خرید پنت هاوس، یک سرمایه گذاری مطمئن

خرید پنت هاوس، یک سرمایه گذاری مطمئن

در بازار مسکن پنت هاوس ها نماد بارز یک زندگی لوکس هستند. آن ها معمولا خانه هایی بزرگ هستند که در بالاترین طبقه ی یک برج بلند قرار گرفته اند و به سبب فراهم آوردن امکانات خاص و مدرن، بسیار گران قیمت اما پرطرفدار می باشند. قیمت بالای پنت هاوس ها وابستگی کامل به شهر، محل قرار گیری آن ها، طراحی و همچنین امکانات جانبی آن ها دارد. اما آیا خرید یک پنت هاوس می تواند سرمایه گذاری ای مطمئن در بازار مسکن باشد؟ بسیاری از متخصصان و فعالان دنیای مسکن معتقد هستند که پنت هاوس ها به طور معمول ۱۰ تا ۱۲ درصد بیشتر از خانه های معمولی در سطح شهر های بزرگی مانند تهران، نیویورک، لندن، پاریس و یا هنگ کنگ خرید و فروش می شوند و این امر خود نشان دهنده ی بازار پرطرفدار این سبک از خانه های لوکس است.

چرا باید در خرید پنت هاوس سرمایه گذاری کنید؟

پنت هاوس ها از جمله املاکی هستند که زندگی کردن در آن ها، از جنبه های مختلف می تواند بر زندگی فردی و اجتماعی ساکنانش تاثیر بگذارد. به همین سبب است که خرید پنت هاوس یکی از پرطرفدار ترین و رایج ترین نوع معاملات در بازار مسکن است. این اصل برای تمامی شهرهای دنیا و فارغ از شرایط اقتصادی حاکم در آن منطقه صادق است. مشتریان یک پنت هاوس معمولا افراد خاصی هستند. خواننده ها و ستاره های سینما، سفرا و افرادی در شغل های رده بالای یک کشور کار می کنند، افرادی با درآمد های بالا و همچنین افرادی که به دنبال سکوت و حریم خصوصی پنت هاوس ها هستند، جمله مشتریان اصلی این دسته از خانه ها را تشکیل می دهند. امینت شغلی و مالی این دسته از مشتریان، بر خلاف مخاطبان بازار مسکن خانه های معمولی، امینت لازم برای سرمایه گذاری در خرید پنت هاوس ها را فراهم می کند.

با خرید پنت هاوس، سرمایه گذاری مطمئن

طراحی داخلی یک پنت هاوس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا طراحان تلاش می کنند تا در طراحی و ساخت هر پنت هاوس، علاوه بر به کار بردن جدید ترین طرح ها و ایده هایی منحصر به فرد برای فضاهای مختلف داخل پنت هاوس، از مواد اولیه ی با کیفیت، نور پردازی و رنگ و همچنین مبلمان و وسایل منحصر به فرد و خاصی استفاده کنند تا بتوانند بر ارزش یک پنت هاوس بیافزایند. 

مامی این ایده ها، علاوه بر آنکه در نهایت طرحی زیبا و دل انگیز را ایجاد می کند، می تواند به هر پنت هاوس یک هویت ببخشد، هویتی که میان دو پنت هاوس یکسان نیست. به معنای دیگر، شما نمی توانید دو پنت هاوس کاملا مشابه با یکدیگر را در یک شهر پیدا کنید. پنت هاوس های بسیار خاصی در جهان هستند که نمونه ی دیگری ندارند و دوست داران آن ها حاضرند تا چندین برابر قیمت اصلی ملک برای خرید پنت هاوس ایده آلشان هزینه پرداخت کنند.

بنابراین، خرید یک پنت هاوس به شما می تواند این اطمینان را بدهد که ملکی منحصر به فرد خریداری کرده اید و همین امر می تواند به بزرگترین نقطه ی قوت سرمایه گذاری شما به هنگام خرید پنت هاوس باشد.

خرید پنت هاوس می تواند زندگی شما را در جنبه های مختلفی تحت تاثیر قرار دهد و کیفیت زندگی شما را ارتقا بخشد، تغییری که هزینه ی بسیار زیادی را نیز در بر دارد. با این وجود، داده های آماری نشان می دهد که فارغ از نوسانات بازار مسکن در شهر های مختلف، بازار خرید پنت هاوس و اجاره ی آن از آرامش نسبی برخوردار است و این بدان معناست که صرف هزینه برای خرید پنت هاوس می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و طولانی مدت باشد.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه