پنت هاوس هایی با استخر روباز

استخر روباز پنت هاوس

مزایای استخر روباز پنت هاوس

به‌دلیل داشتن فضای زیادی که پنت هاوس در اختیار دارد، امکان طراحی استخر روباز روی سقف در فضای بیرونی ساختمان آن وجود دارد.  زمانی که در استخر روباز پنت هاوس در ارتفاع زیاد در حال شنا هستید، منظره‌ی خیره کننده‌ی آسمان و فضای باز بدون مانع در اطراف، منظره‌ی بدیعی را به‌وجود می‌آورد و لذت شنا را دوچندان می‌کند. 

علاوه بر این استخر پنت هاوس در مکان بلندتری از سطح زمین واقع شده است. همین امر مناظر زیباتری را نظیر منظره‌ی دریا، کوه، جنگل یا دید شهر برای شناگر به‌وجود می‌آورد. استخر روباز پنت‌ هاوس به‌دلیل دیوارهای شیشه‌ای دور لبه‌ها و بودن در مکانی مرتفع و بالاتر از سطح زمین، همواره دارای منظره‌ای بدون مانع و فراخ است.

اگر ساکن پنت‌ هاوس باشید، استخر کاملاً خصوصی در اختیارتان است تا هر زمان اراده کنید، در آن آب‌تنی داشته باشید. برخورداری از تابش آفتاب در حین شنا و جذب ویتامین D مورد ضرورت بدن از منافع مهم دیگر استخر روباز است. همینطور استفاده از استخر در هنگام شب در حالی‌که پوششی از ستارگان آسمان بالای سرتان قرار گرفته‌اند، می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش نشدنی باشد. 

طراحی استخر روباز پنت هاوس

استخر روباز پنت هاوس

با ارزشمندتر شدن زمین در مکان‌های شهری و مناطق مرکزی، استخر روباز سقفی در طراحی پنت هاوس ها مورد توجه طراحان در همه جای دنیا از جمله پاریس، لندن، دوبی و نیویورک قرار گرفته‌اند. این استخرها گاهی با عنوان استخرهای مرتفع، هوایی یا بلند شناخته می‌شود. به‌دلیل موقعیت مکانی دارای طراحی منحصر بفردی هستند.

همچنین در ساخت و نصب نیز تفاوت‌هایی با دیگر استخرهای معمولی دارند. وزن استخر، وزن آبی که در آن نگهداری می‌شود و ساختار نگهداری استخر در طراحی اهمیت ویژه‌ای دارند. به‌علاوه نه تنها از نظر بیرونی و ظاهری بلکه متریالی که در زیر استخر برای عایق بندی استفاده می‌شود، باید در طراحی مد نظر قرار گیرد.

در طول سالیان برای این نوع استخرها سازه ای از فولاد ضد زنگ ۳۱۶ به جای پوسته بتنی در ساخت استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این‌ کار برای کاهش وزن در مقایسه با بتن انجام می‌شود.

این ساختار بر اساس تکنولوژی برش لبه کامپوزیت در کاربرد سرامیک و فیبر کربنی، وزن آب نگهداری شده را تا میزان کمتر از ۳ تن برای یک استخر با ابعاد ۴ متر در ۱۱ متر کاهش می‌دهد. استخری با این ابعاد برای استفاده ۱۲ نفر بزرگسال در یک پنت هاوس مناسب است.
طراحی داخلی استخرهای پشت بامی روباز در کنار پنت هاوس ها به منظور کاهش حجم آب و درنتیجه میزان وزنی که به ساختمان وارد می کند، معمولاً برای شناگران حرفه‌ای و بلند قد بسیار کم عمق است.

استخر روباز پنت هاوس برای تمامی فصول

پنت هاوس ها یی با استخر روباز

راه‌های مختلفی برای استفاده از استخر روباز پنت هاوس در تمامی طول سال وجود دارد. به‌گونه‌ای که در تابستان ضمن شنا از هوای تازه استفاده کنید و در فصل زمستان از سرما محفوظ بمانید. البته می‌توان با ترکیبی از ویژگی‌های خاص و سفارشی به تناسب هر شخص، امکانات بیشتری برای استفاده از استخر در تمام طول سال ایجاد کرد.

یکی از این امکانات سفارشی داشتن آب گرم در استخر روباز است. اگر می‌خواهید برای استفاده از استخر روباز خود در زمستان و هوای سرد آسوده باشید، بسیار منطقی است که یک سیستم گرمایش راه‌اندازی کنید. 

این سیستم گرمایش تنها در مواقع لازم و هنگام استفاده از استخر به‌کار گرفته می‌شود. مناسب‌ترین و موثرترین راه گرم نگه داشتن استخر در هوای سرد، استفاده از پمپ گرمایشی است. این پمپ می‌تواند آب را تا ۴۰ درجه گرم نگه دارد. در فصل سرما هیچ حسی آرامش بخش تر از آب تنی در آب گرم نیست. 
راه دیگر برای حفظ فضای استخر پنت هاوس از سرما، استفاده از درب‌های اسلایدی روی استخر است.  این پوشش‌های کشویی استخر را با کمترین هزینه و طراحی شکیل به استخر دو منظوره تبدیل می‌کند. به شکلی که در تصویر زیر می‌بینید،

در فصل تابستان با باز شدن این پوشش‌های گنبدی شکل کشویی، استخر روباز خواهیم داشت. در فصل زمستان بستن این درب‌ها باعث حفظ ماکزیمم گرما در فضای استخر در طول فصل سرما خواهد شد.
پوشش‌های گنبدی شیشه‌ای در عین حال که شما را از عناصر مختلف فضای بیرونی حفاظت می‌کند، حس بیرون بودن از ساختمان را همچنان القاء می‌کند. این گزینه‌ای عالی برای شنا کردن در استخر فضای باز در آب و هوای متنوع هر شهر در فضای بیرون و زیر سقف آسمان است. 
برای دیدن پنت‌ هاوس‌ هایی با استخر روباز به وب سایت پنت هاز مراجعه کنید. برای شما پیشنهادهای ویژه و مناسبی داریم.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه