شش مزایده‎ ی فروش پنت هاوس‌های لوکس جهان

شش مزایده‎ی فروش پنت هاوس‌های لوکس جهان

منتشر شده در یازدهم آوریل ۲۰۱۸

اگر زندگی در پنت هاوس هنوز در فهرست خواسته‌های رویایی شما نیست، با دیدن طراحی پنت هاوس‌های لوکس این مقاله قطعا به یکی از رویاهایتان تبدیل خواهد شد.

البته امیدواریم برایتان رویا باقی نماند و به زودی به آن دست یابید. پنت هاوس‌هایی با طراحی ویژه و عجیب در دنیا زیاد هستند اما در ادامه شش پنت هاوس بسیار خاص را در جهان معرفی می‌کنیم که در مزایده‌ی فروش آن‌ها رقابت زیادی میان ثروتمندان برقرار شد و رقابت تنگاتنگی برای خرید آن‌ها وجود داشت.

۱- طراحی و فروش پنت هاوس لوکس آفریقای جنوبی

پنت هاوس مورد بحث ما درSea Point ، کیپ تاون، آفریقای جنوبی قرار گرفته است. این پنت هاوس دارای چهار اتاق خواب با حمام و وان و دوش، سه حمام جداگانه، استخر سرپوشیده با سقف متحرک و آب سرد و گرم و چرخش اتوماتیک آب، سونای خشک و بخار با تاسیسات مجزا، جکوزی، بار کوکتل و نوشیدنی‌های سرد و گرم، آسانسور خصوصی ده نفره و محوطه‌ی مخصوص باربیکیو و گریل است. مزایده‌ی فروش پنت هاوس مذکور از ۴۲ میلیون دلار شروع شد و در نهایت با قیمت ۷۳ میلیون دلار به یک جواهر فروش هندی فروخته شد.

پنت هاوس لوکس آفریقای جنوبی

شرح پروژه و فروش پنت هاوس از زبان معماران و طراحان

معمار پروژه پنت هاوس کیپ تاون می‌گوید طراحی پنت هاوس مورد بحث ما یک طراحی کاملا منحصر به فرد است زیرا فضای محدودی برای تغییرات بنیادین وجود داشت که ما از آن به بهترین نحو استفاده نمودیم.

اگرچه شرایط سخت بود ولی باید به یک طرح خاص و گران برای فروش پنت هاوس تبدیل می‌شد. این آپارتمان بهترین دید و منظره را به دریای آتلانتیک کیپ تاون دارد و دارای یک وضعیت قابل توجه و خاص در طراحی است که ایده‌های زیادی را ارائه می‌دهد.
طراح این پروژه معتقد است فضای سطح در طبقه‌ی همکف ششصد مترمربع و در طبقه‌ی بالایی پنت هاوس چهارصد مترمربع است. بنابراین ما با هزار متر مربع فضا روبرو بودیم که باید از خرد تا کلان به دقت طراحی و اجرا می‌شد. برای تمام جزئیات باید کارفرما را قانع می‌کردیم و این موضوع زمان زیادی از ما گرفت.

نکات مهم در فروش پنت هاوس آفریقای جنوبی از دید کارفرما

کارفرمای ما به شدت بر این موضوع تاکید می‌کرد که دید و منظره، منحصر به فرد بودن طراحی، رعایت حریم خصوصی در فضاهای گوناگون و در نظر گرفتن شیوه زندگی هر قشر، مشتریان شرکت کننده در مزایده‌ی فروش پنت هاوس را جذب کند. بنابراین پس از برگزاری جلسه‌ی مزایده فروش پنت هاوس و مشاهده‌ی میزان اشتیاق خریداران برای برنده شدن در این مزایده، فهمیدیم در وظیفه‌ی خود موفق بودیم و طراحی مناسبی را انجام دادیم.

همچنین کارفرما بر نکاتی به صورت خاص اصرار می‌ورزید که باید آنها را انجام می‌دادیم. بطور مثال تمایل به دسترسی مستقیم به آسانسور، فضای باز در تراس با طرحی افسانه‌ای و اساطیری، پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ از کف تا سقف با دید حداکثر به اطراف، بالکن یا مناطق تفریحی چند منظوره و استخر خصوصی از نکات مهم برای وی بود که باید در طرح هایمان لحاظ می‌کردیم.

فروش پنت هاوس آفریقای جنوبی

کیفیت زندگی در پنت هاوس لوکس آفریقای جنوبی

زندگی میان طراحی‌های انجام شده در پنت هاوس لوکس آفریقای جنوبی مترادف با زندگی میان مجموعه‌ای از امکانات غنی و ویژه با کیفیت شاهانه است. آثار هنری درجه یک از هنرپیشه‌ها و خوانندگان معروف مانند مریلین مونرو و تیلور سویفت در این واحد رویایی دیده می‌شود. آثاری که هر کدام بیش از چند میلیون دلار ارزش دارند و داشتن آن‌ها یک شانس بزرگ است.

سرمایه‌گذاران پنت هاوس لوکس آفریقای جنوبی و مزایده‌ی فروش پنت هاوس

بنیانگذار فیس بوک، مارک زوکربرگ یکی از سرمایه‌گذاران این پروژه است. همچنین لیام پین، یکی از مدیران ارشد، نیز قرار است در مزایده‌ی فروش پنت هاوس مورد بحث ما شرکت کند. معماران، طراحان، مجریان ساخت و ناظران کیفی به همراه سرمایه‌گذاران بزرگ و کوچک و مالک پروژه امیدوارند استتقبال زیادی برای فروش پنت هاوس مذکور رخ دهد.

۲-مزایده فروش پنت هاوس لوکس موناکو

پنت هاوس موناکو گران‌ترین پنت هاوس یا بهتر است بگوییم گران‌ترین خانه در جهان است. این واحد ۳۳۰۰ متر مربع مساحت دارد و در پنجمین طبقه از یک ساختمان در موناکو واقع شده است. ساختمانی که این پنت هاوس در آن واقع شده است در بالای یک تپه قرار دارد و دید بدون مانع به تمام شهر دارد. همچنین این ساختمان در  USD387موناکو قرار گرفته است و دید و منظره‌ای شگفت‌انگیز به مدیترانه و ساحل آن دارد. ثروتمندان زیادی مایل به خرید این پروژه هستند که در فهرست نام‌های آن‌ها، اسامی خوانندگان معروف و هنرپیشگان هالیوودی دیده می‌شود.

پنت هاوس لوکس موناکو

طراحی و فروش پنت هاوس موناکو

طراحی و فروش پنت هاوس موناکو به گونه‌ای است که پروژه دارای یک منطقه بزرگ شنا در فضای باز می‌باشد. این پنت هاوس به مبلغ ۲۲۷ میلیون دلار برای فروش قرار گرفته است. همچنین یک شبیه‌ساز گلف (زمین مینی‌گلف)، سینمای خصوصی و زمین بازی اسکیت نیز دارد.
یکی از علت‌های استقبال زیاد از فروش پنت هاوس موناکو حضور هشت اتاق خواب با منظره‌ای خیره‌کننده‌ای از شهر است. چیدمان پلان به گونه‌ای انجام شده است که تمامی فضاهای اصلی نور طبیعی و دید به بیرون دارند.

 این مجموعه همچنین دارای امکانات و خدمات ویژه‌ای می باشد. از جمله یک تیم خدمتکاری خصوصی که در فضای کنار پنت هاوس اقامت دارند و در هر لحظه از شبانهروز آماده ی ارائه‌ی خدمات به شما می‌باشند.

کل پروژه با سیستم هوشمند طراحی پنت هاوس تجهیز شده است و این امر یک ویژگی مثبت برای خریدار محسوب می‌شود.

۳-مزایده‌ی فروش پنت هاوس لوکس نیویورک

رتبه‌ی دیگری از فهرست ما به طراحی و فروش پنت هاوس نیویورک تعلق می‌یابد. این پنت هاوس به مبلغ ۱۲۵ میلیون دلار در سه طبقه برای فروش قرار گرفته است، دید و منظره‌ی پانوراما به کل شهر دارد و دارای یک اتاق نشیمن با لقب “بهترین اتاق خصوصی در جهان” یک سونای سوئدی خیلی لوکس و یک کتابخانه به سبک قرن هجدهم میلادی است.
همچنین این پنت هاوس دارای شش اتاق خواب، نه حمام با جداره‌هایی از طلا، اتاق صوتی و تصویری و بایگانی فیلم و موسیقی، اتاق کنفرانس، گالری، یک انبار هزار متر مربعی نوشیدنی، فضای باز و آپارتمان جداگانه برای کارکنان است.

اقامت در این پنت هاوس ترکیبی از سکونت و کار است. چرا که برای رفتن به محل کارتان نیازی به خروج از خانه ندارید. دفتر کار شما با فضایی کاملا مجزا در نزدیکی پنت هاوس قرار گرفته است.

مزایده‌ی فروش پنت هاوس لوکس نیویورک

۴-مزایده فروش پنت هاوس لوکس استرالیا

در نیمکره جنوبی، اعتقاد بر این است که گرانترین پنت هاوس دنیا در استرالیا در سیدنی و در منطقه‌ی هاروفرستون واقع شده است که ۳۰ میلیون دلار قیمت فروش پنت هاوس مذکور است. این واحد که هفتصد مترمربع مساحت دارد و منظره‌ای جالب از پل شمالی بندر سیدنی و اپرای سیدنی را نشان می‌دهد. منظره‌ای دیدنی که بیشتر در کارت پُستال‌های کتابفروشی‌ها آن را دیده ایم.
این آپارتمان دارای سه اتاق خواب بزرگ هر کدام به مساحت ۸۰ متر مربع، دو فضای نشیمن و پذیرایی و یک تراس چوبی شیک و استخر خصوصی است.

سایر امکانات پنت هاوس لوکس استرالیا

طبق برآورد سرمایه‌گذاران خریداران این پنت هاوس ثروتمندان باز نشسته‌ای هستند که از سراسر دنیا برای شرکت در مزایده‌ی فروش پنت هاوس اقدام می‌نمایند. بنابراین داشتن استانداردهای طراحی و ساخت مخصوص افراد سالمند یا ناتوان یکی از گزینه‌های مهم طراحی پنت هاوس مذکور می‌باشد. 

پنت هاوس لوکس استرالیا
پنت هاوس لوکس استرالیا

۵-مزایده فروش پنت هاوس لوکس  Clifton

پنت هاوس منحصر به فرد Clifton  و در Marina Waterfront V & A واقع شده است که در آن شما می‌توانید از بهترین و خاص‌ترین خدمات هتل‌داری دنیا استفاده کنید. در این پنت هاوس نیازی به غذا پختن نیست چون رستوران آن در هر روز بیش از پنج نوع غذای متفاوت را با سلیقه‌ی شما می‌پزد. این پنت هاوس در اواخر سال ۲۰۰۹ به شخصی به نام  Seeffفروخته شد و این خریدار بیش از صد و شصت میلیون دلار برای خرید آن پرداخت نمود.

شرح پروژه و فروش پنت هاوس از زبان معماران و طراحان

Finella Botes، یکی از طراحان این پنت هاوس می‌گوید: دریای جلوی پنت هاوس یکی از زیباترین دید و مناظر دنیا است که هر ثروتمندی حاضر است برای آن میلیون‌ها دلار پرداخت کند. همچنین ساختمان این واحد و محوطه‌ی اطراف آن دارای امنیت بالا و دسترسی به ورزشگاه‌ها و استخرهای شنا می‌باشد. کودکان می‌توانند به راحتی در فضای بازی فعالیت کنند بدون آنکه خطری آن‌ها را تهدید کند.

شما با اقامت در این پنت هاوس می‌توانید اسکله‌های قایق را ببینید و از حرکت قایق‌های بادبانی در حومه‌ی دریا لذت ببرید. این پنت هاوس زیبا به یک بازرگان محلی در اواخر سال گذشته فروخته شد. نشریات زیادی این خبر را منتشر کردند.

مزایده فروش پنت هاوس لوکس

۶-مزایده فروش پنت هاوس لوکس مویل پوینت

چندی قبل پنت هاوس منحصر به فردی در فضای ساحلی واقع در منطقه ی مویل پوینت به لیست فروش پنت هاوس‌های گران جهان اضافه شد. این پنت هاوس با قیمت هشتاد و هش میلیون دلار دارای ۶۷۶ متر مربع فضای دو طبقه و مجهز به انواع وسایل است و همچنین دارای سه اتاق خواب بزرگ صد متری، دو محل زندگی و تراس چوبی و استخر خصوصی می‌باشد.
این پنت هاوس دارای باشگاه، دید پانوراما به محیط اطراف و طبقه‌ی دوبلکس با سه اتاق خواب دیگر و همچنین دسترسی به امکانات هتلی همچون خشکشویی و اتوشویی، رستوران و غذاخوری، پذیرش، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و غیره است. اجاره این پنت هاوس در حال حاضر در بازار برای هر شب ۱۷.۵ میلیون روپیه است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه