نکات مهم پیرامون خرید پنت هاوس در زعفرانیه

خرید پنت هاوس در زعفرانیه

خرید پنت هاوس در زعفرانیه یکی از علایق افرادی است که قصد دارند در کلانشهر تهران پنت هاوس خریداری کنند. محله ی زعفرانیه تهران به علت داشتن دسترسی های مناسب و شرایط جغرافیایی مطلوب برج های بسیاری دارد که هر برج بین یک تا سه پنت هاوس برای ارائه دارد. 

از سوی دیگر چند سالی است این محله شلوغ تر از قبل شده است و تراکم خودرو در آن افزایش یافته است. به تبع ترافیک و آلودگی صوتی نیز در آن افازیش یافته است.

به همین دلیل انتخاب پنت هاوس در محله ی زعفرانیه با توجه به محل قرارگیری ساختمان آن و همجواری هایش از اهمیت زیادی برخوردار است. برای اینکه مالک پنت هاوس زعفرانیه شوید بهتر است با مشاوره ی متخصصین مجرب در این زمینه گام بردارید تا ضمن خرید پنت هاوس در یکی از بهترین مناطق شمالی تهران، خریدی موفق داشته باشید.

انتاخاب زعفرانیه تهران برای داشتن  پنت هاوس می تواند یک انتخاب هوشمندانه و یک سرمایه گذاری تاثیر گذار بلند مدت باشد به شرطی که نکات مهم مربوط به آن رعایت شود و این نکات توسط مشاورین مجموعه ی پِنت هاز به شما اراده گردد.

پنت هاوس زعفرانیه تهران

معرفی ویژگی های محله ی زعفرانیه برای خرید پنت هاوس در زعفرانیه

محله زعفرانیه یکی از محلات خوشنام شمالی شهر تهران است که در منطقه یک شهرداری تهران و در شرایط بهینه ی آن واقع شده است. این محله یکی از محلاتی است که پنت هاوس های زیادی را برای خرید، فروش و اجاره در خود جای داده است.

محله ی زعفرانیه در بخش شمالی خود به ارتفاعات اسدآباد و شهرک شهید بهشتی دسترسی دارد و از این رو دید و منظره بسیار مناسبی را به سمت کوه و فضای سبز برای متقاضیان پنت هاوس در زعفرانیه فراهم می کند. از سوی دیگر این محله در بخش جنوبی خود به محمودیه ارتباط دارد و دسترسی مناسبی به مجموعه ی مراکز خرید و مراکز خدماتی، درمانی، رفاهی و تفریحی دارد.

در بخش شرقی محله ی زعفرانیه خیابان ملکی، خیابان البرز کوه را می توان مشاهده کرد که در شیب بسیار زیادی واقع شده است و دید شهری مطلوبی را برای پنت هاوس های این منطقه ایجاد می کند. در بخش غربی، محله ی زعفرانیه به رودخانه ی معروف ولنجک منتهی می شود که این موضوع آب و هوای مناسبی را برای متقاضیان خرید پنت هاوس در زعفرانیه فراهم می کند.

از این رو محله ی زعفرانیه یکی از بهترین محلات برای خرید پنت هاوس محسوب می شود چون موقعیت جغرافیایی بی نظیری دارد.

محله زعفرانیه تهران

مزایای پنت هاوس در زعفرانیه تهران

جالب است بدانید این منطقه شیب و توپوگرافی زیادی دارد و از این رو خرید پنت هاوس در زعفرانیه عمدتا با دید و منظره ی منحصر به فردی همراه است. این محله از گذشته تا کنون یکی از مناطق مرفه شهر تهران بوده است تعداد زیادی از کاخ های شاهی در آن واقع شده است.

حضور کاخ هایی همچون کاخ موزه سعدآباد، موزه تماشاگه زمان و غیره در این محله آب و هوا و دید و منظره ی بسیار مناسبی را برای متقاضیان خرید پنت هاوس در زعفرانیه فراهم کرده است.

در محله ی زعفرانیه کلیه امکانات شهری و زیر ساخت های خدماتی وجود دارد و دسترسی به مراکز مالی و اعتباری، بانک ها، مراکز درمانی، مدارس و مهدکودک ها بسیار آسان است. از سوی دیگر این محله مرکز اقامت تعدادی از سفیران کشورهای خارجی نیز محسوب می شود و به همین دلیل هویت اجتماعی خاصی که برای متقضایان پنت هاوس در محله زعفرانیه تهران  یک ویژگی مثبت محسوب می شود. 

اگر قصد خرید پنت هاوس  دارید جالب است بدانید مراکز خریدی همچون مرکز خرید زعفرانیه پلازا، مرکز خرید پالادیوم، مرکز خرید بامیک زعفرانیه، بازار روز میوه تره بار الف، مرکز خرید پارمیس در این محله واقع شده است و کامل ترین خدمات را برای ساکنین ارائه می کند.

خرید پنت هاوس توسط پِنت هاز

پنت هاوس در تهران، بویژه در محله زعفرانیه یکی از بخش های تخصصی دپارتمان های خرید و فروش پنت هاوس در پِنت هاز محسوب می شود که در چند سال اخیر کارفرمایان زیادی را راهنمایی نموده است. 

مجموعه ی پنت هاز به شما کمک می کند به صورت هوشمندانه نسبت به خرید پنت هاوس  اقدام نمایید و با در نظر گرفتن نکات موقعیت شهری، دید و منظره، آلودگی صوتی، دسترسی های سواره و پیاده، قابلیت رشد، گسترش و توسعه نسبت به خرید ملک در زعفرانیه در کمترین زمان ممکن اقدام نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مراجعه به صفحه تماس با ما، با مشاوران متخصص مجموعه ی پنت هاز ارتباط برقرار نمایید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه