پنت هاوس شگفت انگیز با دید به سمت آکروپولیس یونان!

آکروپولیس یونان

پنت هاوس های زیادی در جهان هستند که به خاطر تجهیزات حرفه ای استفاده شده در آن ها قیمت بالایی دارند یا به علت مساحت زیاد معروف می باشند. آکروپولیس یونان یکی از مشهورترین و زیباترین جاذبه های گردشگری در آتن یونان است.
اما پنت هاوسی که در این مقاله می خواهیم پیرامون آن صحبت کنیم کاملا متفاوت است. این پنت هاوس یکی از زیباترین پنت هاوس های جهان است که از موقعیت قرارگیری بی نظیری بهره مند می باشد. آدرس این پنت هاوس در یونان، شهر آتن ۷ Athinas Street 6th floor، Monastiraki، ۱۰۵۶۳، می باشد و یکی از پر بیننده ترین پنت هاوس های جهان در شبکه های اجتماعی بوده است. چون شما می توانید از تراس این پنت هاوس دید به سمت منطقه ی باستانی آکروپولیس داشته باشید و از این سایت ثبت شده توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی لذت ببرید.
البته همیشه همه ی مردم با این بناهای لوکس موافق نیستند. عده ای معتقدند این پنت هاوس اگرچه خارج از محدوده ی بافت تاریخی آکروپولیس ساخته شده است اما دید و منظره ی این بنای باستانی و جهانی را تحت تاثیر قرار داده است و می تواند خطری برای خط آسمان همجواری این بنای تاریخی محسوب شود! تصور کنید منظره ای رویایی از آکروپولیس یونان را در مقابل دیدگان خود ناظر هستید. چنین منظره ای بر قیمت این پنت هاوس می افزاید.
اما معمار و سرمایه گذار آن معتقدند، پنت هاوس مذکور اقامتی ویژه را در قلب آتن ایجاد می کند و ارزش افزوده ی زیادی برای کشور در بر دارد. کشوری که در چند سال اخیر درگیر مشکلات اقتصادی زیادی در اتحادیه اروپا بوده است.

پنت هاوس شگفت انگیز آکروپولیس یونان!

امکانات و ویژگی های پنت هاوس شگفت انگیز با دید به سمت آکروپولیس یونان

یک رستوران و غذاخوری در فضای لابی این ساختمان قرار دارد که نیاز شما را به آشپزی داخل همه ی واحدها مخصوصا پنت هاوس از بین می برد. بنابراین می توانید همانند خدمات یک هتل پنج ستاره از رستوران در طبقه ی همکف استفاده کنید.
همچنین در زیر زمین این ساختمان فضایی برای استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی تعبیه شده است تا ورزش یکی از ارکان اصلی زندگی روزمره ی شما و خانواده تان باشد.
سالن بدنسازی و یوگا نیز در کنار استخر وجود دارد و می توانید از تجهیزات آن استفاده کنید.
این پنت هاوس شگفت انگیز با دیدی به سمت آکروپولیس، ویژگی های معماری زیبای پارتنون را برایتان نشان می دهد. پنج نگهبان در بخش های مختلف این ساختمان حضور دارند و ورود و خروج هر غریبه ای را کنترل می کنند. این ساختمان، فقط صد متر از خیابان معروف ارومو برای خرید و گشت و گذار و استفاده از کافه ها و رستوران های هیجان انگیز فاصله دارد. همچنین از ساختمان ذکر شده تا میدان مونیستریکی فقط یک پیاده روی کوتاه لازم است. بنابراین علاوه بر دید و منظره ی فوق العاده دسترسی بسیار آسانی به فضاهای مهم شهر و خدمات شهری دارد.
تمام واحدهای این ساختمان دارای تراس هستند و به طور کامل تهویه مطبوع فوق پیشرفته دارند. همچنین کلیه واحدها دارای یک محل نشیمن و ناهار خوری می باشند که فضای مطبوعی برای گپ و گفتگوهای خانوادگی و دوستانه فراهم می کند. هر یک از واحدها یک آشپزخانه کاملا مجهز با مایکروفر و توستر را درون خود جای داده اند. تمامی تجهیزات آشپزخانه از برند معروف اسمگ می باشد.
یخچال و فریزر، یک کافه بار، یک کتری و تلویزیون هوشمند با صفحه ی تخت به ابعاد ۵۰ اینچ در کلیه واحدها موجود است. همچنین ملحفه ی تمیز همیشه در دسترس است چون این ساختمان همانند یک هتل بخش رختشویخانه هم دارد و کارکنان این بخش لباس ها و ملحفه های کثیف را درب واحد از شما تحویل می گیرند.
مهمانان می توانند برای دسترسی به این ساختمان از ایستگاه قطار نزدیک فرودگاه پیرهس دسترسی پیدا کنند. دسترسی بسیار آسانی که ظرف چند دقیقه شما را به محل سکونتتان می رساند.

امکانات پنت هاوس شگفت انگیز با دید به سمت آکروپولیس یونان!

 پنت هاوس شگفت انگیز در یونان

بازار فلات مونیستریکی فقط دویست متر از پنت هاوس لوکس با نمایش آکروپلیس فاصله دارد. در حالی که آگارا سیصد متر از این پنت هاوس دور است و این یعنی هرگونه دسترسی به فضاهای مهم شهری فقط در چند دقیقه امکان پذیر است.
نزدیکترین فرودگاه به این ساختمان Elefthérios Venizélos است که فقط ۴۷ دقیقه با رانندگی برای رسیدن به آن زمان لازم دارید. پنت هاوس ذکر شده سه پارکینگ نیز دارد و کلیه درب های ورود و خروج آن از سیستم هوشمند برخوردار هستند.

با توجه به بررسی های انجام شده، این پنت هاوس شگفت انگیز بسیار مورد توجه توریست ها و گردشگران خارجی زیادی که شاید برای دیدن از آکروپولیس یونان سفر کرده اند، قرار گرفته است و افراد زیادی آن را برای یک هفته تا چند ماه اجاره کرده اند. این ملک همچنین یکی از ساختمان های رتبه بالا در میان دسته بندی های کیفیتی ساختمان در آتن است. طبق نظرسنجی های انجام شده مهمان ها نسبت به سایر مناطق مسکونی آتن در این منطقه شادتر بودند. جامعه ی آماری در این نظرسنجی ۸۰۰ نفر بوده است.

این پنت هاوس برای اقامت زوج ها و برای یک سفر دو نفره مانند ماه عسل بسیار مناسب است و می تواند خاطره ای ماندگار با عکس های رویایی را رقم زند.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه