ده نکته ی مهم برای فروش پنت هاوس

فروش پنت هاوس

۱-اطلاعات پنت هاوس خود را به دقت ثبت کنید.

به منظور خرید و فروش پنت هاوس اولین مرحله ثبت دقیق و منسجم اطلاعات ملک شما است. با توجه به اینکه قیمت پنت هاوس بالاست و افراد خاصی برای خرید آن اقدام می کنند لازم است پیرامون امکانات و ویژگی های پنت هاوس خود اطلاعات کافی داشته باشید و قبل از مراجعه مشتریان، اطلاعات کافی را ارائه نمایید تا در زمان هر دو طرف صرفه جویی شود.
بنابراین بهتر است لیستی تهیه کنید و در آن به تفکیک موضوع امکانات را برای فروش پنت هاوس ذکر نمایید. با این روش مشتری پیش از آنکه برای بازدید اقدام کند امکانات را با خواسته ها و نیاز خود می سنجد.

۲-تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را بررسی کرده و مجددا راه اندازی کنید.

بسیار پیش آمده که بخش کوچکی از تاسیسات الکتریکی یا مکانیکی در پنت هاوس شما از کار افتاده است یا خرابی های جزئی در این زمینه وجود دارد که آن ها را نادیده گرفته اید. توجه داشته باشید شخصی که برای خرید پنت هاوس مراجعه می کند، خواهان ملکی ایده آل و بدون هیچ گونه مشکل یا نقص است. بنابراین هرچه زودتر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنید در زمینه فروش پنت هاوس خو موفق تر خواهید بود.
همچنین اکثر افراد برای خرید پنت هاوس به همراه یک یا چند مشاور ساختمان یا کارشناس فنی مراجعه می کنند و از این جهت باید برای فروش پنت هاوس خود کلیه نواقص را برطرف نمایید تا مورد توجه مشتری قرار گیرد.
امروزه تیم های متعددی برای تعمیرات تخصصی وجود دارند که در کمترین زمان ممکن تعمیرات را برایتان انجام می دهند.

قیمت پنت هاوس

۳- تعمیرات جزئی و کلی را انجام دهید.

اگر شما یک آپارتمان معمولی داشته باشید و بخواهید آن را بفروشید، به شما پیشنهاد می کنیم فقط تمیرات جزئی را انجام دهید. چون در این حالت تعمیرات کلی به نفع شما نیست و هزینه های زیادی در بر دارد که بعد از فروش ملک جبران نمی شود.
اما در زمینه پنت هاوس همه چیز فرق دارد. پنت هاوس خانه ی رویاهاست و همه چیز باید در ایده آل ترین سطح خود باشد در غیر این صورت مشتری خوبی نخواهد داشت. بنابراین برای فروش پنت هاوس خود، قبل از مراجعه ی مشتریان و بازدیدکنندگان کلیه تعمیرات جزئی و کلی را انجام دهید. به این شیوه با بهترین قیمت می توانید برای فروش پنت هاوس خود در کمترین زمان ممکن اقدام نمایید.

۴-به فضای سبز و چیدمان تراس رسیدگی کنید.

پاکیزگی تراس و فضای سبز موجود در آن برای بازدیدکنندگان پنت هاوس بسیار مهم است. اگر مدتی است که به علت مشغله نتوانسته اید به زیبایی تراس پنت هاوس خود برسید الان زمان آن است که با همکاری یک باغبان یا تیم فضای سبز زیبایی این بخش را تامین کنید.
در نظر داشته باشید تراس هم مانند بقیه فضاها و حتی بیشتر در فروش پنت هاوس شما موثر است. معمولا اولین فضایی که دیده می شود، تراس است و هیچ کس از یک تراس خشک و خسته کننده لذت نمی برد.

۵-زمان مشخصی برای بازدید مشتریان تنظیم کنید.

بهتر است از ابتدا با مشتریان و بازدیدکنندگان روراست باشید. هیچ چیز به اندازه بی نظمی در قول و قرار یا همان بدقولی ناراحت کننده و سلب کننده اعتماد نیست. بنابراین ساعات خاصی را برای بازدید در نظر بگیرید و در این ساعات در خانه باشید تا به صورت مستقیم با بازدیدکنندگان روبرو شوید. در غیر این صورت حتما نماینده ای از طرف خود تعیین کنید تا هنگام حضور مشتریان بتواند اطلاعات کافی در زمینه فروش پنت هاوس را به آن ها انتقال دهد و پاسخگوی سوالات آن ها باشد.

خرید و فروش پنت هاوس

۶-مشاعات را نادیده نگیرید.

شاید فکر کنید بازدیدکنندگان فقط برای بازدید از پنت هاوس شما می آیند. اما این تفکر اشتباه است. چون برای شخصی که قصد خرید پنت هاوس دارد، مشاعات از جمله پارکینگ، لابی، نگهبانی، فضای سبز عمومی، انباری ها، سونا، استخر و جکوزی عمومی، راهرو ها و آسانسور و حتی پلکان اهمیت زیادی دارد. بنابراین اگر می خواهید فروش پنت هاوس شما با موفقیت صورت بگیرید، مشاعات را دست کم نگیرید و با کمک هیئت مدیره برج نسبت به رفع اشکالات احتمالی اقدام نمایید.

۷-شیشه ها و پنجره ها را تمییز کنید.

با توجه به اینکه دید و منظره پنت هاوس بسیار مهم است و این نوع ساختمان ها از چهار طرف یا سه طرف باز هستند، سعی کنید از نیروی نظافتی متخصص در زمینه پاک نمودن شیشه ها استفاده کنید. قطعا این موضوع تاثیر مثبتی در سرعت فروش پنت هاوس شما  و تعیین قیمت فروش خواهد داشت و مراجعه کنندگان با علاقه ی بیشتری به خرید ملک شما فکر خواهند کرد.
در هنگام مراجعه سعی کنید پنت هاوس خود را روشن و دلباز جلوه دهید و از نور طبیعی خورشید برای این امر بهره بگیرید. پرده های پنجره را کنار بزنید و بخش زیادی از نور محیط را با نور طبیعی تامین کنید.

۸- فروش پنت هاوس خود را به مشاورین ملک معتبر و سایت های مورد اعتماد بسپارید.

فروش پنت هاوس موضوعی نیست که بتوان مانند آپارتمان های معمولی به هر مشاور املاکی سپرد. از این رو سعی کنید با مشاورین املاک معتبر و سایت های متخصص در زمینه پنت هاوس کار کنید. در این صورت فروش پنت هاوس شما در کمترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت و به راحتی انجام خواهد شد.

۹-با خریدار مناسب معامله کنید.

فروش

معامله خرید و فروش پنت هاوس خود را با هر خریداری انجام ندهید. تلاش کنید خریداری مناسب و هم سطح با فرهنگ ساکنین مجتمع پیدا کنید تا بعد از خروج شما از آن برج، مشکلی با همسایه ی جدید ایجاد نشود.

۱۰-نسبت به امکانات و ویژگی های ملکتان واقع بین باشید.

در معرفی امکانات و ویژگی های ملک خود واقع بین و صادق باشید. با توجه به وضع موجود به مشتری اطلاعات دهید و هر آنچه وجود دارد را ذکر نمایید. قطعا در این صورت فروش پنت هاوس شما موفق تر خواهد بود و هر دو طرف راضی تر هستند.
همچنین مساحت بنا و تراس را به صورت دقیق از روی سند ذکر نمایید. بسیاری از معامله ها ی خرید و فروش پنت هاوس در روز عقد قرارداد به همین دلیل فسخ می شوند. پس بهتر است به آن توجه کنیم.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه