خرید پنت هاوس هایی با طراحی مدرن و لوکس در سرتاسر دنیا

خرید پنت هاوس هایی با طراحی مدرن و لوکس

پنت هاوس ها یکی از جالب ترین انواع آپارتمان ها در یک ساختمان هستند. آن ها در بالاترین طبقه از ساختمان قرار می گیرند و بدین وسیله سکوت و آرامشی دلچسب را در کنار منظره هایی زیبا برای ساکنان خود فراهم می آورند. داشتن سقف های شیشه ای و تراس هایی بزرگ از جمله مزیت هایی است که با خرید پنت هاوس همراه هستند.

فضای بزرگی که پنت هاوس ها می توانند در اختیار ساکنان خود بگذارند از جمله ویژگی های مثبت و مهم دیگری است که سبب محبوبیت روز افزون پنت هاوس ها شده است. خرید پنت هاوس در میان افراد مشهور و همچنین افرادی با مشاغل رده بالا بسیار محبوب است و رونق بسیار زیادی دارد. طراحی های متنوع و ایده های جدیدی که در طراحی پنت هاوس ها به کار برده می شود، منحصر به فرد هستند و در کمتر خانه ای تکرار می شوند. ما در این مقاله به بررسی سه پنت هاوس بسیار لوکس و شیک که در سال ۲۰۱۸ توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده اند و از حیث طراحی منحصر به فرد هستند، خواهیم پرداخت.

پنت هاوس هایی با طراحی مدرن و لوکس

خرید پنت هاوس: پنت هاوس Soho در نیویورک

شهر های لندن و نیویورک به عنوان خانه ی اصلی پنت هاوس شیک و مدرن شناخته می شوند. خرید پنت هاوس هایی با طرح های مدرن، لوکس و شاید کمی عجیب در نیویورک امری معمول است. در لندن پنت هاوس ها اغلب طرح های سنتی دارند و پیدا کردن پنت هاوس هایی با طراحی های عجیب در این شهر اندکی دشوار است.

پنت هاوس SoHo که در سال ۲۰۱۴ میلادی برای اولین بار به طور کامل مبله شده است، در سال گذشته با قیمت ۲۶.۵۸ میلیون دلار به فروش رسیده است. این هزینه ی بالا برای خرید پنت هاوس Soho با توجه به امکانات بسیار زیاد آن قابل توجیه است. کف این پنت هاوس از جنس سنگ و چوب است. مبلمان مورد استفاده در طراحی آن بسیار لوکس هستند و سقف اتاق خواب و سرویس موجود در آن از جنس شیشه است و این بدان معناست که این بخش ها در تمام ساعت های روز از نور طبیعی خورشید بهره مند هستند.

این پنت هاوس همچنین دارای یک سالن نمایش خصوصی و یک مرکز ورزشی است. یک آبنمای کوچک و یک راه آب در داخل پنت هاوس، طراحی مدرن و خاص این پنت هاوس میلیون دلاری را تکمیل کرده است. با خرید پنت هاوس Soho ساکنان آن از داشتن یک spa خانگی و یک سونا با گنجایش شش نفر در کنار یک اتاق ماساژ خصوصی، بهره مند شده اند.

پنت هاوس SOHO در نیویورک

خرید پنت هاوسی با طراحی خلاقانه در آلماتی

خرید پنت هاوسی با طراحی بسیار خاص در قزاقستان توجه بسیاری از طراحان داخلی را به خود جلب کرده است. طراحی پنت هاوس بسیار مدرن و لوکس است. راهرو های این پنت هاوس به زیبایی هرچه تمام تر طراحی و تزئین شده اند. استفاده از پایه ی رنگ سفید برای کف راهروها و سپس برجسته تر کردن دیوارها با کمک رنگ های مختلف و آینه سبب ایجاد خطای بصری و پنهان کردن بسیاری از اتاق ها در دل رنگ ها و نورها شده است. از قفسه های شیشه ای برای تقسیم کردن اتاق ها و فضاهای داخلی به بخش های کوچک تر استفاده شده است که در کنار طرح های خیره کننده ای از ابرها توانسته است فضایی خیال انگیزی را در داخل این پنت هاوس به وجود آورد. در طراحی اتاق ها همچنین از رنگ های خاص دیگری مانند سبز زمردی استفاده شده است. خرید پنت هاوس یاد شده به واسطه ی جلب توجه طراحان به تکنیک های خاص و بسیار جدید در نورپردازی و بازی رنگ ها، در سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خرید پنت هاوسی با سقف هیدرولیک در لندن

خرید پنت هاوسی با ارزش ۷.۸۲ میلیون پوند در منطقه ی ناتینگ هیل در لندن، در سال گذشته خبر ساز شد. این پنت هاوس طراحی بسیار مدرنی دارد و به شکل یک سفینه ی فضایی بزرگ طراحی شده است. مبلمان این خانه بسیار مدرن است و فضای داخلی آن از حیث نورپردازی بسیار خاص است. فضای باز و شش اتاق خواب بزرگ، این پنت هاوس را به یک نمونه ی خاص در بازار مسکن لندن تبدیل کرده است. اما مهم ترین نکته در خصوص طراحی این پنت هاوس، سقف هیدرولیکی آن است.  تنظیم این سقف هیدرولیکی امکان تنظیم نور را در داخل فضای پنت هاوس فراهم می آورد. پنجره های قدی تا سقف ادامه پیدا می کنند و بدین شکل طراحی این پنت هاوس را به یک نمونه ی خاص تبدیل می کنند. در نهایت استفاده از مبلمان راحت، فرش هایی با الهام از پوست حیوانات و رنگ های روشن، به  ایجاد فضایی دلباز و مجلل بسیار کمک کرده است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه