نسبت به مشکلات احتمالی، شرایط و ضوابط، هزینه ها و سایر موارد مربوطه صحبت کنید.

هفتمین مرحله: بررسی شرایط پرداخت و نحوه قیمت گذاری 

شرایط قیمت گذاری پنت هاوس و  پرداخت برای خرید پنت هاوس  معمولا کاملا نقد و یکجا است. اما گاهی شرایط ویژه ای وجود دارد که به شما امکان پرداخت چند بخشی را می دهد. از این رو اگر قصد دارید به این صورت نسبت به خرید پنت هاوس اقدام کنید می توانید با مشاوران پنت هاز ارتباط برقرار نمایید و با ذکر شرایط خود از مجموعه ی کامل فایل های ما در زمینه خرید و فروش، رهن و اجاره پنت هاوس استفاده نمایید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه