پنت هاوس‌های منهتن

پنت هاوس‌های منهتن

منهتن کجاست؟

محله منهتن یکی از بخش‌های پنج‌گانه نیویورک در آمریکاست که مرکز اقتصادی و اداری نیویورک در آن قرار دارد که دارای آسمان خراش های زیادی است به حدی که پنت هاوس‌های منهتن شهرت جهانی دارد.
محله منهتن،  متراکم‌ترین بخش آمریکا با بیست‌وپنج هزار و هشت‌صد و چهل‌وشش نفر در هر کیلومترمربع هست. موقعیت تفریحی گردشی آن جزیره منهتن که به رود هادسون و رودخانه ایست و همچنین رود هارلم محدود می‌شود البته چند جزیرهٔ کوچک مجاور و محله کوچک ماربل هیلز در برانکس نیز از آن جمله است. مجسمه آزادی و ساختمان‌های حملات یازدهم سپتامبر نیز در منهتن قرار دارند.

معروف‌ترین و گران‌ترین پنت هاوس‌های منهتن:

  •  پنت هاوس One57

پنت هاوس‌های منهتن
یکی از معروف‌ترین و گران‌ترین پنت هاوس‌های منهتن، پنت هاوس One57 است. این پنت هاوس که رکورد گران‌ترین آپارتمان‌ها را در رده خودش در نیویورک به خود اختصاص داده، در طبقات هشتادونه تا نود برج وان نودوهفت در نیویورک قرار دارد. دوبلکس است و در محله میلیاردر نشین های این شهر قرار دارد. یکاتریتا ریبولولوا، دختر دیمیتری ریبولولوف که یک میلیاردر روسی است با قیمت ۸۸ میلیون دلار این آپارتمان را خریداری کرده است. چشم‌انداز خیره‌کننده آن به سنترال پارک می‌باشد.

پنت هاوس ONE57

متراژ این آپارتمان هزار و چهارده مترمربع دارای شش اتاق‌خواب و هفت حمام همراه با دستشویی از سنگ مرمر ایتالیایی است و دو اتاق اختصاصی جهت آرایش بانوان دارد.

کتابخانه، اتاق نمایش، سونا و جکوزی، استخر نیز از دیگر امکانات این پنت هاوس خیره‌کننده است. آپارتمان‌های این برج تماماً دارای سقف‌های بلند هستند و کف اتاق‌ها از چوب بلسان می‌باشد.

  •  پنت هاوس تورت در منهتن

پنت هاوس‌های منهتن

از دیگر پنت هاوس‌های منهتن، پنت هاوس بسیار زیبا ی تورت است که بوسیله ی شرکت تورت نیویورک بازسازی شده است و دارای ویژگی‌های خاصی است که طراحی آن، آن را به پنت هاوسی رؤیایی با فضای وسیع تبدیل کرده است. کف‌پوش و سونا و وان این خانه با چوب‌های ساج ساخته شده است و دیوارها از جنس سنگ‌آهک و به رنگ سفید هستند.

این پنت هاوس بسیار دل‌باز و آرامش‌بخش بوده و در دوطبقه‌ی زیبا و دارای سه تراس می‌باشد و در خیابان چهل‌ویک وارن ترایبکا که منطقه‌ای در منهتن نیویورک است ساخته شده است.

پنجره‌های بزرگ و درب‌های شیشه‌ای آن جلوه‌ای بسیار رؤیایی به این پنت هاوس بخشیده است. این پنجره‌ها سقفی است و به همین دلیل به سه‌نقطه‌ی شهر دید عالی دارند.
شومینه چوب سوز با تراس ناهارخوری دارای یک کباب‌پز گازی است.
  • پنت هاوس دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در یکی از پنت هاوس‌های منهتن زندگی می‌کند. این پنت هاوس به ارزش صد میلیون دلار در طبقه شصت و ششم برج منهتن قرار دارد که ترامپ و همسرش و پسرش در آن زندگی می‌کنند.
خانه فوق با کف‌پوش از جنس مرمر با گلدان‌های آنتیک و مجسمه و فنجان‌هایی طلایی بسیار جلب‌توجه می‌کند.
 تابلوهای نقاشی و اشیاء عتیقه گران‌قیمت آن را به یکی از مجلل‌ترین خانه‌های منهتن تبدیل کرده است. منظره این خانه نیز پارک نیویورک است.

پنت هاوس‌های منهتن

دونالد ترامپ پس از نقل‌مکان به کاخ سفید یکی از پنت هاوس‌های خود را برای فروش گذاشته است و احتمال می‌رود این پنت هاوس جهت فروش گذاشته‌شده است.

پنت هاوس‌های منهتن

این آپارتمان دارای سالن اختصاصی جهت ورزش، اتاق‌خواب‌های مجلل با سرویس‌های بهداشتی بسیار زیبا، حمام و سونا و جکوزی هوشمند، راهروهایی بسیار وسیع با تزیینات طلایی و تزیین‌شده با مجسمه‌های گران‌قیمت، پنجره‌های سقفی با دید وسیع از منظره پارک نیویورک و بسیاری از امکانات غیرقابل‌تصور است.
  • پنت هاوس ایوانکا ترامپ

پنت هاوس‌های منهتن

پنت هاوس ایوانکا ترامپ، دختر ترامپ، از مجلل ترین پنت هاوس های منهتن آمریکا است. ایوانکا ترامپ به‌تازگی پس از نقل‌مکان به کاخ سفید، پنت هاوس خود را برای فروش گذاشته است. این آپارتمان مجلل در منطقه شرقی بالای بخش منهتن در خیابان ترامپ پارک قرار دارد.

پنت هاوس‌های منهتن

چهارده سال پیش به قیمت یک و نیم میلیون دلار توسط ترامپ خریداری شده بود و صد و پنجاه مترمربع وسعت دارد.
یک نشیمن لوکس که جدا از اتاق پذیرایی و هال در نظر گرفته شده است، به همراه دو اتاق‌خواب مجلل که به‌طور غیرعادی بزرگ است به همراه دو سرویس بهداشتی که یکی از آنها در اتاق خواب قرار گرفته و همچنین یک اتاق غذاخوری رؤیایی که از اتاق پذیرایی جدا شده است با آشپزخانه‌ای مجلل اما بدون پنجره و لابی بسیار چشمگیر و باشگاه اختصاصی از ویژگی‌های این پنت هاوس است.
سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان، متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه