بهترین پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا برای فروش

خرید پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا؛ بندر ملبورن، ایالت ویکتوریا

خرید پنت‌ هاوس‌های لوکس در استرالیا بهترین فرصت برای تجربه یک زندگی متفاوت در قاره‌ای دیگر است. در شهرهای مختلف استرالیا نظیر بندر سیدنی، نیو ساوت ولز یا کوئینزلند، پنت هاوس‌های بسیار شیک و مجللی قرار دارند که خرید یکی از آن‌ها، زندگی به سبک میلیاردرها را برای شما رقم خواهد زد.

در پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا تمام امکانات رفاهی مانند اتاق‌های خواب، استخر، حمام، اتاق کار، اتاق نشیمن، سالن مهمانی، تراس و … وجود دارند و برخی از آن‌ها حتی با منظره‌ای رو به دریا یا بندر ساخته شده‌اند. برای خرید یکی از پنت هاوس‌های شیک و مدرن استرالیا باید پول کافی در اختیار داشته باشید. بسیاری از افراد ساکن کشورهای خارجی تمایل دارند یک واحد پنت هاوس شیک با نمای رو به بندر سیدنی یا آب‌های اقیانوسی خریداری کنند. به این ترتیب از شما دعوت می‌کنیم برای آشنایی با پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا با ما همراه باشید.

پنت هاوس‌های لوکس استرالیا

 پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا؛ بندر سیدنی، نیو ساوت ولز

آدرس: بندر سیدنی، خیابان کستلریگ و پیت (Castlereagh and Pitt)
قیمت: ۶۶ میلیون دلار

پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا؛ بندر سیدنی، نیو ساوت ولز

طبق نظر واحدهای معاملات املاک در استرالیا این پنت هاوس یکی از پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا است که نظیر آن تاکنون ساخته نشده است. این مکان یکی از زیباترین و مدرن‌ترین واحدهای مسکونی بندر سیدنی به شمار می‌رود. این پنت هاوس در برج ANZ در منطقه CBD بندر سیدنی واقع شده است و مساحتی در حدود ۲۴۰۰ مترمربع دارد.
این پنت هاوس لوکس و منحصر به فرد شامل ۴ اتاق خواب، ۵ حمام با سنگ‌های مرمر، فضای تفریحی وسیع با تزئینات شیشه‌ای می‌باشد. در این پنت هاوس مجلل، یک استخر خصوصی و تراس بزرگ، اتاق مهمانان و باغ به همراه مبلمان سفارشی  نیز طراحی شده است. خرید این پنت هاوس و زندگی در آن، شما را با سبک زندگی متفاوتی آشنا خواهد کرد.

پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا؛ ساحل اصلی، کوئینزلند

آدرس: ساحل اصلی،  ۹۴ SeaWorld Dr
قیمت: بیشتر از ۵ میلیون دلار

پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا

این پنت هاوس عجیب و شگفت انگیز برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند سبک زندگی اشرافی و تجملاتی مانند پالازو (Palazzo) را تجربه کنند، مناسب است. جواهرات پادشاهی پالازو و ورساچی در این پنت هاوس، فضایی ایجاد کرده است که به مانند بهشت می‌ماند؛ مشتریان خرید پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا باید بیش از ۵ میلیون دلار در اختیار داشته باشند تا بتوانند این واحد مدرن را خریداری کنند.
این پنت هاوس در ناحیه بندر اصلی در کوئینزلند واقع شده و شامل ۳ اتاق خواب مجهز شبیه به سوئیت، فضای مخصوص شام و اتاق نشیمن و آشپزخانه مدرن با سنگ‌های مرمر و تجهیزات کامل می‌باشد. پنت هاوس دارای خدمات ۲۴ ساعته به ساکنین است. در این واحد لوکس به اندازه ۳ خودرو، پارکینگ اختصاصی وجود دارد. زندگی در این واحد، حس زندگی سلطنتی را در شما ایجاد می‌کند.

خرید پنت هاوس لوکس در ناحیه یارا ساوت، ایالت ویکتوریا در استرالیا

آدرس: یارا ساوت (South Yarra)، خیابان چاپل، شماره ۶۲۵
قیمت: ۲۰/۴ میلیون دلار

خرید پنت هاوس لوکس در ناحیه یارا ساوت، ایالت ویکتوریا در استرالی

خرید این واحد مدرن و زیبا به عنوان یکی از پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا، پیشنهاد بسیار عالی برای زندگی است؛ نمای این پنت هاوس که به صورت سقف تا کف از شیشه ساخته شده است به منظره ملبورن مشرف می‌باشد. این پنت هاوس به فناوری‌های پیشرفته مجهز شده و از بهترین متریال ساخته شده است. پانل‌های سقف و دیوارها، کف، سیستم روشنایی، نمای سنگ و … همه از مرغوب‌ترین مواد تهیه شده اند.
این پنت هاوس لوکس دارای نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن ورزشی خصوصی، استخر به مساحت ۲۵ مترمربع، کتابخانه، اتاق ناهارخوری و باشگاه خصوصی می‌باشد.

یکی از پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا، بندر سیدنی، ایالت نیو ساوت ولز

آدرس: بندر سیدنی، خیابان مک کوآری، شماره ۱۸۲
قیمت: بیشتر از ۲۰ میلیون دلار

پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا، بندر سیدنی، ایالت نیو ساوت ولز

با خرید این پنت هاوس، یکی از ساختمان‌های ویژه در شهر سیدنی را تجربه خواهید کرد. این پنت‌هاوس با نمایی به منظره باغ گیاه‌شناسی سلطنتی و خانه اپرای سیدنی، با مساحت ۳۶۳ متر مربع، دارای ۳ اتاق خواب، ۴ حمام و اتاق صرف نوشیدنی است. دکوراسیون متفاوت با سنگ‌های مرمر را در فضای داخلی این پنت هاوس می‌توانید مشاهده کنید.

خرید پنت هاوس لوکس در یارا ساوت، ایالت ویکتوریا در استرالیا

آدرس: ویکتوریا، یارا ساوت (South Yarra)، خیابان آفلک، شماره ۱a
قیمت: ۲/۳۵ تا ۲/۵۵ میلیون دلار

پنت هاوس لوکس در یارا ساوت، ایالت ویکتوریا در استرالیا

شاید در نگاه اول، قیمت این پنت هاوس، خارج از محدوده بازار املاک استرالیا باشد، اما به بسیاری دیگر از پنت هاوس‌های این ناحیه شباهت دارد. ساخت پنت هاوس با قیمت حدود ۳/۲ میلیون دلار در منطقه آفلک، حدود ۶۵۵۰۰۰ دلار را ذخیره می‌کند؛ با این حال، محدوده قیمت این پنت هاوس شاید اندکی بالاتر از این مقدار نیز باشد.
این پنت هاوس در ویکتوریا دارای منظره پانورامیک به شهر، مجهز به ۳ اتاق خواب، ۳ حمام، ۲ فضای پارک خودرو، آشپزخانه مجهز به قهوه ساز، یخچال دوقلو و سالن غذاخوری است. ساختمان بلکتاگون دارای یک باشگاه بر روی سقف، اتاق تئاتر و سینما و همچنین دارای تراس برای تفریح و سرگرمی است.

خرید پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا؛ بندر ملبورن، ایالت ویکتوریا

آدرس: بندر ملبورن، خیابان اینگلز، شماره ۱۶۴
قیمت: ۲/۳ تا ۲/۵۳ میلیون دلار

بهترین پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا برای فروش

این پنت هاوس، یکی دیگر از پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا است و در ساختمان بلاک واقع شده است. سقف این پنت هاوس، ۳ متر ارتفاع دارد و مجهز به آشپزخانه با سرویس باربیکیو با فضای آزاد، یخچال، هیتر و تلویزیون است. هزینه‌ای که معماران برای ساخت کل این پنت هاوس صرف کردند، چیزی در حدود ۳/۲ میلیون دلار بوده است اما فقط حدود ۴۲۵۰۰۰ دلار را ذخیره کردند.

خرید پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا؛ پِرت جنوبی، استرالیای غربی

آدرس: پرت جنوبی
قیمت: ۷/۹۵ میلیون دلار

بهترین پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا

این پنت هاوس یکی از زیباترین پنت هاوس‌های استرالیا به شمار می‌رود؛ نمای این واحد مسکونی به منظره شهر و رودخانه مشرف است. تمام قسمت‌های داخلی پنت هاوس به گونه‌ای طراحی شده است که دسترسی به آن راحت است. یک آشپزخانه و فضای باز در طبقه بالای این واحد لوکس ساخته شده است. فضای پنت هاوس حدود ۵۸۵ مترمربع است و شامل ۴ اتاق خواب، ۴ حمام و ۴ فضای اختصاصی پارکینگ می‌باشد. در تمام فضای این پنت هاوس، سیستم‌های تهویه مطبوع تعبیه شده است. با زندگی در این واحد، رفاه و آسایش واقعی را تجربه خواهید کرد.

خرید پنت هاوس لوکس در ایالت آدلاید، استرالیای جنوبی

آدرس: آدلاید، خیابان فلیندرز، شماره ۲۷۲/۵۰۲
قیمت: ۱/۹۹ میلیون دلار

بهترین پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا برای فروش

آیا تصور می‌کنید ایالت آدلاید در استرالیا، جنوبی‌ترین ناحیه کره زمین است و امکان ساخت پنت‌هاوس در آن وجود ندارد؟! دوباره در این مورد فکر کنید. قیمت پنت هاوس‌های این ایالت شاید مانند قیمت پنت هاوس‌های ساحل شرقی مهم نباشند اما این پنت هاوس واقع در خیابان فلیندرز، یکی از پنت هاوس‌های لوکس در استرالیا به شمار می‌رود و در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد.
این پنت هاوس شامل ۳ اتاق خواب، ۲ حمام و آشپزخانه‌ای به سبک اروپایی است. اتاق‌های خواب این واحد لوکس به صورت سوئیت ساخته شده‌اند و برای پذیرایی از مهمان‌ها مناسب هستند. کمدهای مخصوص لباس و کفش در اتاق خواب این پنت هاوس وجود دارند. ساکنین این ساختمان می‌توانند از ماشین برقی بسیار جذاب این مجتمع استفاده کنند.

خرید پنت هاوس مدرن در منطقه West End، کوئینزلند، استرالیا

آدرس:  West End، خیابان دانکان، شماره ۸۰۲
قیمت: ۳/۲ میلیون دلار

خرید پنت هاوس مدرن در منطقه West End، کوئینزلند، استرالیا

با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که معماران برای اجرای این پنت هاوس در استرالیا اجرا کرده اند، علاوه بر ساخت یک واحد مجهز، موفق به دریافت جایزه معماری “کوته پارکر” نیز گشتند. این پنت هاوس، خانه‌ای بر فراز آسمان‌ها، در طبقه هشتم با منظره‌ای رو به رودخانه و نواحی مسکونی شهر است. اتاق خواب با نمای کاملاً شیشه‌ای طراحی شده است. این پنت هاوس مجهز به باغ زیبا و تراس وسیع می‌باشد. خرید این پنت هاوس لوکس واقعاً ارزش زیادی دارد.

خرید پنت هاوس لوکس در استرالیا؛ پارادایس، کوئینزلند

آدرس: منطقه پارادایس، جاده قدیمی بورلِی، شماره ۲۸
قیمت: ۵/۴۹۵ میلیون دلار

خرید پنت هاوس لوکس در استرالیا؛ پارادایس، کوئینزلند

ساختمان لاسابیا در پارادایس، پنت هاوس بسیار شیک با منظره ۳۶۰ درجه رو به ساحل دارد. فضای داخلی این پنت هاوس حدود ۹۱۳ متر مربع است و شامل ۴ اتاق خواب، ۳ حمام و چند بالکن مجهز به تراس مسقف می‌باشد. در تراس‌ها نیز آشپزخانه‌های فضای باز و استخر خصوصی طراحی شده‌اند. زندگی در این پنت هاوس، شبیه به هتل است؛ زندگی خصوصی در یک فضای لوکس، مجهز به زمین تنیس، باشگاه و حمام آب گرم با مساحت ۲۵ مترمربع، این پنت هاوس را به یکی از پنت‌هاوس‌های لوکس در استرالیا مبدل ساخته است.

سایت پنت هاز جزء مشاوران املاک آنلاین است که به صورت تخصصی در زمینه خرید پنت هاوس، فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس و طراحی پنت هاوس فعالیت می کند. قبل از هر اقدامی از راهنمایی کارشناسان،  متخصصان و مشاوران املاک پنت هاوس در وب سایت پنت هاز بهره مند شوید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
جست‌وجو
حدود قیمت از تا