اجاره پنت هاوس در سنگاپور؛ قیمت های اجاره یک ماهه پنت هاوس

اجاره پنت هاوس در سنگاپور

با اجاره پنت هاوس در سنگاپور می توانید در بهترین و پیشرفته ترین کشور جنوب آسیا اقامت داشته باشید. کشور سنگاپور از لحاظ اقتصادی و تجارت در قاره آسیا و در تمام جهان شهرت دارد.

اقامت در سنگاپور، یک فرصت استثنایی را برای تجربه سبک زندگی متفاوت در یک کشور صنعتی فراهم می سازد. پنت هاوس های لوکس در سنگاپور و اقامت در آن ها به ویژه برای بازرگانان و تجار که به منظور تجارت و کسب و کار به این کشور سفر می کنند، مناسب است. در این قسمت با پیشنهادهای اجاره پنت هاوس در سنگاپور و قیمت های آن ها آشنا می شویم.

اجاره پنت هاوس های لوکس در کشور سنگاپور

۱-اجاره پنت هاوس Sage، جاده ناسیم ۱۱B

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۲۵۰۰۰ دلار سنگاپور

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۴

اجاره پنت هاوس Sage در بهترین موقعیت سنگاپور در جاده ناسیم، شما را به اقامت در قلب این کشور دعوت می کند. با سکونت در این پنت هاوس کاملاً احساس آرامش می کنید. این واحد لوکس در مرکز جاده Orchard واقع شده است. ۴ اتاق خواب مجهز به حمام، اتاق نشیمن، سالن مخصوص شام، سالن پذیرایی، آشپزخانه مجهز، بالکن، تراس مسقف و مبلمان مدرن، مهم ترین امکانات این پنت هاوس هستند. اگر به دنبال اجاره یک پنت هاوس لوکس در مرکز شهر هستید، پنت هاوس Sage را به شما پیشنهاد می کنیم.

اجاره پنت هاوس های لوکس در کشور سنگاپور

۲- اجاره پنت هاوس در عمارت Ardmore، پارک Ardmore شماره ۷، سنگاپور

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۱۹۰۰۰ دلار سنگاپور

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۴

ساخت عمارت Ardmore در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید. این عمارت مسکونی در ۳۶ طبقه ساخته شد و دارای ۵۸ واحد مسکونی می باشد. این پنت هاوس دارای ۴ اتاق خواب به صورت سوئیت، اتاق نشیمن، اتاق شام، استخر، سونا، بالکن و با نمایی رو به شهر است. اجاره پنت هاوس Ardmore در نزدیکی جاده Orchard، اقامت در یک منطقه آرام را فراهم می کند. اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید و به دنبال یک پنت هاوی لوکس هستید، اجاره پنت هاوس Ardmore را به شما پیشنهاد می کنیم.

۳-اجاره پنت هاوس Astrid Meadows، جاده غربی شماره ۳۸، سنگاپور

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۱۶۰۰۰ دلار سنگاپور

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۳

تعداد اتاق های فرعی: ۳

پنت هاوس Astrid Meadows در جاده غربی شماره ۳۸، یک موقعیت بسیار عالی برای زندگی در محله ای آرام و جذاب است. در این محله، پنت هاوس ها و آپارتمان های لوکس زیادی وجود دارند اما پنت هاوس Astrid Meadows از نظر امکانات و زیبایی، یک واحد مسکونی منحصر به فرد است.

با اجاره ی پنت هاوس در این منطقه در کشور سنگاپور قطعاً یک واحد لوکس در اختیار خواهید داشت. استخر، اتاق خانوادگی، اتاق نشیمن بزرگ، بالکن، اتاق خدمتکاران، انباری، آشپزخانه مجهز و نمایی رو به محوطه بیرون، مهم ترین امکانات این پنت هاوس هستند. اگر قصد دارید برای اجاره ی یک پنت هاوس در  کشور سنگاپور اقدام کنید، این واحد لوکس را در برنامه ریزی خود قرار دهید.

۴- پنت هاوس Eclat با منظره ای رو به پارک، جاده شماره ۱۳۸ Geange، سنگاپور

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۱۴۰۰۰ دلار سنگاپور

تعداد اتاق خواب: ۳

تعداد حمام: ۴

پنت هاوس Eclat با منظره ای رو به پارک در منطقه مسکونی Orchard واقع شده است. این پنت هاوس دارای بهترین شرایط رفاهی برای اجاره کردن پنت هاوس لوکس در سنگاپور بوده و تمام دکوراسیون داخلی آن به سبک مدرن و لاکچری اجرا شده است. محوطه کلی این پنت هاوس در فضایی به وسعت ۲۸۹۵ فوت مربع ساخته شده و دارای اتاق خواب اختصاصی با حمام و سرویس بهداشتی، اتاق نشیمن، اتاق شام، آشپزخانه زیبا، بالکن، و حمام های مجهز به سرویس های ایتالیایی است. اجاره اجاره پنت هاوس Eclat در سنگاپور را برای یک اقامت به یاد ماندنی در این کشور پیشنهاد می کنیم.

اجاره پنت هاوس در کشور سنگاپور

۵- پنت هاوس  Astrid Meadows، جاده غربی شماره ۳۸، سنگاپور

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۱۲۵۰۰ دلار سنگاپور

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۳

تعداد اتاق های فرعی: ۱

یکی دیگر از موقعیت های اجاره ی پنت هاوس در کشور سنگاپور، اجاره پنت هاوس Astrid Meadows در منطقه جاده غربی ۳۸ است. در این منطقه تعداد زیادی واحد لوکس قرار دارد که بسیاری از آن ها برای اجاره یک ماه پنت هاوس یا اقامت سالانه معرفی شده اند. اتاق های خواب مجهز حمام، اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق مخصوص خدمتکاران، استخر شنا، زمین تنیس، باشگاه ورزشی و بالکن، برخی از مهم ترین امکانات این واحد لوکس هستند.

۶-اجاره پنت هاوس  Beaufort، جاده ناسیم شماره ۱۲، سنگاپور

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۹۹۰۰ دلار سنگاپور

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۴

اگر به دنبال اجاره یک ماهه پنت هاوس با قیمت ارزان در سنگاپور هستید، اجاره پنت هاوس Beaufort در جاده ناسیم را به شما پیشنهاد می کنیم. این واحد مدرن و بسیار زیبا دارای بالکن هایی رو به منظره سرسبز منطقه مسکونی است. با اجاره این آپارتمان منحصر به فرد می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و همزمان از اقامت خود در این منطقه لذت ببرید.

پنت هاوس Beaufort در وسعتی به مساحت ۲۳۲۵ فوت مربع ساخته شده و دارای اتاق های خواب مجهز به حمام، سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه مجهز و کمد لباس می باشد. برای اجاره کردن پنت هاوس Beaufort، یک انتخاب عالی در نزدیکی مراکز خرید، هتل ها و رستوران های شهر است.

۷- پنت هاوس در منطقه مسکونی AT W Sentiosa Cove، مسیر اقیانوسی شماره ۱، سنگاپور

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۹۵۰۰ دلار سنگاپور

تعداد اتاق خواب: ۴

تعداد حمام: ۴

پنت هاوس AT W Sentiosa Cove در نزدیکی ساحل اقیانوسی، شامل زندگی در یک آپارتمان لوکس با ۴ اتاق خواب، نمای زیبا رو به ساحل، مکانی امن و آرام می باشد. این ساختمان دارای نگهبان بوده و اگر در بالکن های آن بایستید می توانید حرکت قایق های بادبانی را روی آب های اقیانوسی تماشا کنید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا