طراحی پنت هاوس‌های کوچک ولی زیبا

پنت هاوس کوچک استکهلم

یکی از خوانندگان ما تصاویر بسیار زیبایی از طراحی  پنت هاوس کوچک استکهلم خود در سوئد فرستاده است که می‌خواهیم با شما در میان بگذاریم. فضای کوچک طراحی پنت هاوس‌های این چنینی، ممکن است فضای فراخی برای زندگی و سکونت در اختیار شما قرار ندهد اما کوچک بودن به معنای لوکس نبودن نیست. پنت هاوسی که در ادامه برای شما معرفی می‌کنیم در عین سادگی، زیبا و دل‌نشین است.

طراحی پنت هاوس در مقیاس کوچک و محدود سختی‌های خاص خودش را دارد. در حقیقت با توجه به کمبود فضا باید بتوانید خواسته‌های مالک را برآورده کنید. در ادامه پنت هاوسی را در استکهلم معرفی می‌کنیم که کوچک است اما هوشمندانه و صحیح طراحی شده است. پس با ما همراه باشید.

طراحی پنت هاوس‌ کوچک استکهلم

طراحی پنت هاوس ۶۵ متری استکهلم

پنت هاوس  کوچک استکهلم فقط شصت و پنج متر مربع مساحت دارد و با رنگ‌های راحت و طبیعی طراحی شده است. وقتی به طراحی آن استفاده می‌کنیم بازی با رنگ‌های خنثی را می بینیم. در سراسر فضای ۶۵ متر مربعی آن، از عناصر معماری مینیمال استفاده شده است تا فضا بزرگتر و بازتر دیده شود. به طوریکه پس از ورود به این پنت هاوس احساس می‌کنید نود تا صد متر مربع مساحت دارد.

طراحی پنت هاوس در دو طبقه صورت گرفته است. همچنین این واحد در بخش مرکزی استکهلم به نام سدرمالم قرار گرفته است و دید وسیعی به فضای شهری دارد. طراحان پروژه معتقدند این پنت هاوس بهترین آپارتمان کوچک و مستقل استکهلم است که هر آنچه بخواهید در اختیارتان قرار می‌دهد.

طراحی پنت هاوس کوچک مورد بحث ما به گونه‌ای صورت گرفته است که یک تراس و بالکن داشته باشد. شما با اقامت در این پنت هاوس می‌توانید لحظات آرامی را به تماشای خورشید استکهلم بنشینید.

فضای تراس اگرچه شباهتی به پنت هاوس‌های بزرگ ندارد اما همانند یک حیاط سرسبز سوئدی فضای مناسبی برای اقامت و استراحت شما فراهم می‌کند. پنت هاوس مذکور حریم خصوصی بسیار قوی دارد و به صورت مناسبی از طرفین محصور شده است.

طراحی پنت هاوس 65 متری استکهلم

طراحی پنت هاوس کوچک استکهلم از دیدگاه دکور داخلی

طراحی داخلی پنت هاوس  کوچک استکهلم  مینیمالیستی است، یعنی با استفاده از تنها چند قلم مهم از مبلمان‌های مختلف طراحی داخلی صورت گرفته است. این ایده توسط طراحان به مالک پروژه پیشنهاد داده شد و مالک نیز برای داشتن یک فضای راحت و جذاب آن را پذیرفت.  دیوارهای سفید، سبک ساده‌ی اسکاندیناوی که برای تزئین آپارتمان‌های کوچک استفاده ‌ی شود، در طراحی پنت هاوس مذکور به کار برده شده است.

طراحی پنت هاوس استکهلم

اتاق خواب این پنت هاوس کوچک  لوکس نیست. چون از یک فضای زیر شیروانی بهره می‌برد. فضای زیر پنجره‌ها برای رگال استفاده شده است.

طراحی پنت هاوس استکهلم سوئد

طراحی آشپزخانه و ناهارخوری پنت هاوس استکهلم

در طراحیپنت هاوس  کوچک استکهلم عناصر سفید در پس‌زمینه قرار می‌گیرند و هر رنگ دیگری که وارد محیط می‌شود برجسته می‌گردد. آشپزخانه و ناهارخوری منطقه‌ای در طبقه پایین‌تر هستند که از نور طبیعی استفاده می‌کنند. نور طبیعی این فضاها از یک پنجره بزرگ وارد می‌شود و هر دو فضا به یکی حیاط سرسبز و زیبا دید دارند.

پنت هاوس استکهلم

پرده‌ها رنگ سبز آرامی دارند، که حس و حال محیط طبیعی را تداعی می‌کند. فضای زیر پنجره‌ها به رادیاتورها اختصاص داده شده است و بر لبه‌ی هر پنجره با استفاده از گلدان‌های طبیعی حس صمیمی‌تر در محیط ایجاد شده است. متریال کف از چوب طبیعی بومی می‌باشد و راه رفتن بر روی چوب حجم زیادی از انرژی مثبت را منتقل می‌کند.

پنت هاوس استکهلم سوئد

کافی است وارد تراس شوید و نگاهی به فضای دور و بر خود بیاندازید. بافت شهری زیبای استکهلم را به همراه چند کلیسا و بنای تاریخی خواهید دید. لازم به ذکر است خط آسمان این شهر متعادل بوده و هیچ ساختمان ناخوشایندی در آن دیده نمی‌شود.

اکثر سقف‌ها شیروانی سفالی با رنگ قهوه‌ای یا آجری است که دید زیبایی را در طراحی پنت هاوس مذکور ایجاد کرده است.

یک میز و صندلی مینیمال و سبک فلزی بدون هیچگونه جزئیات اضافه‌ای در تراس وجود دارد. به نظر می‌رسد دقایقی نشستن بر روی این صندلی‌ها و لذت از چای و قهوه لذت‌بخش است.

پنت هاوس کوچک استکهلم

پلان در طراحی پنت هاوس استکهلم

حال نوبت به بررسی پلان طراحی پنت هاوس استکهلم می‌رسد. این پلان به قدری ساده و خلاصه است که درک آن برای همه ممکن می‌باشد. این پلان ال شکل از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول فضاهای نیمه خصوصی و خدماتی طراحی پنت هاوس است و بخش دوم فضاهای خصوصی و اختصاصی است. هر بخش به سادگی و با کمترین میزان دیوار به بخش دیگر متصل شده است و در نتیجه در پلان طراحی پنت هاوس مذکور شاهد ترکیب حجم های مربعی و مستطیلی هستیم.

طراحی پنت هاوس کوچک استکهلم

پله‌های طراحی پنت هاوس کوچک استکهلم

یکی از ویژگی‌های جالب طراحی پنت هاوس‌ کوچک استکهلم پله‌های آن است. پله‌های این پروژه بدون نرده و شمشیری در یک ضلع از واحد قرار گرفته است. هر پله به سازه‌ی اصلی در درون دیوار متصل شده است و ارتباط با طبقه‌ی بالاتر را امکان پذیر می‌کند.

پنت هاوس  کوچک استکهلم

نوری که از پنجره‌های پنت هاوس عبور می‌کند در برخورد با کف پله‌ها سایه روشن زیبایی را بر روی دیوار ایجاد می‌کند.

طراحی پنت هاوس کوچک استکهلم

با نگاهی به سرویس بهداشتی و حمام پنت هاوس کوچک استکهلم به این نکته می‌رسیم که طراحی پنت هاوس‌ کوچک ، همانند سایر پنت هاوس‌ها بزرگ و فاخر نیست و بسیار شبیه سرویس‌های بهداشتی معمولی می‌باشد.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه