خرید و فروش پنت هاوس در منطقه ی خاورمیانه

خرید و فروش پنت هاوس در منطقه ی خاورمیانه

منطقه ی خاورمیانه در چند دهه ی اخیر دست خوش تغییرات بسیار زیادی شده است. در بسیاری از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، ایران و ترکیه نه تنها صنعت مسکن رشدی قابل توجه را تجربه کرده است، بلکه اقتصاد متکی به نفت و توریست در بسیاری از این کشورها، راه ورود سرمایه های خارجی را نیز به این منطقه باز کرده است. به بیان دیگر، این منطقه از جهان به پایگاهی برای ثروتمندان جهان تبدیل شده است. ورود ثروتمندان به این منطقه، سبک زندگی لوکس آن ها را نیز به فرهنگ مردمان خاورمیانه معرفی کرده است و یکی از نتایج این اتفاق، ساخت پنت هاوس هایی رویایی و زیبا در کشورهایی مانند ایران، ترکیه و امارات متحد عربی است.

خرید و فروش پنت هاوس در بسیاری از این شهر ها رشدی روزافزون را در دهه های گذشته تجربه کرده است. مطالعات نشان می دهد که بازار خرید و فروش پنت هاوس در شهر دبی تا جایی رونق دارد که سازندگان را بر آن داشته است تا برای طبقات فوقانی  هر برجی که در دبی ساخته می شود یک یا دو پنت هاوس را در نظر بگیرند. اما چرا خرید پنت هاوس در منطقه خاورمیانه محبوب است و خریداران این دسته از خانه های لوکس چه اولویت هایی دارند؟ با مشاوران سایت پنت هاز همراه باشید.

پنت هاوس در منطقه ی خاورمیانه

خرید پنت هاوس در منطقه ی خاورمیانه: یک سرمایه گذاری مطمئن

سرمایه گذاری خارجی در کشورهای خاورمیانه نرخ رو به رشدی را در دهه های اخیر تجربه کرده است. بخش بزرگی از این اتفاق به سبب تلاش دولت ها برای ایجاد فضایی امن و همچنین جلب حس اعتماد صاحبان سرمایه برای شرکت در بازار های محلی بوده است. مهم ترین دلیل پرطرفدار بودن پنت هاوس ها در بازار مسکن نیز وابسته به همین امر است.

برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد یک پایه در کشور های حوزه خلیج فارس ، با توجه به حجم معاملات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سرمایه گذاری در ملکی که امنیت دارایی را برای این افراد تضمین کند، از اولویت های سرمایه گذاران است. خرید پنت هاوس، در هر گوشه ای از دنیا یک سرمایه گذاری مطمئن است و این به دلیل طرفداران زیاد و مشتریان محدود این دسته از خانه های لوکس می باشد. در کشورهای خاورمیانه با توجه به بازار رقابتی خرید و فروش پنت هاوس ها، خرید پنت هاوس می تواند یک تصمیم درست و اصولی باشد.

پنت هاوس در خاورمیانه

الویت ها و خواسته های خریداران پنت هاوس در منطقه خاورمیانه

سرمایه داران بزرگ، مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار های جهانی از جمله بزرگترین طرفداران خرید و فروش پنت هاوس در منطقه ی خاورمیانه هستند. حریم خصوصی و راحتی در کنار سبک زندگی لوکس از الویت های این افراد برای خرید پنت هاوس است.

توجه به ایده آل ها و خواسته های این قشر از ثروتمندان و طراحی پنت هاوس بر اساس آن ها، روند رو به رشدی است که این روز ها در ساخت پنت هاوس های منطقه خاورمیانه رعایت می شود و بخش بزرگی از موفقیت این دسته از خانه ی لوکس در بازار مسکن این منطقه، منوط بر رعایت این اصل است. این گروه از خریداران معمولا به دنبال خرید پنت هاوسی با منظره ی عالی، طراحی مدرن و المان های لوکسی مانند استخرهای بزرگ در داخل پنت هاوس خود هستند.

در کنار این موارد، خرید پنت هاوس هایی در مراحل اولیه ی ساخت نیز در منطقه ی خاورمیانه بسیار رایج است. سرمایه گذاران ترجیح می دهند تا ملک را در شرایط پیش ساخته خریداری کنند تا بتوانند با توجه به سلیقه و ایده آل های خود داخل آن را طراحی کرده و بسازند. این امر به ایجاد ملکی لوکس و منحصر به فرد بسیار کمک می کند و این درست همان چیزی است که خریداران پنت هاوس در منطقه ی خاور میانه به دنبال آن هستند.

با توجه به پیشرفت اقتصادی کشورهای خاورمیانه، آینده ی سرمایه گذاری در این کشورها بسیار روشن است و خرید و فروش پنت هاوس در این منطقه می تواند تحت تاثیر این پیشرفت، رونق بگیرد. با توجه به این موضوع، سرمایه گذاری در بازار مسکن و به ویژه در این گروه خاص از املاک لوکس می تواند تصمیمی اصولی با امکان سود بالا باشد.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه