زندگی به سبک میلیونرها در پنت هاوس‌های هلند

زندگی به سبک میلیونرها در پنت هاوس‌های هلند

پنت هاوس‌ های هلند، نمونه‌ ای از زیباترین ساختمان‌ های مسکونی در اروپا به شمار می‌ روند. این واحدهای لوکس هم برای اجاره و هم برای خرید، گزینه‌  ایده‌ آلی بوده در بهترین شهرهای هلند نظیر آمستردام یا روتردام ساخته شده‌اند. کشور هلند در غرب اروپا و در مجاورت دریای شمال، کشور بلژیک و آلمان واقع شده است. شهرهای ساحلی این کشور، زیباترین منظره‌های دریایی را برای ساکنین پنت هاوس‌های هلند به نمایش می‌گذارند. برای آشنایی با برخی از لوکس‌ترین پنت‌هاوس‌های این کشور با ما همراه باشید.

آشنایی با پنت هاوس‌های هلند در شهر روتردام

۱-پنت هاوس Piet Smitkade 378، روتردام، هلند

قیمت: ۳۷۵۰۰۰ یورو

پنت هاوس PIET SMITKADE 378، روتردام، هلند

پنت هاوس روتردام هلند

پنت هاوس های هلند

یکی از پنت هاوس‌های هلند در روتردام، واحد مدرنی است که با نام پنت هاوس Piet Smitkade 378 شناخته می شود و در سال ۱۹۹۸ ساخته شده است. این پنت هاوس در مساحتی به وسعت ۱۱۵ متر مربع ساخته شده و دارای ۳ اتاق خواب، یک اتاق خواب ویژه با حمام، سرویس‌های بهداشتی مجزا، فضای خصوصی انباری، باغ، پارکینگ برای دوچرخه و آشپزخانه مجهز می‌باشد. سکونت در این پنت هاوس، موقعیت مناسبی را در شهر روتردام فراهم می‌سازد.

۲-پنت هاوس Haspelsstraat 30، روتردام، هلند

قیمت: ۳۷۵۰۰۰ یورو

پنت هاوس های روتردام هلند

پنت هاوس HASPELSSTRAAT 30، روتردام، هلند

پنت هاوس HASPELSSTRAAT 30، روتردام، هلند -1

پنت هاوس Haspelsstraat 30، یکی از پنت هاوس‌های اروپا در هلند است. این واحد لوکس در مساحتی به وسعت ۱۰۹ متر مربع و در سال ۲۰۰۷ ساخته شده و دارای ۳ اتاق خواب، حمام لاکچری، فضای پارکینگ اختصاصی، زمین خصوصی و نمای ۳۶۰ درجه به منظره شهر می‌باشد. دکوراسیون داخلی این پنت هاوس زیبا به شیوه‌ای ماهرانه چیده شده است. اگر شهر روتردام هلند را برای سکونت انتخاب کرده‌اید، پنت هاوس Haspelsstraat 30 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۳-پنت هاوس Mullerkade 719، روتردام، هلند

قیمت: ۸۳۰۰۰۰ یورو

پنت هاوس MULLERKADE 719، روتردام، هلند

پنت هاوس 719روتردام در هلند

پنت هاوس MULLERKADE 719، روتردام، هلند-3

هر آن چیزی که از یک پنت هاوس لوکس در نظر دارید در طبقه دهم یک ساختمان مسکونی در روتردام هلند تحقق یافته است. پنت هاوس Mullerkade 719 یکی از زیباترین پنت هاوس‌های هلند است که دارای ۳ اتاق خواب ویژه، آشپزخانه به مساحت ۱۰۰ متر مربع، تراس ۱۵ متر مربع، اتاق نشیمن ۷۷ متر مربع و ۲ حمام بزرگ و مجهز است. کل مساحت این پنت هاوس، ۲۰۴ متر مربع می باشد. سال ساخت این پنت هاوس لوکس، از ۲۰۱۱ به بعد ثبت شده است. زندگی در این پنت هاوس لاکچری با منظره‌ای رو به آب، لذت‌بخش و رویایی است. 

۴-پنت هاوس Schiedamsedijik 199، روتردام، هلند

قیمت: ۷۱۵۰۰۰ یورو

پنت هاوس SCHIEDAMSEDIJIK 199، روتردام، هلند

پنت هاوس های روتردام در هلند

پنت هاوس SCHIEDAMSEDIJIK 199 روتردام هلند

پنت هاوس Schiedamsedijik 199، یکی از پنت هاوس‌های هلند است که در سال ۱۹۵۶  و در مساحتی به وسعت ۱۸۶ متر مربع ساخته شده و دارای ۶ اتاق است. این واحد لوکس در طبقه ۱۴ برج قرار دارد. اتاق‌های خواب این پنت هاوس به همراه اتاق نشیمن آن به شیوه مدرن و زیبا طراحی شده به طوریکه نهایت رفاه و آرامش را برای ساکنین ایجاد کنند. یکی از اتاق‌های خواب دارای مساحت ۱۲ متر مربع و دیگری، ۱۷ متر مربع است. سومین و چهارمین اتاق خواب به ترتیب، ۱۷ و ۱۸ متر مربع مساحت دارند. مبلمان زیبایی در فضای داخلی این واحد قرار داده شده‌اند. زندگی در این پنت هاوس، یکی از بهترین فرصت های اقامت در شهر روتردام هلند است.

۵-پنت هاوس Librijesteeg 315، روتردام، هلند

قیمت: ۱۱۹۵۰۰۰ یورو

پنت هاوس LIBRIJESTEEG 315، روتردام، هلند

پنت هاوس LIBRIJESTEEG 315، روتردام، هلند-1

پنت هاوس LIBRIJESTEEG 315، روتردام، هلند-2

پنت هاوس Librijesteeg 315، یکی از لوکس‌ترین پنت هاوس‌های هلند در شهر روتردام است. این واحد مسکونی در مساحتی به وسعت ۲۲۳ متر مربع و در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است. در این پنت هاوس، ۶ اتاق قرار دارد. تراس این ساختمان به سمت منظره شهر مشرف است. از زیباترین دکوراسیون با طرح‌های متفاوت در فضای داخلی این پنت هاوس استفاده شده است. زندگی در این واحد برای افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند، بسیار مناسب می‌باشد. 

۶-پنت هاوس Oostmaaslaan 898، روتردام، هلند

قیمت: ۱۰۷۵۰۰۰ یورو

پنت هاوس OOSTMAASLAAN 898، روتردام، هلند

پنت هاوس OOSTMAASLAAN 898 روتردام هلند

پنت هاوس OOSTMAASLAAN 898، روتردام، هلند-2

یکی از زیباترین پنت هاوس‌های هلند در شهر روتردام، پنت هاوس Oostmaaslaan 898، واقع در شماره ۳۰۶۳ DL است. این مجتمع مسکونی بسیار باشکوه در سال ۱۹۹۲ و در مساحتی به وسعت ۲۶۵ متر مربع ساخته شده است. ۴ اتاق، اتاق نشیمن، ۲ حمام، آشپزخانه مجهز، سالن و بالکن، همه در طبقه چهاردهم یک مجتمع مسکونی فوق‌العاده در یک پنت هاوس شیک وجود دارند. اگر این پنت هاوس را برای زندگی انتخاب کردید، ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد تا بتوانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید.

همچنین این واحد مدرن در نزدیکی ایستگاه‎های حمل و نقل عمومی واقع شده است. از دیگر امکانات این پنت هاوس می‌توان به آسانسور، فضای اختصاصی پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، تراس با مساحت ۲۳ متر مربع و … اشاره نمود. اتاق‌های خواب این واحد مسکونی توسط راهروهایی به یکدیگر راه دارند. هر اتاق دارای یک تراس مجزا است. اگر قصد دارید این پنت هاوس زیبا را برای اجاره انتخاب کنید، هزینه آن معادل ۴۹۰ یورو برای هر ماه است. البته فضای داخل این ساختمان به قدری زیبا است که پیشنهاد می‌کنیم آن را خریداری کنید. محوطه اطراف این ساختمان، منظره‌ای بسیار زیبا و سرسبز را برای ساکنین فراهم کرده است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه