قیمت پنت هاوس در شهرک غرب

قیمت پنت هاوس در شهرک غرب

محله شهرک غرب و پنت هاوس‌های آن

پنت هاوس‌های منطقه شهرک غرب علاوه بر زیبایی، لوکس و تجملاتی بودن در یکی از بهترین مناطق مسکونی شهر تهران واقع شده‌اند. این منطقه به‌خاطر شهرسازی مدرن، آب وهوای تمیز و خانه‌هایی با معماری متفاوت و خاص، از با کیفیت‌ترین مناطق شهر برای زندگی است. مجتمع‌های مسکونی که در قدیم با طراحی معماران آمریکایی در این منطقه ساخته شد، هنوز هم شاخص‌ترین سبک معماری را دارند. پنت هاوس‌های زیبا روی سقف برج‌هایی که در سال‌های اخیر ساخته شده‌اند، این مکان را به نماد شهر تبدیل کرده‌ است.

تعداد پنت هاوس‌هایی که در شهرک غرب ساخته شده به مراتب از نیاوران و سعادت‌آباد کمتر است. در منطقه گلستان شهرک غرب بیشتر شاهد این سبک خانه هستیم. ساخت و ساز برج‌های بلند در سالهای اخیر باعث شده سازندگان به مرور به فکر ساخت پنت هاوس روی سقف این برج‌ها بیفتند. برای بررسی قیمت پنت هاوس در شهرک غرب لازم است ک با دقت بیشتری این منطقه را مورد مطالعه قرار دهیم.

اختلاف قیمت در شهرک

شهرک غرب

اگر دنبال پنت هاوس قیمت مناسب با متراژ نه چندان زیاد هستید، منطقه شهرک غرب تهران می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. در این منطقه می‌توانید از قیمت ۲ میلیارد تومان تا ۱۳ میلیارد تومان مورد مناسب مد نظر خود را پیدا کنید. هرچند در سالهای اخیر پنت هاوس‌های لوکس و رویایی ساخته شده‌اند که قیمت‌ بیشتری دارند. اختلاف قیمت زیادی در قیمت هر متر مربع شاهد هستیم. برخی از آن‌ها بر فراز برج‌های بیش از ۱۵ ساله ساخته شده‌اند. اما تعداد آپارتمان‌های لوکس ساخته شده روی سقف برج‌های جدید کمتر است.

برخی از سازندگان، خانه‌های خود را بر اساس فاکتورهایی نظیر نوع مصالح به‌کار رفته با مبالغ متفاوت قیمت گذاری می‌کنند. این امر از قوانین رایج در بازار مسکن تبعیت نمی‌کند. بنابراین انتخاب برای خرید، بیشتر به سلیقه، احساس راحتی و علاقمندی شما نسبت به هر خانه برمی‌گردد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پنت هاوس

پنت هاوس

متراژ پنت هاوس یکی از عوامل مهم تاثیرگذار است. معمولاً متراژ بیشتر، قیمت در هر متر مربع را نیز افزایش می‌دهد. پنت هاوس‌های بزرگ‌تر طرفداران بیشتری دارند و از راحتی و امکانات بیشتری برخوردارند. اینکه در برج‌های تازه ساز یا قدیمی ساز ساخته شده باشد نیز قیمت را تغییر می‌دهد. البته امکانات مشاع برج نیز نظیر سالن ورزشی، استخر، پارکینگ و سالن اجتماعات عامل اثرگذاری بر قیمت است. همچنین ارزشگذاری به تعداد طبقات، نوع نقشه، مساحت تراس و زاویه‌ی دید آن نیز وابسته است. اغلب برج‌ها در این منطقه ۱۸ تا ۲۰ طبقه ساخته شده‌اند.

پنت هاوس  در تمام دوران بازار اقتصادی مسکن خریداران خاص خودش را دارد و از رکود مسکن کمتر تأثیر می‌پذیرد. به‌همین دلیل رکود بازار عاملی برای تاثیرگذاری بر قیمت آن محسوب نمی‌شده است.
مشاعات برج‌ها و امکانات رفاهی کاملشان و همچنین ارتفاع بلند آنها، این منطقه را به جای مناسبی برای خرید و فروش پنت هاوس تبدیل کرده است.
به‌طور مثال یک واحد ۵۰۰ متری با ۴ اتاق خواب با مبلغ ۱۳ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. عمر بنای زیرین این پنت هاوس ۱۰ سال و برج دارای ارتفاع زیاد است. این مجموعه از امکانات کامل رفاهی برخوردار است.
در حالی‌که در یکی دیگر از برج‌های این منطقه یک واحد ۵۰۰ متری روی بنای ۱۲ ساله و دارای ۵ اتاق خواب حدود ۸ میلیارد قیمت دارد. اختلاف قیمت این دو بنا به امکانات مجموعه، مصالح به‌کار رفته و منظره‌ی دید خانه برمی‌گردد. البته تعداد اتاق و نقشه‌ی خانه نیز بر قیمت آن بی تاثیر نیست.
مورد دیگری از پنت هاوس به متراژ ۷۵۰ متر در شهرک غرب ساخته شده که با رهن کامل ۳ میلیارد تومان یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین خانه‌های محل شناخته می‌شود. این آپارتمان دوبلکس و نوساز بر فراز یکی از برج‌های منطقه ساخته شده و از ۱۵۰ متر روف گاردن با چشم‌انداز بی‌نظیر و آشپزخانه‌ای تجهیز شده برخوردار است. همچنین دارای ۵۰ متر تراس روی سقف است که منظره‌ی جالبی به سمت شهر تهران دارد. از امکانات مشاع استخر و پارکینگ و لابی بزرگ نیز بسیار کامل است.
در انتخاب پنت هاوس مناسب  در منطقه شهرک غرب تهران و هزینه‌ای که برای این کار در نظر می‌گیرید، باید اطلاعات کاملی داشته باشید. پس بهتر است از راهنمایی و مشورت تیم مشاوره‌ی ما برخوردار شوید تا به‌روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.  به این ترتیب می‌توانید با قیمت مناسب از امکانات خوبی برخوردار شوید. با شما همراه هستیم.
سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه