پنت هاوس های شهرک غرب

پنت هاوس های شهرک غرب

در تهران کمتر جایی را پیدا می کنید که برج ساخته شود و طراحی پنت هاوس در آنها صورت نگیرد. امروزه دیگر برج سازی به امید ساخت چند پنت هاوس شیک و مدرن که اتفاقاً مشتریان زیادی هم دارد انجام می شود. زمان زیادی نیست که طراحی پنت هاوس با معماری متفاوت در زمره کار ساختمان سازان قرار گرفته است و از همان ابتدا نیز توانست نظر بسیاری از مشتریان خانه و املاک را به خود جلب کرد و رواج زیادی پیدا کرد. از جمله مکان هایی که در تهران به وفور می توانید پنت هاوس های متنوعی را پیدا کنید، شهرک غرب است که افراد زیادی از آن خرید می کنند. پنت هاوس های شهرک غرب دارای دیدی عالی و چشم نواز هستند.

آیا می دانید شهرک غرب کجا واقع شده است؟

شهرک غرب در شمال غرب تهران واقع شده است و زیر نظر شهرداری منطقه دو است. این منطقه به دلیل خوش آب و هوا بودن جز بهترین مناطق تهران است. در زمان گذشته تعدادی از مهندسین آمریکایی در این ناحیه شروع به ساخت و ساز ساختمان هایی با معماری آمریکایی کردند؛ و به این دلیل بود که شهرک غرب نام گرفت.

البته بعد از انقلاب نام این شهرک به شهرک قدس تغییر پیدا کرد. در حال حاضر نمای مدرن و جدید این شهرک باعث شده تا با دیدن آن فکر کنیم از لحاظ تاریخی سکونت در این شهرک چندان سنی ندارد. برج های زیادی در این محله ی مرفه نشین بنا شده است که هر کدام پنت هاوس های زیبا و مدرنی نیز در طبقات بالای آنها طراحی شده است.

مزیت پنت هاوس های شهرک غرب نسبت به مناطق دیگر

پنت هاوس های شهرک غرب-1

همانطور که گفته شد در شهرک غرب شما با آب و هوایی عالی و مطبوع سروکار دارید. این قسمت حتی آلودگی هوا هم کمتر است. در پنت هاوس های شهرک غرب چشم اندازهای زیبایی را از مناظر اطراف خواهید دید. باغات و درختان زیبا منظره ای چشم نواز را به شهرک غرب داده اند که در ارتفاع بالای پنت هاوس های شهرک غرب به خوبی می توانید از آن لذت ببرید.

امکاناتی که در پنت هاوس های شهرک غرب از آنها لذت خواهید برد

پنت هاوس های شهرک غرب-2

اگر دوست دارید در یک استخر روباز و زیبا در فضای تراس خود لذت ببرید می توانید در پنت هاوس های شهرک غرب این امکان را برای تفریحی شاد و مفرح فراهم کنید. از هر معماری و طراحی که یک پنت هاوس دارد می توانید در بین تعداد زیادی پنت هاوس های شهرک انتخاب کنید و نمونه ای مد نظر خود را ببینید. همچنین در تراس های بزرگ آنها علاوه بر استخر روباز، می توان از زمین های بازی گلف، فضای سبز و یا روف گاردن بهره برد. شاید همچو امکاناتی را در هیچ جایی نتوانید با این منظره زیبا و خوش آب و هوا ببینید.

طراحی داخلی پنت هاوس های غرب تهران نیازی به توضیح ندارد. در این منطقه بهترین کار روی زیباسازی فضاهای داخلی پنت هاوس صورت گرفته است. اتاق های متعدد مستر با کاربری های متفاوت مانند اتاق مادر و کودک با طراحی زیبا و دلنشین، اتاق کار در فضایی آرام، اتاق خواب با نوری مناسب، سونا و جکوزی و … همگی در کنار هم می توانند زندگی راحتی را برای شما در پنت هاوس های غرب  تهران تدارک ببینید. بهترین مصالحی که در این پنت هاوس ها استفاده شده است نیز همیشه زیباترین خانه را برای نسل های بعد شما نیز فراهم کرده است.

چه عواملی بر قیمت پنت هاوس های شهرک غرب موثرند؟

پنت هاوس های شهرک غرب-3

پنت هاوس های شهرک غرب در تنوع بالایی از متراژ، طراحی و … هستند. به همین علت قیمت های متفاوتی دارند. بدون شک هر چه متراژ پنت هاوس بیشتر باشد و طراحی داخلی و معماری آن متفاوت تر باشد، می توان انتظار داشت که قیمت بالاتری داشته باشد. شما می توانید با قدرت انتخاب بالایی از بین تعداد زیاد پنت هاوس ها در این منطقه بهترین خانه را برای خود به کمک ما خریداری کنید. مشاورین ما می توانند با جزئیات بالا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند و از سیستم های به کار برده شده در این پنت هاوس ها شما را مطلع کنند.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا