یک مشاور خوب برای فروش پنت هاوس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مشاورین املاک

مشاورین املاک نقش مهمی در راهنمایی افراد برای خرید و فروش پنت هاوس ایفا می کنند. معاملات املاکی نظیر پنت هاوس از معاملاتی است که برای انجام آن نمی توان بی گدار به آب زد. این دسته از معاملات بیشتر از معامله ی املاک معمولی نیازمند تجربه و تبحر با مشاوران املاک هستند.

چه در جایگاه خریدار باشید چه در جایگاه فروشنده لازم است در این زمینه حرفه ای باشید و یا اینکه از شخصی کاربلد راهنمایی بگیرید. اما از کجا بفهمید مشاورین املاک حرفه ای هستند و توانایی راهنمایی شما را دارند؟

یک مشاور املاک مناسب برای چنین معامله ای چه ویژگی هایی دارد؟ ما در این مقاله به شما می گوییم چگونه بفهمید یک مشاور املاک کاربلد است و می تواند به شما کمک کند.

مشاور املاک خوب با تجربه و پرکار است

مشاور فروش پنت هاوس-1

مشاوره ی املاک شغلی نیست که پشت میز نشینی داشته باشد. مشاورین املاک حرفه ای در محل کارش است و تنها برای صحبت و مشورت دادن به مشتری هایش در بنگاه حضور پیدا می کند. حتی شما به عنوان مشتری می توانید وی را در محل کارش ملاقات کنید و در حین دیدن پنت هاوس هایی که معامله می کند با وی هم صحبت شوید.
    هرچه قدمت تأسیس یک بنگاه مشاوره ی املاک بیشتر باشد بدان معناست که قراردادهای بیشتری بسته و تجربه ی کاری بیشتری دارد. اگر یک  مشاور املاک حرفه ای عمل کند مشتری های بیشتری به وی مراجعه می کنند و طبیعتاً مشغله ی کاری وی افزایش خواهد یافت.

پنت هاوس ها خانه هایی هستند که برای انتخاب نسبت به خانه های معمولی زمان بیشتری می برند. مشاور املاکی که قادر باشد تعداد بیشتری قرارداد در زمینه ی پنت هاوس ببندد، کاربلد بودن خودش را اثبات می کند. تجربه ی کاری باعث می شود مشاور املاک بتواند به تک تک سوالات مشتری هایش در زمینه های مختلف پاسخ های جامع بدهد، از امکانات پنت هاوس بگیر تا متراژ و قیمت آن. با این کار مشتری از صداقت مشاور اطمینان حاصل کرده و با اطمینان خاطر بیشتر معامله را انجام می دهد.

مشاور خوب ملک را به طور کامل به مشتری معرفی می کند

مشاور فروش پنت هاوس-2
یک مشاور املاک کاربلد در ابتدا کلیتی از شرایط و امکاناتی که نقطه قوت پنت هاوس مورد نظر هستند را برای مشتری توضیح و به وی نشان میدهد. پس از این که اطمینان حاصل کرد مشتری قصد خرید پنت هاوس را دارد از تمام امکانات استفاده می کند تا همه ی ویژگی های پنت هاوس را برای وی توضیح دهد، از عکس ها و فیلم ها در فضای مجازی بگیر تا بازدید دوباره ی پنت هاوس و نشان دادن عینی امکانات به مشتری. با دقت به سوالات خریدار گوش می دهد و پاسخ جامعی ارائه می دهد. مشاور مربوطه علاوه بر این که اطلاعات جامعی از پنت هاوس در اختیار مشتری قرار می دهد باید از اوضاع و شرایط محله ی پنت هاوس نیز آگاه باشد و در صورت نیاز آدرس مدرسه، درمانگاه و سایر مراکز مورد نیاز خریدار را به وی ارائه دهد و مسافت بین پنت هاوس و این مراکز را به مشتری اطلاع دهد.

     مشاورین املاک حرفه ای همیشه در اینترنت دارای سایت هستند. بد نیست به عنوان شخصی که قصد دارد به آن ها مراجعه کنید، سری به سایت آن ها بزنید و به اطلاعاتی که در سایت قرار گرفته است نگاهی بیندازید. مشاوران املاک تجربه های درخشان کاری، سوابق و مجوزهای خود را در سایت ها بارگذاری می کنند و گاهاً ممکن است مقالاتی برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی مشتری های خود در سایت قرار دهند. 
     برخی از مشاوران املاک در مناطق مختلف وجود دارند که به طور انحصاری روی معاملات املاک بزرگ نظیر پنت هاوس ها کار می کنند. این مشاورین تجربه و اطلاعات بیشتری در زمینه ی پنت هاوس داشته اند. خریداران و فروشندگانی با شرایط شبیه به شما دیده اند. تمام ویژگی هایی که مد نظر شماست در نظر می گیرند. بد نیست با نگاهی به صفحه آقای محمد رحیمی که در زمینه خرید و فروش پنت هاوس فعالیت میکند بیادازید و این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

مشاوران املاک، چون پنت هاوس های بیشتری در نظر دارند، می توانند خانه ای که مورد رضایت شما واقع شود را به شما معرفی کنند. مراجعه به این دسته از مشاورین تخصصی پنت هاوس خالی از لطف نیست. ما قصد داریم با صحبت درباره ی جنبه های مختلف یک معامله به شما برای کسب اطلاعات لازم کمک کنیم. در صورت نیاز شما می توانید با مشاورین با تجربه ی ما ارتباط برقرار کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه