قیمت پنت هاوس در سعادت آباد

قیمت پنت هاوس در سعادت آباد

خریداران پنت هاوس و منطقه سعادت آباد

پنت هاوس به‌عنوان یک خانه‌ی لوکس و دارای امکانات کامل و قرار گرفتن در ارتفاع، خریداران خاصی دارد. طوری‌که خرید و فروش پنت هاوس  و تعیین قیمت پنت هاوس اغلب میان مالکین آن‌ها صورت می‌گیرد. یعنی کسانی که سالهاست در چنین خانه‌هایی زندگی می‌کنند و حالا قصد تغییر مکان خود را دارند. نسبت به آپارتمان‌های معمولی حتی در شرایط رکود نیز مالکین پنت هاوس درسعادت آباد تهران حاضر به تخفیف دادن به خریدار نیستند. چون ارزش ملک خود و قیمت پنت هاوس خود را می‌دانند. 
با تمام این اوصاف هر کسی تمایل به خرید چنین آپارتمان لوکسی را داشته باشد، یکی از بهترین مکان‌های خرید در منطقه‌ی سعادت آباد تهران است. پنت هاوس ها در سعادت آباد به‌دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه و تقریباً در بالاترین نقطه‌ از شهر، یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران محسوب می‌شود. از آلودگی‌های معمول شهر به‌دور است و منطقه‌ای آرام و دنج و دور از شلوغی شهر و رفت و آمدهای معمول است.

اختلاف قیمت‌ها

در منطقه سعادت آباد با بررسی خانه‌ها می‌توان اینطور فهمید که در مقایسه با نیاوران تعداد کمتری پنت هاوس‌ ساخته شده است. قیمت‌ها از ۱۸ میلیون تومان برای هر متر مربع آغاز می‌شود و به‌طور معمول تا ۳۵ میلیون تومان افزایش دارد. تمرکز این خانه‌ها بر میزان امکانات و نحوه‌ی ساخت آن‌ها و مصالحی است که در آن به‌کار برده‌اند. در بیشتر آن‌ها سیستم‌های هوشمند برای کنترل برق و پارکینگ و محاسبه میزان مصرف هر واحد تعبیه شده است. 

عوامل اثرگذار بر قیمت پنت هاوس

قیمت پنت هاوس

در منطقه سعادت آباد بیشتر به دنج بودن و آرام بودن محل توجه می‌شود تا منظره‌ی خانه. پنت هاوس‌هایی که در محل دنج و دیپلمات نشین بنا شده‌اند، خواهان بیشتر و به تبع آن قیمت بیشتری دارند. افراد معروف یا دیپلماتیک در این محله‌ها سکونت دارند و این موضوع به افزایش کیفیت محله کمک می‌کند. 

برای خانه‌هایی که دارای متراژ بیشتر هستند، قیمت بالاتر است. البته قیمت به تعداد خواب، امکانات رفاهی ساختمان، میزان لوکس بودن مصالح کاربردی در ساختار آن، اندازه و طراحی تراس و حیاط روی سقف نیز بستگی دارد. 
به‌طور مثال یکی از این موارد که با نماسازی مجلل و نورپردازی باشکوهی از بیرون دیده می‌شود، در یک فرعی دیپلمات نشین کاملاً دنج ساخته شده و دارای روف گاردن اختصاصی نیز هست. این پنت هاوس ۳۷۰ متر مربع است و به قیمت ۱۳ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.
مجتمع زیرین به انواع امکانات رفاهی مانند مشاعات هتلینگ، استخر وسیع و سونا و جکوزی و سالن ورزش بیلیارد مجهز شده است. همچنین از امکانات اختصاصی مانند لابی اختصاصی و تراس اختصاصی برای هر یک از ۵ اتاق خواب داخل خانه بهره مند است.

قیمت پنت هاوس با متراژ پایین

اما در مورد دیگر یک پنت هاوس ۴۰۰ متری بالای یک عمارت مجلل قرار دارد که قیمت آن ۱۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است. این خانه در یکی از همان فرعی های دیپلمات نشین دنج و آرام قرار گرفته و از حیاط سازی به سبک هلندی و طراحی خاصی بهره‌مند است.
ساختمان دارای یک لابی مجلل با ارتفاع سقف ۷ متر است  و یک کافی شاپ نیز با محیطی آرام آنجا تعبیه شده تا بتوانید قرارها و جلسات کاری تان را در آن برگزار کنید. دارای متریال‌های برند است که این یکی از ویژگی‌هایی است که قیمت آپارتمان را افزایش می‌دهد. همچنین سیستم برق هوشمند در آن به‌کار رفته و برای آشپزخانه نیازی به خرید وسایل و تجهیزات ندارید، چون طبق طراحی داخلی آشپزخانه آن را تجهیز کرده اند.

انتخاب محل مناسب

سعادت آباد

قطعاً سلایق افراد در انتخاب خانه متفاوت است. اگر برای شما دنج بودن و آرامش محله مهم‌تر از منظره‌ای است که از بالای ساختمان می‌بینید، یا اگر علاقمند به لوکس و برند بودن وسایل دارید یا هوشمند بودن سیستم‌ها برایتان اهمیت دارد، یا چنانچه امکانات رفاهی نظیر استخر و سالن اجتماعات و سالن ورزشی و کافی شاپ و غیره نظرتان را جلب می‌کند. 

بهتر است میان پنت هاوس‌های منطقه سعادت آباد چرخی بزنید و مناسب‌ترین گزینه را برای خود پیدا کنید. مشاورین ما در این مسیر در کنار شما هستند و بهترین اطلاعات به‌روز از منطقه را در اختیارتان قرار خواهند داد تا به انتخاب دلخواه خود و متناسب با سلیقه خود برسید.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه