خرید پنت هاوس در آفریقای جنوبی

خرید پنت هاوس در آفریقای جنوبی

خرید پنت هاوس در آفریقای جنوبی، فرصتی برای یک زندگی متفاوت و لوکس در یک کشور آفریقایی است. شهرهای مهم کشور آفریقای جنوبی مانند کیپ تاون، ژوهانسبورگ، پورت و سایر مناطق، زیباترین جاذبه های گردشگری را در این منطقه در خود جای داده اند. زندگی در کنار این مکان های دیدنی، حتی برای یک مدت کوتاه، جذاب و هیجان انگیز است. پنت هاوس های لوکس آفریقای جنوبی برای اجاره یا خرید، بهترین واحدهای مدرن و پیشرفته را برای ساکنین فراهم کرده اند.

آفریقای جنوبی در جنوبی ترین قسمت قاره آفریقا قرار دارد. این کشور با زیمبابوه، بوتسوانا، موزامبیک و نامیبیا مرز مشترک دارد. ماداگاسکار نیز در نزدیکی این کشور واقع شده و منحصر به فردترین جاذبه گردشگری آفریقا به شمار می رود. آنچه در این بحث قرار است به آن بپردازیم، خرید پنت هاوس در آفریقای جنوبی است. برای آشنایی با برترین پیشنهادهای خرید پنت هاوس در این سرزمین گرمسیری با ما همراه باشید.

پیشنهادهای خرید پنت هاوس در آفریقای جنوبی

۱-خرید پنت هاوس Grasso، رو به ساحل دریا، منطقه ساحلی، کیپ غربی (کیپ تاون)، شماره ۷۱۴۰

قیمت خرید: ۱۵۵۰۰۰۰۰ راند (واحد پول آفریقای جنوبی)

مساحت پنت هاوس: ۴۰۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۴

خرید پنت هاوس Grasso در بهترین موقعیت شهر کیپ تاون در نواحی غربی، در مجاورت ساحل دریا و با زیباترین نمای رو به آب های نیلگون، یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای افرادی است که قصد اقامت در کیپ تاون را دارند. این آپارتمان لوکس و مدرن دارای استخر شخصی، طراحی مدرن، سیستم امنیتی، نگهبان، سالن نشیمن با کف مرمر، آشپزخانه مجهز و زیبا، بالکن، اتاق مخصوص لباس و سونا می باشد. اگر قصد خرید پنت هاوس در کیپ تاون با منظره ساحلی را دارید، خرید پنت هاوس Grasso را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید پنت هاوس آفریقای جنوبی

۲-خرید پنت هاوس ۱۰۱ Pinmore رو به ساحل دریا، در مجاورت اسکله دریایی، کیپ غربی (کیپ تاون)، شماره ۸۰۰۵

قیمت خرید: ۶۵۰۰۰۰۰۰ راند

مساحت پنت هاوس: ۴۹۱ متر مربع

تعداد اتاق خواب: ۳

تعداد حمام: ۳

پنت هاوس ۱۰۱ Pinmore، یک واحد لوکس و منحصر به فرد در مجاورت اسکله ساحلی در کیپ غربی است. خرید پنت هاوس در این منطقه، یک موقعیت عالی را به مشتریان ارائه می دهد. منظره این پنت هاوس به نمای دریا مشرف است. اگر در بالکن پنت هاوس بایستید می توانید منظره حرکت قایق های بادبانی که در اسکله عبور می کنند تماشا کنید. تجربه یک زندگی لذت بخش و آرام را در پنت هاوس ۱۰۱ Pinmore آفریقای جنوبی برای خود رقم بزنید. این پنت هاوس لوکس دارای امکاناتی نظیر استخر، سالن ناهارخوری، لابی، حمام و سرویس بهداشتی مجهز، آشپزخانه مجهز، پارکینگ، نگهبانی، سیستم های تهویه، بالکن و مبلمان مدرن است.

۳- خرید پنت هاوس ۴۹ Marine Drive، Umhlanga، KwaZulu-Natal، شماره ۴۳۲۰

قیمت خرید: ۲۹۵۰۰۰۰۰ راند

مساحت پنت هاوس: ۵۹۷ متر مربع

تعداد اتاق خواب: ۸

تعداد حمام: ۸

خرید پنت هاوس ۴۹ Marine Drive، امکانات بسیار ویژه ای را در اختیار ساکنین قرار می دهد. این پنت هاوس یکی از گرانقیمت ترین پنت هاوس های لوکس آفریقای جنوبی است و دارای ۸ اتاق بوده که هر اتاق به شکل یک سوئیت کامل شناخته شده است. کل ساختمان دارای واحد لابی یا پذیرش، سالن اداری، اتاق مخصوص شام، فروشگاه، سرویس بهداشتی مهمانان، اتاق کارگران، آشپزخانه مدرن بوده و محوطه سازی فضای سبز آن به شیوه ای حرفه ای طراحی و اجرا شده است. این پنت هاوس، بیشتر جنبه تجاری و اداری دارد. خرید پنت هاوس ۴۹ Marine Drive را به افرادی که برای سفرهای کاری و تجاری به آفریقای جنوبی سفر می کنند پیشنهاد می کنیم.

۴- خرید پنت هاوس Penrith، در مجاورت اسکله دریایی، کیپ تاون، کیپ غربی، شماره ۸۰۰۵

قیمت خرید: ۶۹۵۰۰۰۰۰ راند

مساحت پنت هاوس: ۷۱۶ متر مربع

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۴

پنت هاوس Penrith، یکی از زیباترین پنت هاوس های شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی است. این پنت هاوس در مجاورت اسکله دریایی قرار دارد. بالکن این پنت هاوس به نمای ساحل دریا مشرف است. پنت هاوس Penrith مجهز به سیستم تهویه، استخر خصوصی، آسانسور، پارکینگ اختصاصی، آشپزخانه مجهز، حمام و سرویس بهداشتی، اتاق خواب با حمام اختصاصی، انباری بزرگ، حیاط اختصاصی و اتاق ناهارخوری است. خرید پنت هاوس Penrith در نزدیکی کانال آبی، یکی از بهترین فرصت های اقامت در کیپ تاون است.

خرید پنت هاوس های آفریقای جنوبی

۵- خرید پنت هاوس North Villa، کلیفتون (Clifton)، کیپ تاون، کیپ غربی، شماره ۸۰۰۵

قیمت خرید: ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ راند

مساحت پنت هاوس: ۴۱۹ متر مربع

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۴

خرید پنت هاوس North Villa، برابر با تماشای یک منظره چشم نواز پانورامیک به اقیانوس است. این پنت هاوس در کلیفتون شهر کیپ تاون ساخته شده است و یکی از گرانترین واحدهای لوکس این ناحیه است. استخر خصوصی، آسانسور اختصاصی، سیستم حرارتی از کف، باشگاه ورزشی، فضای سبز، سالن مخصوص جشن، حمام و سرویس بهداشتی مدرن، اتاق خواب به سبک سوئیت و یک سوئیت اصلی در طبقه دهم برج، مهم ترین امکانات پنت هاوس North Villa هستند.

۶- خرید پنت هاوس در کیپ غربی با نمای رو به اقیانوس، در مجاورت اسکله دریایی، شماره ۷۱۳۰

قیمت خرید: ۲۹۰۰۰۰۰۰ راند

مساحت پنت هاوس: ۸۵۵ متر مربع

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۴

پنت هاوس شماره ۷۱۳۰ در کیپ غربی یکی از بزرگ ترین پنت هاوس های لوکس این ساحل است. نمای زیبای این واحد لاکچری به منظره اقیانوس مشرف می باشد. طراحی داخلی این پنت هاوس، طراحی دیوارها و پنجره ها و همچنین سقف آن بسیار حرفه ای ساخته شده اند. این پنت هاوس در دو طبقه ساخته شده و از طبقه بالا می توانید به خوبی اسکله را تماشا کنید. سالن پذیرایی، اتاق ناهارخوری، سالن نشیمن، آشپزخانه مجهز، سالن مطالعه، ورزشگاه و حمام های مجزا، مهم ترین امکانات این واحد لوکس هستند. اگر قصد دارید اقامت رویایی در آفریقای جنوبی داشته باشید، خرید پنت هاوس های این کشور، به ویژه در مناطق ساحلی آن پیشنهاد می کنیم.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه