پنت هاوس نشینان هالیوود

در دهه‌های گذشته اکثر بازیگران و هنرمندان هالیوودی دارای ویلاهای بزرگ و مجلل در بهترین شهرهای کشورهای مختلف جهان بودند. از اینجا بود که پنت هاوس نشینان هالیوود بر سر زبان ها افتاد.
زمانی که پنت هاوس نشینی رونق یافت، تب فروش ویلاهای لوکس با تمام امکانات در این قشر از جامعه آمریکا نیز به راه افتاد. هالیوودی‌ها شروع به فروش ویلاها و خانه‌های خود کرده و جای آن را با پنت هاوس‌های مجلل‌تر با امکانات بیشتر پر نمودند.

پنت هاوس جانی دپ

یکی از پنت هاوس نشینان هالیوود، جانی دپ است. پنت هاوس میلیون دلاری جانی دپ دریکی از برج‌های شیشه‌ای در شرق کلمبیا واقع شده است. وی با فروش ویلای لوکس خود در شهر لس‌آنجلس، این ویلا را خریداری نمود.

زیربنای خانه یازده هزار و پانصد فوت مربع و دارای نه اتاق‌خواب با چهارده حمام است. از بدو ورود در خانه، با دکوراسیون رنگارنگی مواجه می‌شوید که انسان را به وجد می‌آورد.

هر واحد این پنت هاوس دارای دو اتاق‌خواب است. استخر شنا در تراسی خصوصی در این پنت هاوس خودنمایی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های پنت هاوس این پنت هاوس نشینان هالیوود، یعنی جانی دپ، تراس‌های متعدد آن است که دید بسیار زیبایی را می‌توان در این تراس‌ها تجربه کرد.

پنت هاوس جنیفر لوپز

از دیگر پنت هاوس نشینان هالیوود که شهره ی جهانی دارد، جنیفر لوپز است. جنیفر لوپز از جمله هنرپیشه‌های هالیوودی است که پنت هاوس‌های متنوع با دکوراسیون‌های خاصی داشته است. یکی از پنت هاوس‌های او به مبلغ بیست‌ودو میلیون دلار مشرف‌به پارک مدیسون منهتن است که در ساختمان ویتمن قرار دارد.
ساختمان ویتمن یکی از معدود ساختمان‌هایی است که به سبک گرجستان ساخته شده است. پنت هاوس جنیفر در طبقه پنجم و ششم است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید از همسایگان او می‌توان از چلسی کلینتون نام برد.

این پنت هاوس به‌صورت دوبلکس است و دارای چهار اتاق‌خواب باشکوه با دید عالی از پارک و شش حمام است. دو کابین دوش یا حمام نیمه هم در این ویلا در نظر گرفته شده است.

اتاق نشیمن این پنت هاوس با رنگ روشن و گلدان‌هایی با برگ‌های سبز گوشه و کنار آن بسیار ساده و آرام‌بخش به نظر می‌رسد.

تراس‌ها به مساحت سه هزار فوت مربع و وسعت داخل آپارتمان شش هزار و پانصد فوت مربع است. شاید فضای بیرونی و داخلی بسیاری از ما به این اندازه وسعت نداشته باشد!!

پنت هاوس تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت خواننده بیست‌وشش‌ساله هالیوودی است که از پنت هاوس نشینان معروف هالیوودی است. او در یک پنت هاوس اجاره‌ای به مبلغ ماهی چهل میلیون دلار زندگی می‌کند.

این پنت هاوس در منهتن منطقه‌ای در شهر نیویورک که بیشتر پنت هاوس نشینان هالیوودی در آنجا زندگی می‌کنند، قرار دارد و دارای پنج اتاق‌خواب به‌صورت تمام مبله و بسیاری امکانات دیگر است که فهرست‌وار به آن‌ها می‌پردازیم.

اتاق نشیمن به سبک سنتی با راهروهایی سنتی که طاق آن به‌صورت هلالی در نظر گرفته شده است، اتاق‌خواب‌های وسیع با پنجره‌هایی که از سقف تا کف اتاق تعبیه شده است و دید عالی به کل شهر دارد.
آشپزخانه‌ای با وسایل نقره‌ای‌رنگ و دیوارهای آجری با هود سرتاسری روی اجاق آن بسیار خودنمایی می‌کند. این آشپزخانه در عین وسعت کم، دوست‌داشتنی به نظر می‌آید. از بی نظیر ترین پنت هاوس های پنت هاوس نشینان هالیوود است.

این اتاق‌ها در هنگام شب نمایی بی‌نهایت زیبا از شهر همیشه بیدار منهتن را به همراه دارد. از دیگر امکانات این پنت هاوس می‌توان به استخر سرپوشیده و خصوصی آن اشاره نمود که در فضایی آرام‌بخش قرار دارد. فضاهای سالن و اتاق‌ها به‌صورت سنتی و با فرش دکوراسیون شده است.

پنت هاوس رابرت دنیرو

از پنت هاوس نشینان هالیوود، رابرت دنیرو هنرپیشه معروف هالیوودی را می توان نام برد. او برای خریدن پنت هاوس موردعلاقه‌اش، خانه ویلایی هزار متریش را با تمام امکانات فروخته است. سال‌ها طول کشید تا این ویلای لوکس با تخفیفات عالی به فروش برسد. البته این تصمیم او صرفاً به دلیل علاقه‌اش به پنت هاوس نبود بلکه آتش‌سوزی باعث شد او این تصمیم را بگیرد.

پنت هاوس او در منهتن نیویورک در قسمت شمال غربی قرار دارد و دوبلکس است. این پنت هاوس به نام ویلایی در آسمان معروف است و دارای پنج اتاق‌خواب، چند تراس با نمای زیبایی از رودخانه هادسون و شهر زیبای منهتن، چهار حمام، یک اتاق بخار، پارکینگ بزرگی که ده خودرو به‌آسانی در آن جای می‌گیرند، سالن ورزش و دیگر امکانات بی‌نظیر می‌باشد.

البته رابرت دنیرو پنت هاوس دیگری نیز دارد که طبقه هفتاد و سوم آسمان‌خراش سیتی اسپایر و نزدیک پارک مرکزی نیویورک قرار دارد و دارای شش اتاق‌خواب با نه سرویس بهداشتی و امکانات بی‌نظیر دیگری می‌باشد.

پنت هاوس کایرا نایتلی

کایرا نایتلی بازیگر معروف هالیوود که متولد انگلیس می‌باشد. او پنت هاوسی دوبلکس در منهتن دارد که دارای سه اتاق‌خواب و دو حمام با فضای باز تراس که بسیار جلب‌توجه می‌کند.
سرویس‌های بهداشتی دارای کابین‌های جداگانه حمام می‌باشد و در فضایی که در طول روز از نور طبیعی بهره می‌برد، حس آرام‌بخشی را به انسان هدیه می‌کند.

دیوارها با رنگ روشن، حس خوبی به انسان می‌دهد. دکوراسیون این پنت هاوس به سبک مدرن در نظر گرفته شده است.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه