نکات مهم در زمینه ی خرید پنت هاوس در آجودانیه

خرید پنت هاوس در آجودانیه

خرید پنت هاوس در آجودانیه برای تعداد زیادی از مراجعه کنندگان مجموعه ی penthuzz یک اولویت مهم و اساسی می باشد. زیرا این محله توانسته است در چند سال اخیر پنت هاوس های لوکسی را در خود جای دهد که هر کدام مجموعه ای کامل از امکانات و تجهیزات را دارد. از این رو متقاضیان خرید پنت هاوس در مناطق شمالی تهران مایل هستند در این منطقه سکونت کنند و از امکانات بی نظیر آن استفاده نمایند. 
از سوی دیگر چند سالی است مناطق شمالی تهران به علت ساخت و سازهای وسیع شلوغ تر از قبل شده اند اما منطقه ی آجودانیه کم تر از سایر محلات متراکم و پر ترافیک است. اگر چه تراکم خودرو در این منطقه نیز افزایش یافته است و به تبع ترافیک و آلودگی صوتی نیز رشد قابل توجهی داشته است اما هنوز هم مناطقی در آجودانیه وجود دارد که خرید پنت هاوس را به یک تصمیمی درست و عاقلانه برای متقاضیان محترم تبدیل می کند.
علاوه بر این خرید پنت هاوس در آجودانیه باید با توجه به محل قرارگیری برج مربوطه و همجواری هایش صورت گیرد و لازم است در این زمینه مشاوره ی تخصصی و صحیح ارائه گردد تا کارفرمای محترم ضمن خرید پنت هاوس در یکی از بهترین مناطق شمالی تهران، خریدی موفق و سودمند داشته باشد.

معرفی ویژگی های محله ی آجودانیه 

اجازه دهید قبل از هرچیز نگاهی به این محله داشته باشیم. آجودانیه یکی محلات لوکس و مرفه نشین واقع در منطقه یک شهرداری تهران است که در کنار محله های معروفی همچون نیاوران، اقدسیه و کاشانک قرار گرفته است. بسیاری معتقدند منطقه ی آجودانیه از خوش آب و هواترین محله های شمالی تهران به ویژه در تابستان ها محسوب می شود.
دسترسی به محله ی آجودانیه از طریق بزرگراه های امام علی، صیاد شیرازی و همچنین بزرگراه ارتش و خیابان پاسداران امکان پذیر است که هر کدام از این شریان ها یکی از مهمترین مسیرهای رفت و آمد کلانشهر تهران محسوب می شوند.
 از این رو متقاضیان خرید پنت هاوس در تهران به راحتی امکان دسترسی به چندین شریان اصلی را داشته و می توانند در کمترین زمان به سایر مناطق تهران مراجعه کنند. 
مجموعه های تجاری زیادی در منطقه ی آجودانیه وجود دارد که به طور مثال مجتمع تجاری عرش آجودانیه با داشتن امکانات خرید، فود کورت، گیم سنتر و کافه های متعدد یکی از بهترین مراکز خرید تهران به شمار می رود. تئاتر و سینمای مجتمع تجاری عرش آجودانیه فضای فرهنگی مناسبی برای ساکنین این منطقه فراهم نموده است.

خرید پنت هاوس در آجودانیه تهران

مزایای خرید پنت هاوس در آجودانیه

با توجه به اینکه محله ی آجودانیه از شمال به منطقه ی خوش آب و هوای دارآباد و از بخش جنوبی و شرقی به منطقه اقدسیه منتهی می شود لذا از آلودگی هوای کمتری نسبت به سایر مناطق شمالی تهران برخوردار است. این منطقه از سمت غرب نیز به نیاوران و صاحب‌قرانیه می رسد که اگر متقاضی خرید پنت هاوس در آجودانیه هستید، می توانید دید مطلوبی به مجموعه کاخ های نیاوران و دارآباد داشته باشید.
منطقه ی آجودانیه به علت واقع شدن در بخش دامنه ای رشته کوه های البرز دارای توپوگرافی با شیب زیاد است به همین دلیل خرید پنت هاوس در آجودانیه معمولا با دید و منظره ی بسیار خوبی همراه است.
جالب است بدانید کد ارتفاعی خیابان آجودانیه نسبت به سطح دریا از ۱۵۵۰ متر تا ۱۷۲۵ متر در متغیر می باشد و این یعنی خرید پنت هاوس در آجودانیه یک دید دائمی بسیار مناسب به سمت شهر و کوهستان برای شما فراهم می کند.

خرید پنت هاوس در آجودانیه توسط پنت هاز

خرید پنت هاوس در آجودانیه یکی از بخش های تخصصی و بسیار پر طرف دار دپارتمان های خرید و فروش پنت هاوس در penthuzz محسوب می شود که مفتخر است در چند سال گذشته کارفرمایان و مشتریان زیادی را در زمینه ی خرید پنت هاوس در آجودانیه راهنمایی نموده است. 
مجموعه ی پنت هاز به متقاضیان خرید پنت هاوس  کمک می کند به صورت هوشمندانه نسبت به یک خرید موفق و علمی اقدام نمایید و با در نظر گرفتن شرایط موجود هر پنت هاوس از جمله موقعیت شهری، دید و منظره، آلودگی صوتی و ترافیک، دسترسی های سواره و پیاده و زمان هر نوع دسترسی، قابلیت رشد، توسعه و گسترش نسبت به خرید پنت هاوس در آجودانیه در کمترین زمان ممکن اقدام نمایند.
از این رو شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید، فروش، رهن و اجاره پنت هاوس در تهران با مراجعه به صفحه اصلی و بخش تماس با ما، با مشاوران متخصص مجموعه ی پنت هاز ارتباط لازم را برقرار نمایید.

پنت هاوس های آجودانیه تهران

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه