اجاره پنت هاوس در کشور بلغارستان

اجاره پنت هاوس در کشور بلغارستان

موقعیت های منحصر به فردی برای اجاره پنت هاوس در بلغارستان وجود دارد. بهترین و زیباترین واحدهای لوکس و مدرن را می توانید در آپارتمان های شهر صوفیه در بلغارستان جستجو کنید.

کشور بلغارستان، کشوری در جنوب شرقی اروپا است و با کشورهای رومانی، یوگسلاوی، ترکیه، یونان و دریای سیاه مرز مشترک دارد. در کشور بلغارستان، جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی زیادی وجود دارد، به طوری که افرادی که قصد دارند در طولانی مدت در بلغارستان اقامت داشته باشند می توانند در مورد اجاره پنت هاوس فکر کنند.

شهر صوفیه، پایتخت کشور بلغارستان است؛ در این شهر می توانید آثار تاریخی مربوط به قرن ۸ میلادی را مشاهده کنید. اجاره پنت هاوس در شهر صوفیه برای بسیاری از افراد، به ویژه گردشگران خارجی و تجار، گزینه ایده آل برای سکونت در بهترین موقعیت شهر است. در این مطب با برترین پنت هاوس های بلغارستان برای اجاره آشنا می شویم.

فهرستی از بهترین پیشنهادهای اجاره پنت هاوس در بلغارستان

اجاره پنت هاوس در بلغارستان

۱-اجاره پنت هاوس در شهر صوفیه، ناحیه بویانا

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۹۰۰ یورو

مساحت پنت هاوس: ۲۱۰ متر مربع

تعداد طبقات ساختمان: ۵

تعداد اتاق خواب: ۲

امکانات پنت هاوس: مجهز به مبلمان مدرن، طراحی داخلی شیک و لوکس، سیستم گرمایشی گازی، نمای آجری، در فاصله ۷ کیلومتری از مرکز شهر، در فاصله ۱۹ کیلومتری از فرودگاه صوفیه، دارای بالکن با نمای رو به باغ، نزدیکی به مدرسه، بیمارستان، سوپرمارکت و ایستگاه قطار.

بهترین متریال و مصالح برای ساخت پنت هاوس فوق به کار رفته اند. اجاره پنت هاوس در بلغارستان با این شرایط در منطقه مسکونی بویانا از نظر شرایط زندگی بسیار لذت بخش است. ساختمان مجهز به آسانسور است و اتاق های خواب دارای سرویس بهداشتی و حمام هستند. تمام امکانات رفاهی در این پنت هاوس تدارک دیده شده است. اجاره این واحد لوکس و زیبا را به افرادی توصیه می کنیم که قصد دارند در یکی از بهترین مناطق شهر صوفیه در کشور بلغارستان ساکن شوند.

۲-اجاره پنت هاوس در شهر صوفیه، ناحیه مرکزی، Metrostantsiya

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۱۲۹۰ یورو

مساحت پنت هاوس: ۹۷ متر مربع

تعداد طبقات ساختمان: ۶

تعداد اتاق خواب: ۲

امکانات پنت هاوس: مجهز به مبلمان مدرن، طراحی داخلی شیک و لوکس، سیستم تهویه مطبوع، در فاصله حدود ۵/۱ کیلومتری از مرکز شهر، در فاصله ۱۶ کیلومتری از فرودگاه صوفیه، دارای بالکن با نمای زیبا رو به منظره شهر.

اجاره پنت هاوس Metrostantsiya در شهر صوفیه، زندگی در طبقه چهارم یک ساختمان لوکس ۶ طبقه را فراهم می سازد. برای این ملک، تمام امکانات رفاهی اقامتی در نظر گرفته شده است. زیباترین طرح ها برای چیدمان دکوراسیون داخلی آن در نظر گرفته شده است. سیستم اینترنت، آسانسور، نزدیکی به مراکز خدماتی، فروشگاه ها، مدارس، زمین بازی کودکان، داروخانه، بیمارستان و ایستگاه مترو، مهم ترین ویژگی های این پنت هاوس هستند. اگر از تمکن مالی خوبی برخوردار هستید و قصد دارید در کشور بلغارستان اقامت کنید، اجاره پنت هاوس Metrostantsiya در شهر صوفیه را به شما پیشنهاد می دهیم.

۳- اجاره پنت هاوس در شهر صوفیه، ناحیه Ivan Vazon، پنت هاوس Vhoda NA

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۵۷۰۰ یورو

مساحت پنت هاوس: ۴۸۵ متر مربع

تعداد طبقات ساختمان: ۱

تعداد اتاق خواب: ۴

امکانات پنت هاوس: مجهز به مبلمان مدرن، طراحی داخلی شیک و لوکس، سیستم گرمایشی مرکزی، حمام مجهز، نمای آجری، در فاصله ۲ کیلومتری از مرکز شهر، در فاصله حدود ۵/۹ کیلومتری از فرودگاه صوفیه، دارای بالکن با نمای زیبا رو به کوهستان، پارک و منظره شهر.

پنت هاوس Vhoda NA، یک فرصت بی نظیر برای اجاره پنت هاوس در شهر صوفیه است. این واحد مسکونی از نظر معماری و طراحی با پنت هاوس های لوکس که در برج های بلند ساخته می شوند، برابری می کند. تمام امکانات رفاهی و آسایش برای سکونت در این واحد زیبا فراهم شده است. اگر پنت هاوس Vhoda NA را برای اجاره انتخاب کنید می توانید از منظره کوهستان و فضای سبز لذت ببرید. قیمت اجاره پنت هاوس Vhoda NA در هر ماه تقریباً گران است اما آنچه در این ساختمان برای زندگی وجود دارد، ارزش این قیمت زیاد را دارد.

پنت هاوس در کشور بلغارستان

۴-اجاره پنت هاوس در شهر صوفیه، ناحیه Krustova Vada ،پنت هاوس Cherni Vrah

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۲۰۰۰ یورو

مساحت پنت هاوس: ۱۴۶ متر مربع

تعداد طبقات ساختمان: ۵

تعداد اتاق خواب: ۲

امکانات پنت هاوس: مجهز به مبلمان شیک و مدرن، طراحی داخلی شیک، سیستم تهویه مطبوع، سیستم های هشدار اطفای حریق، سیستم گرمایشی گازی، نمای آجری، در فاصله ۶ کیلومتری از مرکز شهر، در فاصله حدود ۱۲ کیلومتری از فرودگاه صوفیه، دارای بالکن با نمای زیبا رو به کوهستان و پارک.

اجاره پنت هاوس Cherni Vrah، فرصت زندگی لوکس در آخرین طبقه از یک ساختمان پنج طبقه است. این پنت هاوس مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی، پنجره های دوجداره UPVC، کفپوش پارکت، کفپوش گرانیتی زیبا، سالن ورزشی، سونا، بالکن و آسانسور است. اگر در بالکن این پنت هاوس بایستید می توانید منظره کوهستان را تماشا کنید. این ساختمان در نزدیکی فروشگاه مواد غذایی، رستوران، کافه، مراکز خرید و بیمارستان قرار دارد. قیمت اجاره پنت هاوس Cherni Vrah، نسبتاً منصفانه است بنابراین می توانید در مورد سکونت در این واحد لوکس، فکر کنید.

۵- اجاره پنت هاوس در شهر صوفیه، ناحیه مرکزی، پنت هاوس Near Tsar، بلوار Ovoboditel

قیمت اجاره به ازای هر ماه: ۱۵۰۰ یورو

مساحت پنت هاوس: ۱۰۰ متر مربع

تعداد طبقات ساختمان: ۶

تعداد اتاق خواب: ۲

امکانات پنت هاوس: مجهز به مبلمان شیک و مدرن، طراحی داخلی شیک، سیستم تهویه مطبوع، سیستم های هشدار اطفای حریق، سیستم گرمایشی مرکزی، نمای آجری، ۵ در فاصله حدود ۵ کیلومتری از فرودگاه صوفیه، دارای بالکن با نمای زیبا شهر.

اجاره پنت هاوس Near Tsar در طبقه ششم یک ساختمان ۶ طبقه، سکونت در یک آپارتمان اشرافی است. این ساختمان از فاصله دور به کلیساهای روسیه شباهت دارد. این ساختمان در نزدیکی بسیاری از بلوارها و جاده های اصلی ساخته شده است.

کفپوش های چوبی، درب فلزی، درب های ام دی اف، پانل های گچی که روی سقف نصب شده اند، سالن نشیمن، آشپزخانه مجهز، اتاق خواب با حمام و سرویس بهداشتی، اتاق ناهارخوری، مبلمان مدرن، پنجره ها و پرده های زیبا به همراه سیستم روشنایی چشم نواز، همه از بهترین امکانات پنت هاوس Near Tsar هستند. اجاره پنت هاوس Near Tsar یک موقعیت زندگی در نزدیکی بیمارستان، ایستگاه مترو و … می باشد.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه