پنج عدد از بهترین پنت هاوس های لندن برای فروش!

بهترین پنت هاوس های لندن

نوشته ی ویکتوریا گاردنر درخصوص بهترین پنت هاوس های لندن

لندن زادگاه من است و من احساسات عمیقی نسبت به این شهر زیبا و بارانی دارم! اما با توجه به شغلم واقعا اعتقاد دارم که لندن یکی از بهترین منابع املاک و مستغلات لوکس و مجلل در جهان برای ثروتمندان است. املاک موجود در این شهر ترکیبی از تاریخ غنی لندن، معماری زیبا و طراحی نوآورانه هستند. بنابراین، بهترین پنت هاوس های لندن مجموعه ای کامل از تکنولوژی، شخصیت، جذابیت و لوکس بودن در آن ها وجود دارد. در ادامه برخی از پنت هاوس های لوکس و فاخر در لندن را که در حال حاضر برای فروش در بازار ارائه شده اند معرفی می کنیم.

پنت هاوس ۱۱۶ Knightsbridge، لندن، SW1X

یکی از خاص ترین پنت هاوس های لندن، SW1Xاست. ویژگی های قابل توجهی در این بنا وجود دارد که هرچه بیشتر در آن زمان سپری کنید، شگفت زده تر خواهید شد. در مدت زمان طولانی که در این پنت هاوس قدم زده ام و امکاناتش را به عنوان یک متخصص املاک ارزیابی نموده ام تنهای چیزی که دیده می شود، لوکس بودن مطلق است.
 ابتدا توجه داشته باشید فضا بسیار خاص است و مخصوص افرادی با سبک زندگی سطح بالا طراحی شده است. این پنت هاوس زیبا ۸۵۰۰ فوت مربع مساحت داشته و به صورت یک مجموعه ویکتوریایی کامل طراحی و ساخته شده است. در حقیقت این واحد یکی از بزرگترین واحدهای شهر لندن است که دیدی منحصر به فرد به پارک شهر دارد.
این بهترین پنت هاوس های لندن شش اتاق خواب، دو اتاق پذیرایی و شش حمام فوق العاده که با چوب غنی شده ی فنلاندی طراحی و ساخته شده است در این پنت هاوس وجود دارد. مبلمان ظریف و تیره رنگ که توسط توده هایی از نور طبیعی پرداخت شده است، در جای جای خانه تعبیه شده است.
اما فقط طراحی داخلی آن درخشان نیست، مزیت عظیم این پنت هاوس فضای خارجی آن است. از نظر زیبایی، تراس بزرگ بیرونی این واحد لوکس بسیار شگفت انگیز است. در حقیقت طراحی چنین واحدی یک اتفاق غیر منتظره در مرکز شهر لندن بوده و فضایی الهام بخش برای راحتی و حفظ حریم خصوصی ساکنین اش می باشد.
پیشنهاد قیمت برای فروش: ۳۲،۵۰۰،۰۰۰ پوند

بهترین پنت هاوس های جهان

پنت هاوس  Hyde Park، ۱۰۰ Knightsbridge، لندن، SW1X

یکی از بهترین پنت هاوس های لندن در جنوب شهر لندن و رو به یکی از منحصر به فرد ترین آثار شاخص در جهان یعنی هاید پارک واقع شده است. محتوای طراحی این واحد و عناصر سازنده ی لوکس آن، بخشی از چهره ی ثروتمند شهر لندن را به نمایش می گذارد.
ارائه بهترین دید از تراس این پنت هاوس در هر جهت، باعث شده است دید و منظره ی بی نظیری به سوی شهر ایجاد شود. با اقامت در این واحد از فشار و شلوغی Knightsbridge  مصون می مانید و در حالی که پنجره های سه جداره روبه روی شما و آلودگی صوتی قرار دارد، از مناظر زیبای اطراف لذت می برید.
 اطمینان، صلح و آرامش شعار طراحان این پروژه است. در بخش طراحی داخلی پنت هاوس مذکور از چوب طبیعی و درجه یک درخت بلوط، با خطوط تمیز و اتصالات لوکس استفاده شده است. مهارتی که توسط برترین و حرفه ای ترین نجاران اروپایی زینت بخش فضای داخلی این پنت هاوس شده است. سه سوئیت بزرگ، با حمام و آشپزخانه ی مجزا و کلیه ی امکانات رفاهی در این پنت هاوس وجود دارد که همگی از بهترین سنگ مرمر ایتالیایی پوشانده شده است.
 امکانات ساختمان عبارتند از: انبار شراب، استخر، سالن بدنسازی و آبگرم که هر یک در طراحی خود بی نظیر هستند.
پیشنهاد قیمت برای فروش: ۲۳،۰۰۰،۰۰۰ پوند

پنت هاوس های لندن

پنت هاوس خیابان مونپلییر، لندن، SW17

این پنت هاوس لوکس و گران قیمت با جذابیت خاص خود توانسته است شیک و با شخصیت نیز باشد. با ورود به آن کف هایی که از جنس چوب خوش رنگ بلوط طبیعی خواهید دید. چندین شومینه قابل توجه با سنگ مصنوعی نیز در هر طرف بخش پذیرایی و نشیمن وجود دارد.
فضاهایی همچون آشپزخانه، صبحانه خوری، بار، یک تراس، اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری و منطقه ی باربیکیو نیز در این پنت هاوس وجود دارد.
پیشنهاد قیمت برای فروش: ۱۹،۹۵۰،۰۰۰ پوند

پنت هاوس برج، لندن، SW8، بهترین پنت هاوس های لندن

این ملک زیبا، در چهل و پنجمین طبقه ی The Tower، واقع شده است و مساحتی بسیار بیشتر از آن چه می بینید به شما ارائه می دهد. این پنت هاوس از بهترین پنت هاوس های لندن است که  با چشم انداز گسترده ای از شهر، چهار اتاق خواب بزرگ، پنج اتاق پذیرایی و پنج حمام را در خود جای داده است. امکانات اقامتی در The Tower شامل امکانات آبگرم، استخر خیلی بزرگ، سالن بدنسازی، غذاخوری های خصوصی و سرو غذای ۲۴ ساعته در فضای باز است.
چه چیز لذت بخش تر از آن که فضای کار و اقامت یکی باشد؟ برای رفتن به سرکار نیازی به ترک این برج وجود ندارد زیرا سالن های تجاری، اتاق های جلسه و امکانات کنفرانس نیز در آن وجود دارد.
پیشنهاد قیمت برای فروش: ۱۹،۵۰۰،۰۰۰ پوند

پنت هاوس برج لندن

پنت هاوس لندز میدان، لندن، SW1 ، از بهترین پنت هاوس های لندن

این پنت هاوس که به تازگی مرمت شده است، مشرف به میدان باغ جمعی است. همچنین ۳۸۳۱ فوت مربع مساحت داشته و ابعاد جدیدی از زندگی لوکس و جادویی را در یک منطقه زیبا در قلب Knightsbridge ارائه می دهد.
کف تمام ی بهترین پنت هاوس های لندن از مرمر پوشانده شده و سیستم گرمایشی آن گرمایش از کف می باشد. کلیه لوازم خانگی و سیستم تهویه مطبوع، از بالاترین کیفیت و برندهای معروف تهیه شده است به طوری که راحتی را برای ساکنین پنت هاوس فراهم کند. تمام ملزومات یک ملک لوکس در این واحد برآورده می شود.
 اتاق ناهار خوری، ۴ اتاق خواب و اتاق پذیرایی، سالن سینما و دسترسی آسان به اینترنت نیز فراهم است.
پیشنهاد قیمت برای فروش: ۱۶،۵۰۰،۰۰۰ پوند

 

 

 

پنت هاوس لندن، لندز میدان، ، SW1
سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا