پنت هاوس معروف پراگ

پنت هاوس معروف پراگ

بخش مرفه نشین شهر پراگ مملوء از ساختمان های شیک و لوکسی است که هر شخصی آرزوی سکونت در آن ها را دارد. پنت هاوس معروف پراگ، پنت هاوسی است که جنجال زیادی در دنیا به پا کرده است. این پنت هاوس با امکانات بسیار ویژه و خاص طراحی و ساخته شده و یکی از گران قیمت ترین واحدهای مسکونی این شهر می باشد.
طراحی این پنت هاوس کاملا چوبی و ارگانیک است و با سکونت در آن احساس می کنید در یکی از خانه های روستایی پراگ در چند قرن قبل زندگی می کنید. اما داخل این پوسته ی ارگانیک مجموعه ای از امکانات مدرن وجود دارد که زندگی لوکسی را برایتان به ارمغان می آورد.
در ادامه قصد داریم بیشتر راجع به آن با شما صحبت کنیم. پس همراه ما باشید.

  

طراحی پنت هاوس پراگ

بررسی اجمالی پنت هاوس معروف پراگ

پنت هاوس پراگ  از نظر کارشناسان املاک و مستغلات در شهر پراگ یکی از جذاب ترین آپارتمان های شهر محسوب می شود و شرایط خاصی برای خرید دارد. یعنی هر شخصی با داشتن پول کافی نمی تواند آن را بخرد و از نظر موقعیت شغلی، اجتماعی و اقتصادی باید بررسی شود.
این پنت هاوس خیره کننده ۲۲۲ متر مربع تراس دارد و مساحت فضای سکونت آن۳۴۰ متر مربع می باشد. یک سالن بزرگ با شومینه ای مجلل و گران قیمت به همراه میز ناهار خوری بزرگ برای هشت نفر و راه پله به طبقه ی بالاتر در طبقه ی همکف واقع شده است.
تمامی ستون ها چوبی بوده و با لچکی های چوبی به سقف متصل شده است. با سکونت در این پنت هاوس میان سطوح سفید خالص و مجموعه ای از هنرنمایی های چوبی قدم خواهید زد.

پنت هاوس پراگ

در سالن شما می توانید از سه کاناپه راحت و یک تلویزیون ماهواره ای با صفحه نمایش تخت لذت ببرید. شما همچنین می توانید از اتاق بی نظیری که با لامپ های آرامش بخش تزئین شده است و یک آشپزخانه ی کوچک در آن وجود دارد استفاده کنید.
چوبی که در کف این واحد کار شده است از چوب درخت های بلوط چند صد ساله در جنگل های پراگ می باشد. پس قدم زدن بر روی آن لذت زیادی دارد.

امکانات موجود در پنت هاوس معروف پراگ

دو اتاق خواب بزرگ با تخت های کینگ و کمد دیواری بزرگ و مجهز برای اقامت شما فراهم است. همچنین می توانید از اتاق کوچکتر با تخت دو نفره در طبقه بالا استفاده کنید. اتاق خواب مهمان نیز برای اقامت مهمانان تعبیه شده است که هرکدام حمام و سرویس بهداشتی مخصوص به خود را دارد.
در طبقه دوم نیز یک مبل راحتی و یک میز کار برای امور کاری شما و یا استفاده از Wi-Fi با سرعت بالا وجود دارد. آشپزخانه به طور کامل با لوازم مدرن و همه چیزهایی که برای پخت و پز و ناهارخوری نیاز دارید، مجهز شده است. این پنت هاوس دو حمام لوکس غیر از حمام های موجود در اتاق خواب ها دارد.
همچنین فضایی برای انبار حوله های تازه قبل از حمام وجود دارد که می توانید هر روز از آن استفاده کنید. شما همچنین می توانید در هر بخش از خانه با سیستم صوتی تعبیه شده، خدمه را مطلع نمایید.
اتاق تعبیه شده قبل از سرویس ها دارای یک ماشین لباسشویی و خشک کن بسیار بزرگ است. در روزهای گرم، تهویه مطبوع خاصی در این قسمت وجود دارد تا آسایش ساکنین فراهم شود.

امکانات پنت هاوس پراگ

موقعیت قرارگیری پنت هاوس معروف پراگ

این آپارتمان در طبقه پنجم واقع شده است، بنابراین شما می توانید دید و منظره ی بسیار زیبایی به قلعه پراگ داشته باشید. پنت هاوس معروف پراگ به لطف آسانسورهای اختصاصی بدون توقف و سریع، قابلیت دسترسی در چند ثانیه به هر فضایی که بخواهید را دارد.
در تراس این پنت هاوس یک میز بزرگ با صندلی و شومینه وجود دارد. همچنین این پنت هاوس در ساختمانی واقع شده است که دسترسی آسان به تمام مقاصد معروف پراگ، از جمله معبد یهودیان، میدان قدیمی شهر ، پل چارلز یا شهر کوچک را دارد.

اطلاعات پنت هاوس معروف پراگ

تعداد افراد: هشت نفر
مساحت پنت هاوس: ۳۴۰ متر مربع با ۲۲۲ متر مربع تراس بزرگ و مجهز
دید و منظره: شهر پراگ و اماکن تاریخی و قلعه های معروف این شهر
طبقه: پنجم

امکانات پنت هاوس معروف پراگ

این پنت هاوس به صورت کاملا مبلمان شده و مجهز به خریدار فروخته می شود. همچنین امکان اجاره ی آن به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه نیز برای متقاضیان وجود دارد.
اتاق نشیمن
میز کار
مبل راحتی
تلویزیون هوشمند تخت
سه اتاق خواب
دو تخت در ابعاد کینگ
ملحفه
پنج حمام با وان و دوش
حوله های تازه
ماشین لباسشویی با خشک کن
سشوار
آشپزخانه کاملا مجهز
یخچال
ماشین ظرفشویی
توستر
اجاق مایکروویو
فر
کتری
قهوه ساز
آسانسور
وای فای
صندوق امانات

نرخ های اجاره پنت هاوس معروف پراگ

در فصل های سرد همانند ماه های نوامبر – مارس به جز کریسمس و شب سال نو
۲۶۰ یورو به صورت روزانه
۱۳۶۰  یورو به صورت هفتگی
۴۹۶۰ یورو به صورت ماهانه
در فصول شلوغ از نظر سفر همانند ماه های آوریل – اکتبر
۳۱۰ یورو به صورت روزانه
۱۸۴۰ یورو به صورت هفتگی
۶۷۲۰ یورو به صورت ماهانه

قیمت فوق شامل امکانات زیر می باشد:
اجاره آپارتمان شامل تمام هزینه های گاز، برق، دفع زباله و غیره بوده و مجموعه ای از خدمات بهداشتی همچون استفاده از حوله و لوازم آرایشی است. شما می توانید در هر زمان و در طول اقامت خود، حوله ی اضافی و یا تعویض آن را درخواست کنید.
همچنین مبلغ پرداختی شامل سرویس خدمتکار کامل نیز می شود. هزینه های کمی برای خدمات اضافی دریافت می شود.

اجاره پنت هاوس پراگ

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه