رهن و اجاره پنت هاوس در متل قو

رهن و اجاره پنت هاوس در متل قو

وقتی به شمال کشور سفر می‌کنید، بهترین خاطره‌ها را برای خود و خانواده رقم می‌زنید. چنانچه در یک پنت هاوس اقامت داشته باشید، مطمئناً خاطرات زیباتری در انتظار شما خواهد بود. پس همین حالا دست‌به‌کار شوید و یکی از پنت هاوس های سلمان شهر را از طریق سایت پنت هاز (تخصصی‌ترین سایت خرید، اجاره و رهن پنت هاوس در داخل و خارج از کشور) رزرو کنید.

پنت هاوس برج‌های دوقلوی قو

پنت هاوس برج‌های دوقلوی قو

آیا تابه‌حال به سلمان شهر یا متل قو مسافرت کرده‌اید؟

حتماً در این شهر با برج‌های دوقلوی بسیار زیبایی برخورد نموده‌اید که توجه شما را به خود جلب کرده و منظره‌ی برج‌های دوقلوی دبی را برایتان تداعی نموده است.
مجتمع تفریحی، توریستی و همچنین مسکونی تجاری قو یا همان الماس خاورمیانه، ترکیبی بی‌نظیر از هنر اصیل و سنتی ایرانی با استفاده از جدیدترین متدهای مهندسی روز دنیا ساخته شده است.

رهن و اجاره پنت هاوس در متل قو

البته این فضا شامل سه برج است که دو برج آن مسکونی و تجاری و برج سوم هتل سی‌وهشت طبقه است. ضمناً در فضای بین برج‌های مسکونی و هتل هم یک مجتمع ورزشی در نظر گرفته شده است.
مساحت این مجتمع صد و هشتاد هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد تومان در متل قو (سلمان شهر) استان مازندران در طبیعتی بکر و زیبا و مناظری چشم‌نواز احداث شده است.

پنت هاوس برج‌های دوقلوی قو

این مجتمع دو برج دوقلو دارد که شامل بیست‌وپنج طبقه است. دو برج مجموعاً دویست و نودودو واحد مسکونی و پنج پنت هاوس با متراژ هشتادتا صدوهشتاد مترمربع دارد که بسیار زیبا و مجلل با کلیه امکانات رفاهی ساخته شده است.
چهار پنت هاوس آن با زیربنای هشت‌صد و هفتاد مترمربع و یک پنت هاوس استثنائی آن با زیربنای هزار و هفت‌صد مترمربع در نوع خود بی‌نظیر است.

پنت هاوس برج‌های دوقلوی قو

این مجموعه دارای بیست‌ونه آسانسور پاناروما در قسمت‌های مختلف برج است؛ که چهار دستگاه در واحدهای مسکونی که البته از این چهار دستگاه دو دستگاه آن دارای کابین طلا هست، دو دستگاه آسانسور مخصوص حمل غذا، هشت دستگاه آسانسور جهت رفاه حال مسافران و میهمانان هتل، دو دستگاه آسانسور ویژه امور خدماتی و دو دستگاه آسانسور برای استخر مجموعه تعبیه شده است.
این پنت هاوس‌ها به‌طور متوسط دارای هشت اتاق‌خواب با هشت تخت خواب بادید دریای زیبای مازندران و با پتو و بالش اضافی، هفت حمام با وسایل مربوطه، پارکینگ اختصاصی، فضاهای ورزشی و بسیاری امکانات دیگر است.
هزینه یک‌شب اقامت در سال هزار و سیصد و نودوهفت، در روزهای عادی دو میلیون و هشت‌صد، روزهای آخر هفته دو میلیون و نه‌صد و روزهای خاص سه میلیون تومان هست.

پنت هاوس ایلاردلفان

پنت هاوس ایلاردلفان

این پنت هاوس در ساحل زیبای متل قو واقع شده است و با کلیه امکانات موردنیاز شما اقامت‌کنندگان عزیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. دارای چهار اتاق‌خواب با امکانات بالش و پتو و دیگر ملزومات اضافی و دید هد و هشتاد درجه از منظره شهر که جهت اقامت هجده مهمان در نظر گرفته شده است.

پنت هاوس ایلاردلفان

سه حمام دارد که کلیه وسایل حمام، یک‌بارمصرف بوده و بسیار باسلیقه در حمام چیده شده است، تراس این پنت هاوس دید عالی به دریا و کل شهر متل قو دارد و دید در شب این تراس بسیار خیره‌کننده است، پارکینگ اختصاصی با کلید ویژه ورود مستقیم به پنت هاوس ، ورود حیوانات در این پنت هاوس ممنوع است.

پنت هاوس ایلاردلفان

خدمه در این پنت هاوس به‌طور بیست‌وچهارساعته در خدمت اقامت‌کنندگان هستند و نگهبانی ساختمان، راهنمایی کاملی از مکان‌های دیدنی شهر در اختیار اقامت‌کنندگان قرار خواهد داد.

پنت هاوس سوپر لاکچری سلمان شهر

پنت هاوس سوپر لاکچری سلمان شهر

پنت هاوس سوپر لاکچری فوق در بهترین نقطه ساحلی متل قو به نام دریا گوشه قرار دارد. این پنت هاوس به مساحت شش‌صد مترمربع به‌صورت دوبلکس ساخته شده است و دارای چهار اتاق‌خواب بادید دریا و جنگل هست. یک بهارخواب یا تراس دارد که بادید سیصد و شصت درجه جنگل و دریای سلمان شهر زیر پای شماست. این آپارتمان تک‌واحدی است و پنت هاوس آن در طبقه شش قرار دارد. دو سرویس مبلمان اختصاصی تختخواب‌شو و دو عدد ال سی دی دارد و بسیار مناسب افراد مشکل‌پسند هست. پیاده‌روی از این پنت هاوس تا دریا پنج دقیقه است.

پنت هاوس سوپر لاکچری سلمان شهر

از امکانات دیگر آن، فهرست‌وار می‌توان از آسانسور، کولر اسپلیت، میز ناهارخوری، پارکینگ، حمام، اجاق‌گاز، باربیکیو، سرویس بهداشتی فرنگی، ظروف آشپزخانه، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی، مبلمان، فضای سبز، تلویزیون، تراس یا بالکن می‌توان نام برد.

پنت هاوس سوپر لاکچری سلمان شهر

این پنت هاوس شبی یک‌میلیون و هشت‌صد تا دو میلیون و پانصد بسته به تعداد نفرات اجاره داده می‌شود.
چنانچه مایلید یک‌شب پرهیجان و خاطره‌انگیز را در سلمان شهر(متل قو) تجربه کنید حتماً از طریق سایت پنت هاز توسط متخصصین امور رهن و اجاره پنت هاوس، واحد موردنظر خود را جستجو کنید. پس از یک‌بار مشاوره از متخصصین سایت ما، آن را به دوستان و آشنایان پیشنهاد خواهید نمود.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه