پنت هاوس های مجلل جهان از دیدگاه کارشناسان مجله NowGet

پنت هاوس های مجلل جهان

تقریبا همه ی ما با تعریف پنت هاوس آشنا هستیم. پنت هاوس ها آپارتمان هایی در بالاترین طبقه ی برج و ساختمان های بلند هستند که امکانات و تجهیزات چشمگیری در آن ها ارائه شده است. اغلب این آپارتمان ها دارای امکانات منحصر به فردی نیز هستند که سایر واحدها از داشتن آن محروم می باشند بنابراین به نوعی لوکس، مجلل و خاص محسوب می شوند.
امکاناتی مانند آسانسورهای خصوصی، باغ های داخل تراس و یا استخرهایی با دید به آسمان از ویژگی های پنت هاوس ها می باشد. همچنین امکانات دیگری همچون مبلمان برند، دستگیره های طلاکاری شده، تابلوهای نفیس از موارد رایج در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس ها می باشد.
در خیلی از پنت هاوس ها سالن نمایش خصوصی، سینما و سالن ورزشی دیده می شود.
اما جالب است بدانید چند ویژگی دیگر نیز باید به این امکانات اضافه کنید! ویژگی هایی همچون دیوارهای شیشه ای، سقف های باشکوه، اثاثیه و مبلمان مخملی مجلل و سفارشی طراحی شده در هر پنت هاوس یعنی شما وارد یک قصر واقعی در دل آسمان شده اید.
بعضی از این پنت هاوس ها به مناظر خیره کننده ای از شهرهای بزرگ و معروف مثل نیویرک، منهتن، لندن، شانگهای و غیره اشراف دارند یا در برخی از آن ها، آثار هنری الهام بخش و یا مبلمان های نمادین وجود دارد.
در هر صورت در هریک از آن ها سبک خاصی از طراحی اعمال شده است. سبکی که هر کدام را به نوبه ی خود به یک شاهکار هنری گران قیمت و دست نیافتنی تبدیل کرده است.
در ادامه قصد داریم چند عدد از لوکس ترین پنت هاوس های جهان را با امکانات و تجهیزات فراوان برایتان معرفی کنیم. پس همراه ما باشید تا با ان ها بیشتر آشنا شوید.

۱- پنت هاوس شماره یک/ محل قرارگیری: منهتن

پنت هاوس های مجلل نیویرک

Dufner Heighes شرکت طراحی این پنت هاوس در منهتن است که آن را برای یک خانواده ی اصالتا شیکاگویی طراحی نموده است.
در فضای نشیمن این آپارتمان، یک جفت صندلی از برند Limit Michael Berman قرار داده شده است و یک مبل هندی و یک میز کوکتل Ado Chale آن را احاطه کرده است.
آینه های موجود در سالن توسط BDDW، طراحی شده است و یک آباژور قرمز و سه پایه ی آن توسط Liaigre، طراحی و ساخته شده است. کلیه فرش های موجود در این پروژه به صورت سفارشی توسط ALT بافته شده است.

۲-پنت هاوس شماره دو/ محل قرارگیری: نیویورک

پنت هاوس های لوکس جهان

طراح داخلی این واحد Jean-Louis Deniot  است که آن را برای یک خانواده ی کلرادویی طراحی و اجرا کرد. خانواده ای که در بیشتر کشورهای دنیا سکونت کرده اند و در نتیجه سطح انتظارات آن ها از طراح بسیار بالا بود. لازم به ذکر است گروه معماری SPAN  نیز در کار ساخت و ساز این پنت هاوس زیبا و لوکس همکاری کرد. بنابراین تبدیل به یکی از پنت هاوس های مجلل جهان شد.

در اتاق نشیمن دو طبقه ی این پنت هاوس، در یک جبهه مبلمان طراحی شده Deniot با پارچه Métaphores  و با یراق آلات Hermès قرار گرفته است. در سوی دیگر خانه یک میز از برند FontanaArte را می بینیم و یک بار برای سرو انواع کوکتل از برند Ado Chale  و یک مبل Edward Wormley وجود دارد.
وقتی دقیق تر به این منزل نگاه کنید، آثار هنری بالای شومینه را خواهید دید که توسط هنرمند بسیار بزرگ و معروف مورو پروچکتی طراحی شده است. این تابلوها متعلق به سالهایی از دهه ۱۹۵۰ بوده و از آثار عتیقه محسوب می گردد.
در کف سالن نشیمن یک فرش ابریشم سفارشی از برند معروف و بسیار گران قیمت تای پینگ پهن شده است.
در اتاق خواب اصلی، لامپهای Lucite از Salibello در کنار میزهای سفارشی John Boone  دیده می شود. کلیه ی تخت ها به صورت کاملا سفارشی ساخته شده است که طراح همگی آن ها برند Jonas  بوده است.
در بعضی از مبلمان ها از چرم Edelman استفاده شده است.  پارچه های کتانی مبل ها از Stella، بوده و بالش ها توسط Holland & Sherry تامین شده است تا خواب راحتی را برای ساکنین به ارمغان بیاورد.

۳-پنت هاوس شماره سه/ محل قرارگیری:  لندن

پنت هاوس های مجلل لندن

در اتاق نشیمن  یکی از پنت هاوس های مجلل جهان  مبل های مجلل De Sede به همراه یک میز مخصوص سرو کوکتل از برند معروف Perriand  قرار گرفته است. طراح مد معروف روبی لوبوی و سرمایه گذار بسیار ثروتمند پیر لارنیر در ساخت این واحد مشارکت نموده اند.
وئر گنونی متخصص دکوراسیون که ایده های اصلی طراحی پنت هاوس را بر عهده داشته، عمدتا از رنگ های سیاه و قرمز استفاده کرده است.

فرش داخل این پنت هاوس کاملا سفارشی بوده و از برند لوک ایروین می باشد. در این پنت هاوس فضای زندگی به طور کامل با فضای کار متفاوت است. دایان فون فرسنبرگ رییس شرکت Meatpacking District  مسئولیت طراحی فضای کار را بر عهده داشته است.
میز و صندلی ها توسط Jacques Ruhlmann  طراحی شده و از منطقه ی  Von Furstenberg  به اینجا آورده شده است. در اطراف فضای لابی صندلی های Franz West  چیده شده است و میز کنفرانس از برند میرو اچینگ با یک نقاشی از فرانچسکو کلیمانت روی دیوار دیده می شود.

۴- پنت هاوس شماره چهار/ محل قرارگیری: منهتن

پنت هاوس های مجلل منهتن

پنت هاوس دیگری در منهتن وجود دارد که یکی از لوکس ترین پنت هاوس های جهان است. طراحان این واحد زیبا و مجلل مایکل اسمیت و جیمز کاستوس هستند که در بخش اجرا اسمیت با اسکار شمیمینیان از مجموعه ی معماران فرگوسن و شامیمین آن را بازسازی کرده اند.
لوسترهای چوبی به سبک لوئیس XVI است که جداره ی پارچه ای دارد و کنار قفسه های ژاپنی قرار گرفته اند. نقاشی که بر روی دیوار نصب شده است، توسط فیلیپ تاف و آوبوسون کشیده شده است و ارزش بسیار بالایی دارد.

۵-پنت هاوس یون کیم / محل قرارگیری: منهتن

پنت هاوس یون کیم

یکی از پنت هاوس های مجلل جهان پنت هاوس یون کیم  است که در منهتن ساخته شده است توسط دیوید من و برت مک مولن از مجموعه ی MR Architecture + Décor طراحی شده است. کلیه ی مبل های این پنت هاوس سفارشی و از برند De Angelis با چرم Edelman می باشد و کنسول فولادی سیاه و سفید آن نیز به صورت کاملا سفارشی ساخته شده است. طراح این کنسول Soraya Ltd می باشد و داخل صندلی ها و اثاثیه یا لوازم گوناگون از موی بز پر شده است. فرش چرمی توسط Bauvais Carp ارائه شده است.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه