تصمیم هایی که به هنگام خرید پنت هاوس شما را تهدید می کنند!

شاید شما نیز بارها این جمله را شنیده باشید که: “خرید یک پنت هاوس، یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود است”. بله درست است، چرا که پنت هاوس ها از جمله محبوب ترین انواع خانه ها در سرتاسر دنیا هستند و بازار خرید و فروش آن ها نسبت به سایر املاک معمولی، از امنیت نسبی بالاتری برخوردار است. اما ریسک خرید پنت هاوس همچنان در کمین خریداران است.

از آنجایی که پنت هاوس ها بر اساس استاندارد های بین المللی خاصی ساخته می شوند و خریداران آن ها معمولا افرادی با درآمدهای بسیار بالا و وضعیت شغلی امن تری هستند، در نتیجه امکان به وجود آمدن رکود بازار در این بخش از معاملات بازار مسکن بسیار پایین می باشد.

با این حال، خرید پنت هاوس مانند هر نوع سرمایه گذاری دیگری، خطرات و ریسک خاص خود را دارد. نکات بسیار زیادی وجود دارد که به هنگام خرید پنت هاوس باید به آن ها توجه کنید. فراموش نکنید که ما در مورد مقدار بسیار زیادی سرمایه صحبت می کنیم، بنابراین قبل از آنکه شیفته ی منظره و یا طراحی داخلی پنت هاوس ایده آل خود شوید، یک قدم به عقب برداشته و این نکات را با دقت بررسی نمایید.

ریسک خرید پنت هاوس

ریسک خرید پنت هاوس برای افرادی با بیماری های قلبی

زندگی کردن در بالاترین طبقه ی یک برج بلند، مزایای خاص خودش را دارد. منظره ی بسیار زیبا از شهر، سکوت و حریم خصوصی ای که در چنین پنت هاوس هایی وجود دارد، می تواند هر خریداری را متقاعد به امضای قرار داد کند. اما باید توجه داشته باشید که زندگی کردن در ارتفاع، بر اساس آخرین نتایج بدست آمده از تحقیقات منتشر شده در مجله ی انجمن سلامت قلب کانادا، برای افرادی با سابقه ی بیماری های قلبی خطرناک است. به این افراد توصیه می شود که از زندگی کردن در ساختمان های ۱۶ طبقه به بالا جدا پرهیز کنند. بنابراین به هنگام خرید پنت هاوس، در خصوص ارتفاع ساختمان حساسیت و دقت بیشتری به خرج دهید و ریسک خرید پنت هاوس را درنظر بگیرند.

خرید پنت هاوس: آسیب های ناشی از آب و هوا

خرید پنت هاوس و زندگی کردن در پنت هاوس به معنای زندگی کردن در زیر سقفی است که در ارتباط مستقیم با باد و باران قرار دارد. از سویی دیگر، در ارتفاع های بلند سرعت باد بیشتر است، بنابراین آسیب های ناشی از پدیده های طبیعی بر روی بدنه ی خانه ای که در آن زندگی می کنید نیز بیشتر خواهد بود. به بیان دیگر، شما همواره باید بخشی از بودجه ی خود را به منظور بازسازی ساختمان و تعمیر مداوم آن در نظر بگیرید. با توجه به این نکته، هرچه پنت هاوس شما قدیمی تر باشد، بودجه ای که باید برای این منظور در نظر بگیرید نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین قبل از امضای قرار داد مطمئن شوید که ساختمان کاملا سالم است.

خرید پنت هاوس

خرید پنت هاوس: هزینه های مرتبط با فضای سبز

داشتن بالکن و فضای باز شخصی، یکی از استاندارد های جهانی در زمینه ی طراحی و ساخت پنت هاوس ها می باشد. با این وجود، به هنگام خرید پنت هاوس توجه داشته باشید که نگه داری از این فضا، نیازمند استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه است که به طبع آن می تواند هزینه بر نیز باشد. بنابراین توصیه می شود به هنگام خرید پنت هاوس ایده آل خود، در خصوص جزئیات مرتبط با نگه داری از بالکن و فضای سبز ایجاد شده برای پنت هاوس و همچنین در صورت وجود، در خصوص نگه داری و تعمیر از تاسیسات مرتبط با استخر، سونا و جکوزی اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید تخمینی از هزینه ی مورد نیاز برای نگه داری و تعمیر ملک خود داشته باشید.

خرید پنت هاوس و زندگی کردن در چنین خانه ی لوکسی، می تواند ایده آل بسیاری از افراد باشد، اما بهتر است فراموش نکنید که مانند هر سرمایه گذاری دیگری، خرید پنت هاوس می تواند خطرات مخصوص به خود را داشته باشد. توجه به کیفیت بنا و همچنین جزئیاتی مرتبط با نگه داری از آن در کنار در نظر گرفتن شرایط جسمانی خود، می تواند اولین قدم برای فراهم آوردن بستری مناسب جهت سرمایه گذاری مطمئن در پنت هاوس شیک و مجلل به حساب بیاید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه