معرفی فرصت های اجاره پنت هاوس در کشور امارات

اجاره پنت هاوس در کشور امارات

اجاره پنت هاوس در کشور امارات ، بهترین شرایط زندگی را در یک واحد لوکس و مدرن، همراه با منظره های خیره کننده رو به ساحل دریا فراهم می سازد.

در کشور امارات که یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است، آپارتمان ها و برج های مسکونی متعددی در مناطق مختلف ساخته شده است که همه آن ها از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند. همه شهرهای این کشور دارای بهترین شرایط برای زندگی هستند، به همین دلیل اجاره پنت هاوس لوکس در هر منطقه ای در کشور امارات می تواند جذاب باشد. در این مطلب با فرصت های اجاره یک ساله پنت هاوس در امارات آشنا می شویم.

اجاره پنت هاوس در بهترین نقطه کشور امارات؛ پنت هاوس های لوکس در دبی مارینا

پنت هاوس های لوکس در دبی مارینا

۱-پنت هاوس سه خوابه بسیار بزرگ در ساحل دبی با منظره رو به دریا

قیمت اجاره در یک سال: ۱۶۵۰۰۰ درهم

تعداد اتاق خواب: ۳

تعداد حمام: ۴

مساحت پنت هاوس: ۳۶۱ متر مربع

امکانات پنت هاوس: دارای بالکن، مجهز به پارکینگ سرپوشیده، استخر اشتراکی، آشپزخانه مجهز، اتاق های مجهز به کمد لباس، نمای رو به دریا، نزدیک به متروی شهر، دسترسی آسان به جاده شیخ زاید، مجهز به نگهبانی ۲۴ ساعته.

اجاره پنت هاوس فوق در منطقه دبی مارینا در کشور امارات یکی از بهترین پیشنهادهای اقامت در یک پنت هاوس لوکس است. این پنت هاوس در حال حاضر تخلیه بوده و اگر آن را اجاره کردید باید وسایل و مبلمان را برای زندگی به آن ها منتقل کنید.

۲- اجاره پنت هاوس مرتفع در ساحل دبی با منظره رو به دریا

قیمت اجاره در یک سال: ۴۵۰۰۰۰ درهم

تعداد اتاق خواب: ۵ اتاق به همراه اتاق مخصوص خدمتکار

تعداد حمام: ۷

مساحت پنت هاوس: ۷۰۶ متر مربع

امکانات پنت هاوس: دارای بالکن، مجهز به پارکینگ سرپوشیده، استخر اشتراکی، آشپزخانه مجهز، نمای رو به دریا، دارای اتاق خدمتکاران، اتاق های مجهز به کمد لباس، مجهز به نگهبانی ۲۴ ساعته.

اجاره پنت هاوس فوق، یکی از گران ترین و لوکس ترین پنت هاوس های منطقه دبی مارینا است. این واحد مدرن دارای سه فضای اختصاصی برای پارکینگ است و در بالاترین طبقه یک برج ۵۹ طبقه قرار دارد.

این ساختمان دارای نگهبان ۲۴ ساعته بوده و دارای انباری نیز می باشد. استخر شنا و سالن ورزشی، سونا و حمام بخار نیز از دیگر امکانات این برج مسکونی است. این پنت هاوس، مبله شده، بنابراین اگر از تمکن مالی خوبی برخوردار هستید و قصد اقامت در امارات را دارید، اجاره پنت هاوس در دبی مارینا را به شما پیشنهاد می کنیم.

۳- اجاره پنت هاوس لوکس و بزرگ در منطقه دبی مارینا با منظره رو به دریا

قیمت اجاره در یک سال: ۱۸۰۰۰۰ درهم

تعداد اتاق خواب: ۳ اتاق به همراه اتاق مخصوص خدمتکار

تعداد حمام: ۶

مساحت پنت هاوس: ۳۶۱ متر مربع

امکانات پنت هاوس: دارای بالکن، مجهز به پارکینگ سرپوشیده، استخر اشتراکی، آشپزخانه مجهز، نمای رو به دریا، دارای اتاق خدمتکاران، اتاق های مجهز به کمد لباس، مجهز به نگهبانی ۲۴ ساعته، مجوز ورود حیوانات خانگی، اتاق مطالعه، باشگاه بدنسازی اشتراکی.

اجاره پنت هاوس فوق، یک فرصت استثنایی برای یک اقامت دلنشین در دبی مارینا است. این ساختمان، یک بالکن بزرگ دارد که می توانید در آن بایستید و از منظره دریا و فضای سبز لذت ببرید. این پنت هاوس بدون مبلمان است اما از امکانات کامل برخوردار می باشد.

اجاره پنت هاوس در کشور امارات

۴-پنت هاوس بازسازی شده در منطقه دبی مارینا با منظره کامل رو به دریا

قیمت اجاره در یک سال: ۲۴۰۰۰۰ درهم

تعداد اتاق خواب: ۳ اتاق به همراه اتاق مخصوص خدمتکار

تعداد حمام: ۴

مساحت پنت هاوس: ۳۶۱ متر مربع

امکانات پنت هاوس: دارای بالکن، مجهز به پارکینگ سرپوشیده، استخر اختصاصی، استخر اشتراکی، جکوزی اختصاصی، آشپزخانه مجهز، نمای رو به دریا، دارای اتاق خدمتکاران، اتاق های مجهز به کمد لباس، مجهز به نگهبانی ۲۴ ساعته، مجوز ورود حیوانات خانگی، باشگاه بدنسازی اشتراکی.

اجاره پنت هاوس با شرایط فوق در منطقه دبی مارینا، یک فرصت عالی برای سکونت در دبی است. این پنت هاوس لوکس در یک برج مرتفع ۶۳ طبقه قرار دارد و از مبلمان شیک در فضای داخلی آن استفاده شده است. اتاق نشیمن و اتاق مخصوص شامل، ۴ فضای پارکینگ اختصاصی، انباری و لباسشویی، از دیگر امکانات این پنت هاوس لوکس هستند. منطقه دبی مارینا شامل تعداد زیادی پنت هاوس لوکس است که همه آن ها از بهترین فرصت های اجاره پنت هاوس در کشور امارات محسوب می شوند. بازدید از این پنت هاوس را در برنامه اقامتی خود قرار دهید.

۵-پنت هاوس بازسازی شده و مبله با منظره رو به دریا 

قیمت اجاره در یک سال: ۲۴۰۰۰۰ درهم

تعداد اتاق خواب: ۳

تعداد حمام: ۵

مساحت پنت هاوس: ۳۶۱ متر مربع

امکانات پنت هاوس: دارای بالکن، مجهز به پارکینگ سرپوشیده، استخر اشتراکی، آشپزخانه مجهز، نمای رو به دریا، اتاق های مجهز به کمد لباس، مجهز به نگهبانی ۲۴ ساعته، باشگاه بدنسازی اشتراکی.

اگر قصد دارید در منطقه دبی مارینا در کشور امارات اقامت داشته باشید، اجاره پنت هاوس های لوکس این منطقه را به شما پیشنهاد می کنیم. پنت هاوس فوق در یک برج مسکونی لوکس قرار دارد و در مجاورت جاده شیخ زاید و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است. این پنت هاوس، بازسازی شده و مجهز به مبلمان شیک و مدرن است. با اجاره پنت هاوس فوق می توانید با چند دقیقه پیاده روی به ساحل دریا دسترسی داشته باشید. اتاق های خواب این پنت هاوس مانند سوییت ساخته شده اند و هر یک دارای حمام و سرویس بهداشتی هستند.

۶- اجاره پنت هاوس ۲ خوابه با قیمت ارزان در دبی مارینا

قیمت اجاره در یک سال: ۱۳۷۰۰۰ درهم

تعداد اتاق خواب: ۲

تعداد حمام: ۳

مساحت پنت هاوس: ۲۴۳ متر مربع

امکانات پنت هاوس: دارای بالکن، مجهز به پارکینگ سرپوشیده، استخر اشتراکی، آشپزخانه مجهز، اتاق های مجهز به کمد لباس، مجهز به نگهبانی ۲۴ ساعته، باشگاه بدنسازی اشتراکی.

این پنت هاوس دارای ۲ اتاق به حالت سوییت و یک اتاق مخصوص خدمتکاران است. با اجاره پنت هاوس فوق، نمای مختصری رو به دریا را در اختیار خواهید داشت. بالکن اختصاصی و فضای پارکینگ از امکانات این واحد لوکس هستند. این پنت هاوس، مبله نیست و آماده اجاره می باشد. قیمت خرید پنت هاوس فوق حدود ۲۹۰۰۰۰۰ درهم گزارش شده است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه