معرفی عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت یک پنت هاوس

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت یک پنت هاوس

برای خرید هر ملکی در نقاط مختلف جهان، باید به نکات بسیار ریزی توجه کرد. بسیاری از این نکات در وهله ی اول ممکن است مهم به نظر نرسند اما به مرور زمان می توانند نقش بسیار مهمی را در سرمایه گذاری شما و همچنین سبک زندگیتان بازی کنند. سرمایه گذاری و خرید پنت هاوس  و بویژه تعیین قیمت پنت هاوس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پنت هاوس ها آپارتمان هایی بسیار بزرگ هستند که در بالاترین قسمت برج های بلند قرار گرفته اند. لذت بردن از طراحی منحصر به فرد، بهره مند شدن از داشتن خانه ای با استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و همچنین یک سبک زندگی لوکس از جمله مواردی هستند که با خرید پنت هاوس می توانند زندگی شما را تغییر دهند. با توجه به موارد فوق، قیمت بالای پنت هاوس ها نیز دور از انتظار نیست.

به عنوان مثال، داده های آماری در ماه آپریل سال ۲۰۱۸ نشان می دهد که یک پنت هاوس معمولی در شهر ملبورن با قیمتی معادل ۲۵ میلیون دلار به فروش رسیده است.  اما چه عواملی می تواند در تعیین قیمت یک پنت هاوس تاثیر گذار باشد؟ به هنگام خرید پنت هاوس به چه نکاتی باید توجه کنیم تا سرمایه گذاری ای مطمئن داشته باشیم؟

عوامل موثر در تعیین قیمت پنت هاوس: منظره

داشتن خانه ای با منظره ی خوب و دل انگیز آرزوی هر کسی است، اما این امر می تواند به یک پارامتر مهم برای خرید و فروش پنت هاوس ها تبدیل شود. اگر می خواهید یک سرمایه گذاری مطمئن را با خرید پنت هاوس ایده آلتان تجربه کنید، باید به منظره ی این پنت هاوس نیز دقت کنید. برای بسیاری از دوست داران خرید پنت هاوس، منظره حرف اول را می زند. از آنجایی که خریداران پنت هاوس ها به دنبال سبک زندگی لوکس و منحصر به فرد هستند، یک منظره ی عالی می تواند تصویر آن ها از چنین زندگی ای را کامل کند. بنابراین پنت هاوس هایی با منظره ی مناسب، به عنوان مثال منظره ی رو به دریا و یا دید وسیعی از شهر های بزرگ، طرفداران بسیار زیادی داشته و به تبع آن از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

تعیین قیمت پنت هاوس

عوامل موثر در تعیین قیمت پنت هاوس : فضای پارکینگ

پنت هاوس هایی که در شهر های بزرگ ساخته می شوند و معضل پارکینگ، به طور قطع به یکی از چالش های روزانه ی ساکنان این دسته از آپارتمان های لوکس تبدیل خواهد شد. بنابراین یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت یک پنت هاوس، تعداد فضاهای موجود برای پارک خودروهای ساکنین خواهد بود. ساکنین پنت هاوس ها افرادی متمول هستند و به فضای پارکی برای بیش از یک یا دو ماشین احتیاج دارند. بنابراین داشتن فضای پارکینگ بزرگ، امن و همچنین راحت و قابل دسترس یکی از دیگر از نیاز های ساکنین یک پنت هاوس خواهد بود. داشتن چنین فضایی یک امتیاز مثبت به شمار رفته و می تواند بر روی قیمت یک پنت هاوس، به ویژه در شهر های بزرگ و شلوغ، تاثیر بگذارد.

عوامل موثر در خرید پنت هاوس: محل قرار گیری

اگرچه محل قرار گیری ملک، یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید هر خانه ای است، به هنگام خرید پنت هاوس این امر می تواند کمی متفاوت باشد. زمانی که اقدام به خرید پنت هاوس می کنید، باید به خوبی در مورد ساختمانی که پنت هاوس در آن واقع شده است تحقیق کنید. محل قرارگیری ساختمان، ساکنین، قوانین، امنیت و راه های دسترسی به خروجی های اضطراری و همچنین تاریخچه ی ساخت این ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. داشتن سبک زندگی لوکس و با پرستیژ در کنار ساختمانی که هر لحظه خطرات مختلف جان ساکنین آن را تهدید می کند و یا با وجود افرادی که ممکن است دردسر آفرین باشند، می تواند امری سخت و چالش برانگیز باشد. بنابراین تمامی عوامل محیطی نام برده شده در بالا می توانند در نهایت بر روی قیمت پنت هاوس مورد نظر شما تاثیر بگذارند.

 فراموش نکنید که خرید یک پنت هاوس، تنها خرید یک خانه ی ایده آل نیست و شما باید به هنگام سرمایه گذاری در مورد آینده ی سرمایه گذاری خود نیز بیاندیشید. افت ساختمان به مرور زمان و یا هر گونه مشکلات در امنیت آن می تواند به سرعت سبب کاهش ارزش پنت هاوس شما و در نتیجه ضرر شما در طولانی مدت باشد. بنابراین در تصمیم در مورد چنین امر خطیری بهتر است از مشاوران خبره سایت مشاور املاک آنلاین پنت هاز بهره ببرید. 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه